Oorspronkelijk geplaatst door NABILOSAT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
Ben zeer verdrietig, volgens computer wordt de auto geproduceerd in week 8, gister te horen gekregen dat het nu week 12 wordt, levering plus twee weken??!!
Heb hem nochtans 9 november als eerste besteld. (Wel met zonneschermpjes achter)
Heeft iemand al een zelf samengestelde A4 2.7 TDI multitronic binnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenMet of zonder gechromeerde sierlijsten ??? Dat was voor mij 3 maanden er bij of niet, adaptive cruise control en glazen dak was ook + 3 maanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenMet of zonder gechromeerde sierlijsten ??? Dat was voor mij 3 maanden er bij of niet, adaptive cruise control en glazen dak was ook + 3 maanden
Comment
-
man man,als ik die datums hier hoor , niet te doen.
ik ben al blij als ze de mijne optijd leveren zoals ze beloofd hebben.
eind mei zou ik hem hebben,4 juni moet hij binnen voor de luchtveren en 7 juni moet ie weer klaar zijn om een trouw te rijden.wordt nog spannend
aan iedereen die de zijne al heeft, ENJOY
Comment
-
olala!!!
Oorspronkelijk geplaatst door NABILOSAT Bekijk Berichtenik Heb de mijne audi (2.0 TDi) besteld op 18.02.08 leveringsdatum was 15 maart 2008
maar mijn dealer heeft mij weer gebeld en zeget dat ik mag mijn auto komen halen op 4 maart 2008
audi A4 tdi 136pk 100kw 6v dpf
kleur : lavagrijs
optionel multifunctiestuur
gechromeerde sierlij
lifestyle plus
transponder serie
origineel alarnsyst serie
computer kleurensche
navigatiessyst dvd
6 spaken aero
kit lounge
in totaal 15 dagen wachten!!
zo vroeg!! welke dealer??
grt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenhoy, kan er mij iemand fotos doorsturen van de A4 in fantoom zwarte kleur?
mercikes
(Fantoomzwart)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtenin totaal 15 dagen wachten!!
grt
Wij hadden eerst voor een zwarte gekozen, maar deze kon pas in augustus geleverd worden.
Maar we kon niet zo lang wachten en de verkoper van Beerens stelde ons Lavagrijs voor omdat hij ons kon garanderen dat deze binnen de 3 weken kon geleverd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtenin totaal 15 dagen wachten!!
grtSintruin till I die
Comment
-
audi a4 avant is besteld
Vandaag besteld:
audi a4 avant
lifestyle plus pakket
pakket lounge
Audi music interface
audi soundsystem
xenon +
verlichtingspakket
chroom vensteromlijsting
alu inlegplaatjes
multi sportstuur
dakrailing chroom
Zwart milano leder
Ik moet enkel nog laten weten welke velgen en de kleur van de wagen.
Ik twijfel wat betreft kleur tussen phantom zwart of ijszilver.
En wat betreft velgen tussen de 17" structure velgen of de 17" '10 spaken' velgen.
Ook wat betreft zwarte dakhemel heb ik nog mijn twijfels.
Als jullie hier een mening of tips over hebben hoor ik deze graag, voor de rest begint het lange wachten ook voor mij.
Levering plannen ze pas eind juli
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenhoy, kan er mij iemand fotos doorsturen van de A4 in fantoom zwarte kleur?
is er ergens een digitale versie van de A4 handleiding te vinden?
mercikes
Comment
-
sportvering (20mm) met 17"
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenheeft deze de 20mm verlaagde sportvering? zo ja wat is uw ervaring i.v.m. comfort, "hardheid van de vering"?
We zien wel, het is altijd een afwegen tussen looks, comfort en geld denk ik
Ik hou je op de hoogte.
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenoké, heb zelf de 18" 5- spaaks velgen besteld met de 20mm sportvering. Afwachten wat dit gaat geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenheeft deze de 20mm verlaagde sportvering? zo ja wat is uw ervaring i.v.m. comfort, "hardheid van de vering"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenoké, heb zelf de 18" 5- spaaks velgen besteld met de 20mm sportvering. Afwachten wat dit gaat geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenIk rijd nu een weekje rond met de 18" met 20 mm sportvering en moet toegeven het is nipt. Zeker als er 4 volwassenen in de wagen zit rijdt hij redelijk hard. Maar als je alleen in de wagen zit valt het reuze mee hoor...
Is het harder als het vorige type? Ik heb gehoord dat de nieuwe a4 comfortabeler is geveerd daarom heb ik zelf ook 18 inch met 20 mm verlaging besteld en rijd nu met 17 inch in het vorige type en dat is niet te hard naar mijn idee.
Comment
Comment