Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
    waarom de 3cm verlaging vervangen door luchtvering? Is dit comfortabeler of zelf instelbaar?
    Je kan zelf kiezen tussen Comfort, Auto & Dynamic.

Als je geen GPS systeem neemt, krijg je dit op de middenconsole naast het airco:

En als je een GPS systeem neemt, kan je nog eens alles apart instellen zoals hier getoont:

Het zou een imens verschil zijn kwa comfort als je sommige mensen hoort. Onderandere Mariocappele heeft hier op het forum Drive Select genomen en is er zéér tevreden van!

Is het eigenlijk een luchtvering of een gasvering? Ik denk eerder het laatste, maar ben hiervan niet 100% zeker..

Comment

• Ik vind het systeem op zich wel cool, maar denk dat je na verloop van tijd toch maar op 1 instelling laat.
      In het begin is het wel plezant om te testen en te prullen, maar als het "nieuwe" eraf is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
        waarom de 3cm verlaging vervangen door luchtvering? Is dit comfortabeler of zelf instelbaar?
        de reden dat ik voor luchtveren gekozen heb is dat ik het zalig vind om te rijden + de wagen ziet er straks veel leuker uit.ik heb op mijn wagen nu ook luchtveren ik zou niets anders meer willen.

en natuurlijk is het zelf instelbaar zoël van binnen uit als van buiten uit met de afstandsbediening

ik hoop dat het snel mei gaat zijn !

grz a4ke ...
        Last edited by ; 10/03/2008, 22:08.

Comment

• Dedju, Dedju, ik vertrek woensdagavond op skireis en de dakdragers voor de nieuwe A4 zijn nog niet leverbaar van Audi!!! Heeft iemand hier soms geen van een ander merk? Namaak dan?

Comment

• Naar 't schijnt geen verwarmde spiegels in de standaarduitrusting?!?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Naar 't schijnt geen verwarmde spiegels in de standaarduitrusting?!?

Aha, nog iemand die naar auto tv heeft gekeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Tony Verhelle

De schrik van elke uitrustingslacune
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Oh hebben ze hem daar getest? Had ik ook willen zien

Zit er idd niet standaard in, net zoals vele andere zaken

De basisprijs is misleidend, het lifestyle pakket zou je erbij moeten nemen om van een basis uitgeruste auto te kunnen spreken, is puur marketing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Tony Verhelle

De schrik van elke uitrustingslacune
                    Idd..

Wat ik wel wat mindere commentaar vond ik over de basis prijs. Een Mercedes kost bij mijn weten een goeie €1.000 meer, wat natuurlijk niet wegneemt dat de A4 veel geld is maar toch..

Maarja, het GPS systeem is dan blijkbaar weer duurder dan dat van Mercedes, dus dat compenseert wel denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                      Oh hebben ze hem daar getest? Had ik ook willen zien

Zit er idd niet standaard in, net zoals vele andere zaken

De basisprijs is misleidend, het lifestyle pakket zou je erbij moeten nemen om van een basis uitgeruste auto te kunnen spreken, is puur marketing!
                      Jep, maar het was niet echt lang. Het is meer een soort "inleiding" op de test in het AutoGids Magazine. Al doen de bewegende beelden er natuurlijk wel veel aan..

In de loop van deze week zal je hem kunnen bekijken online (klik). Nu staat enkel nog maar de vorige aflevering online..

Over dat Lifestyle pakket ben ik het eens! Maarja, de bedoeling ervan is om winst te kunnen maken eh..

Comment

• B8 3.2 Quattro bv. C350 Avantgarde Test

Comment

• Wat ik wel ergerlijk vind, is dat je voor goed te zijn altijd het GPS MMI systeem moet nemen om volledig van uw andere opties gebruik te kunnen maken. Zo denk ik aan de luchtvering, B&O soundsystem, ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Leuke geluidjes..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Wat ik wel ergerlijk vind, is dat je voor goed te zijn altijd het GPS MMI systeem moet nemen om volledig van uw andere opties gebruik te kunnen maken. Zo denk ik aan de luchtvering, B&O soundsystem, ..
                              Als je enkel de optie kleuren MMI neemt van rond de 250 - 300 euro dan kan je toch ook
                              al je instellingen wijzigen van vering en servo of niet soms?

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                                6% is haalbaar
                                Ben je tegen gekomen deze morgen in Gent aan mijn deur aan de kortrijksesteenweg. Zag er heel goed uit zeker in combo met de velgen. Ik reed met de zwarte met de S5 velgen..

Gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                  Ben je tegen gekomen deze morgen in Gent aan mijn deur aan de kortrijksesteenweg. Zag er heel goed uit zeker in combo met de velgen. Ik reed met de zwarte met de S5 velgen..

Gr
                                  Hoi Pdewinter,
                                  Wat grappig, ik was naar het Microsoft event aan het rijden en was aan het stoeien met de navigatie met als gevolg dat ik jou wellicht niet gezien heb. Waarvoor mijn excuses ...
                                  Had je even moeten claxoneren .
                                  Volgende keer gaan we handjes schudden ...
                                  Mvg,
                                  P.

Comment

• De DTM-versie

Bron: autowereld.com

Comment

• Het verwonderde mij wel dat ze nu al een DTM-versie klaar hebben. In het verleden deden ze daar toch langer over nadat een nieuw model uitkwam, niet?

Comment

• kenteken?

dag iedereen,

sommige personen kiezen met hun bestelling zonder kenteken's (model en motor).bv A4..................2.0 TDI wat is verschil eigenlijk met of zonder kentekensheb gekozen met kentekens.
                                        ik zie ook meeste mensen 17 of 18 duim velgen gekozen hebben.mijne is van pakket (aero 16). 16 duim zal leilijk uitzien zeker.heeft iemand foto van A4 2.0tdi met 16 duim velgen.

is dat mogelijk met extra betaling banden en velgen ruilen. en waar? met (17) en wat zal ongeveer kosten(mijn budget is beperkt).graag antwoord aub...
                                        Last edited by ; 12/03/2008, 08:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
                                          sommige personen kiezen met hun bestelling zonder kenteken's (model en motor).bv A4..................2.0 TDI wat is verschil eigenlijk met of zonder kentekensheb gekozen met kentekens.
                                          Beetje rare vraag lijkt me.

Met kentekens staat er achteraan op de wagen A4............2.0 TDI.

Zonder kentekens staat dit er niet op, dan heb je een maagdelijk blanco achterkant.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Working...
                                          X