Oorspronkelijk geplaatst door tarum
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichtenja dat kan, reken op een budget van rond de 1500€ of je moet doen zoals ik en een extra set nemen, dan heb je 8 banden, een set voor de winter en een set voor de zomer ...
Ben een complete noob op dat vlak, maar wij hebben dus 18" velgen besteld voor onze Avant. Moet je dan wintervelgen nemen? En waarom doen jullie dat?
En wanneer leg je die op?
Comment
-
in de winter strooit men nogal vaak zout tegen sneeuw/aavrienzende mist etc. dit is allemaal niet zo goed voor je velgen en hun beschermlaag die erom heen zit. Neem aan dat dit een groot deel vd reden is.
tevens kan je (dacht iik) geen sneeuwkettingen leggen op 18" (??) dus als je in de zinter (ik denk aan wintersport) deze nodig hebt...
en ook zijn winterbanden veiliger id winter, echter vele mensen (waaronder mezelf) steken deze niet daar de verhouding meer-prijs/ nut vrij klein is imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenBen een complete noob op dat vlak, maar wij hebben dus 18" velgen besteld voor onze Avant. Moet je dan wintervelgen nemen? En waarom doen jullie dat?
En wanneer leg je die op?
Opleggen van zodra het onder de 7° C is.
db
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Audi Chef Stadler: al meer dan 70.000 A4-bestellingen. In het lopende jaar wil Audi de grens van een miljoen geleverde Audi’s doorbreken. Een belangrijke bijdrage wordt geleverd door het belangrijkste volumemodel de A4. Stadler: “de nieuwe A4 Limousine ontwikkeld zich prachtig: Wij noteerden in de weinige maanden na de Wereldpremière…
In het lopende jaar wil Audi de grens van een miljoen geleverde Audi’s doorbreken. Een belangrijke bijdrage wordt geleverd door het belangrijkste volumemodel de A4. Stadler: “de nieuwe A4 Limousine ontwikkeld zich prachtig: Wij noteerden in de weinige maanden na de Wereldpremière al meer dan 70.000 bestellingen, dat ligt duidelijk boven onze verwachtingen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Comment
-
Mooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)
Bijgevoegde BestandenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)
Maar 19" heeft hij wel nodig. 18" is mooi en oke, 19" is perfect en 20" is weer wat teveel.. 19" is er dus mooi tussenin imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHij staat echt wel mooi met die S5 velgen Zijn die trouwens niet iets donkerder dan de gewone? Of komt dit door de lichtinval?
Maar 19" heeft hij wel nodig. 18" is mooi en oke, 19" is perfect en 20" is weer wat teveel.. 19" is er dus mooi tussenin imo
JA ZE ZIJN DONKERDER EN 19 INCH MAAR WORD ER GEEN TOESTEMMING MEER GEVRAAGD VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN AUTO
IS GEEN GEINTJE IS MIJN AUTO ZET HEM IN NEDERLAND OP AUDIFORUM EN NU KOM IK HEM IN BELGIE TEGEN LACHEN HOOR .BEN BLIJ DAT JULLIE HEM MOOI VINDEN
GR LEON
Comment
-
Mijn Auto
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)
WORDT IK NIET INGELICHT ALS MIJN AUTO WORD GEPLAATS EN GEKOPIEERD VAN AUDIFORUM.NL
Comment
-
hier nog wat meer foto's
hier nog wat foto's van mijn nieuwe a4 het is echt een super auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk Berichtenhier nog wat foto's van mijn nieuwe a4 het is echt een super auto
Comment
-
hier nog een mooie foto gevonden voor de liefhebbersBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk BerichtenJA ZE ZIJN DONKERDER EN 19 INCH MAAR WORD ER GEEN TOESTEMMING MEER GEVRAAGD VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN AUTO
IS GEEN GEINTJE IS MIJN AUTO ZET HEM IN NEDERLAND OP AUDIFORUM EN NU KOM IK HEM IN BELGIE TEGEN LACHEN HOOR .BEN BLIJ DAT JULLIE HEM MOOI VINDEN
GR LEON
Dit is het internet.
En zet die CAPS eens uit wil je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Dit is het internet.
En zet die CAPS eens uit wil je?
gr leon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk BerichtenJA ZE ZIJN DONKERDER EN 19 INCH MAAR WORD ER GEEN TOESTEMMING MEER GEVRAAGD VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN AUTO
GR LEON
Dus die velgen zijn Titaniumkleurige S5-velgen? Toch geen replica's éh? Staat echt mooi..
Comment
Comment