Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Het feit dat E90N de foto hier post wilt ook wat zeggen.

Dus die velgen zijn Titaniumkleurige S5-velgen? Toch geen replica's éh? Staat echt mooi..
    nou ben er ook wel een beetje trots op dat ik hem hier tegen kom!!!!!
    en ja het zijn wel de nieuwe s5 replica's origineel zijn ze er alleen maar in het grijs en ik wilde deze kleur vandaar

gr leon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk Berichten
      en ja het zijn wel de nieuwe s5 replica's origineel zijn ze er alleen maar in het grijs en ik wilde deze kleur vandaar

gr leon
      Ik was er al bang voor dat het replica's zouden zijn. Want ik kende die velgen niet in Titaniumkleur.

Jammer, want dit had ook een kansmaker kunnen zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Ik was er al bang voor dat het replica's zouden zijn. Want ik kende die velgen niet in Titaniumkleur.

Jammer, want dit had ook een kansmaker kunnen zijn..
        wat is het probleem nu dan ,je wilt geen replica's waarom niet als ik vragen mag

gr leon

Comment

wat is het probleem nu dan ,je wilt geen replica's waarom niet als ik vragen mag

gr leon
          Het is niet voor mij éh, maar voor mijn ouders.

We zouden een S-Line e.d. nemen, maar velgen zouder er niet vanaf kunnen. En als je S-Line neemt, zijn de velgen ook goedkoper. Maar als je replica's neemt, heb je die "korting" van het S-Line pakket niet meer..

En mijn vader (en ik trouwens ook) is/zijn niet zo voor replica's. Als je soms verhalen hoort.. Oke, er zijn we goede replica's maar daar betaal je bijna evenveel voor als de echte. Dus liever niet.

Wat niet weg neemt dat ik ze niet mooi vind, integendeel..

Comment

JA ZE ZIJN DONKERDER EN 19 INCH MAAR WORD ER GEEN TOESTEMMING MEER GEVRAAGD VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN AUTO
            IS GEEN GEINTJE IS MIJN AUTO ZET HEM IN NEDERLAND OP AUDIFORUM EN NU KOM IK HEM IN BELGIE TEGEN LACHEN HOOR .BEN BLIJ DAT JULLIE HEM MOOI VINDEN

GR LEON

Oei, oei meneer is op zijn teentjes getrapt
            Moeten wij toestemming vragen om een foto van een mooie auto te plaatsen?
            Ik persoonlijk zou vereerd zijn want "lelijke" auto's worden hier niet vertoont !
            Maarja die nederlanders moeten ook uit alles geld slaan he ;-)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Oei, oei meneer is op zijn teentjes getrapt
              Moeten wij toestemming vragen om een foto van een mooie auto te plaatsen?
              Ik persoonlijk zou vereerd zijn want "lelijke" auto's worden hier niet vertoont !
              Maarja die nederlanders moeten ook uit alles geld slaan he ;-)

beste meneer ,als u verder had gelezen had u gelezen dat ik zeer vereerd ben over het feit dat mijn auto hier staat ,was als grapje bedoel.hoeft niet gelijk de nederlanders aan te vallen.
              vond het wel leuk omdat ik altijd deze site in de gaten hou voor mooie a4's en nu staat die van mij er op .En zag u ook dat ik meerdere foto's zeld daarna geplaats heb

gr leon

Comment

beste meneer ,als u verder had gelezen had u gelezen dat ik zeer vereerd ben over het feit dat mijn auto hier staat ,was als grapje bedoel.hoeft niet gelijk de nederlanders aan te vallen.
                vond het wel leuk omdat ik altijd deze site in de gaten hou voor mooie a4's en nu staat die van mij er op .En zag u ook dat ik meerdere foto's zelf daarna geplaats heb

gr leon

Comment

• hier op dit forum maakt niemand problemen met tonen van foto's ...
                  ik zit trouwens ook op het andere forum en daar is dit ook zo..
                  we gaan hier verder ook niet meer op in, het is de bedoeling om hier te "genieten" ;-)
                  Sintruin till I die

Comment

hier op dit forum maakt niemand problemen met tonen van foto's ...
                    ik zit trouwens ook op het andere forum en daar is dit ook zo..
                    we gaan hier verder ook niet meer op in, het is de bedoeling om hier te "genieten" ;-)
                    het laatst wat ik er over zeg ,was bedoeld als grapje sorry voor de caps lock .
                    vind het alleen maar leuk om ze hier tegen te komen .

gr sportback

Comment

gr leon

Waar in nederland heb je ze gekocht? Is de auto ook voorzien van een sportonderstel en hoe rijdt dat dan? Ik wil dezelfde wielen met sportonderstel bestellen nl.

gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
                        hier nog een mooie foto gevonden voor de liefhebbers

Zo een prachtige wagen vern**ken met die kleur ....... Juist de stickers " kapster aan huis" ontbreken nog

Comment

• Echt superbak, Die velgen zijn echt super mooi, 'k ben eens benieuwd hoe die er bij mij gaan uitzien. Wel iets minder vroom denk ik...

Comment

Mooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)

Ik heb een Nederlandse "broer"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                              jij hebt toch de zilveren zonder de nieuwe vingernaaf en hij is toch zwart

gr leon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten

de wagen staat inderdaad prachtig met die 19" en sportveren op die foto en in het echt ook daar twijfel ik niet aan, maar die auto moet veren als een kruiwagen,de mijne rijdt al redelijk hard met die 18" maar ik geef het toe het is héél mooi,gr de langen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk Berichten
                                  Zo een prachtige wagen vern**ken met die kleur ....... Juist de stickers " kapster aan huis" ontbreken nog
                                  Kom kom, in het wit is hij ongelooflijk knap en zeker geen kappersbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Kom kom, in het wit is hij ongelooflijk knap en zeker geen kappersbak
                                    Pfff, ik vind wit voor camionetten en coiffeuzekes, maar ja ..."les goûts et les couleurs"..

BTW : mooie SB heb je daar besteld. Alvast proficiat. Wij hebben onze Ambition nu reeds 2 weekjes in het bezit en het is echt een supercar... Wegligging en afwerking vind ik echt super ! Met jouw motor erbij ...;; WOOOOOOOOW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                                      de wagen staat inderdaad prachtig met die 19" en sportveren op die foto en in het echt ook daar twijfel ik niet aan, maar die auto moet veren als een kruiwagen,de mijne rijdt al redelijk hard met die 18" maar ik geef het toe het is héél mooi,gr de langen
                                      vind het erg mee vallen hoor met 19 inch en een sportonderstel maar smaken verschillen

gr sportback

Comment

jij hebt toch de zilveren zonder de nieuwe vingernaaf en hij is toch zwart

gr leon

yep, was bij wijze van spreken hé. Heb deze combo nog niet op een andere gezien in België. Ben voorlopig nog exclusief...

Comment

• wie zijn A4 moet er nog geleverd worden ?

anders , ik weet er een paar staan
                                          Last edited by ; 14/04/2008, 20:07.

Comment

Working...
                                          X