Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zijn er eigenlijk ergens al foto's van de basisversies? Ben wel eens benieuwd hoe hij eruit ziet zonder xenon, s-line pakket en 18"-velgen (maw = de gemiddelde leasebak )
zijn er eigenlijk ergens al foto's van de basisversies? Ben wel eens benieuwd hoe hij eruit ziet zonder xenon, s-line pakket en 18"-velgen (maw = de gemiddelde leasebak )
Ben ook curieus. Naar mijn weten zijn er nog geen andere foto's.
Kvind het toch wat spijtig dat nu ook deze de ledjes zal krijgen.
Gisteren zag ik van ver iets 'onbekends' met felle kop'lampen' in de achteruitkijkspiegel snel dichterbij komen.
Uiteindelijk was het een A5 testwagen en kvond het best knap.
Maar als ze het nu op alle modellen gaan doen...
Ik kan zo hard niet tegen die benaming é, "het gewone volk" ... wat een uitspraak. Dat is al net zoals "het gemaakt hebben".
ik denk niet dat dit slecht bedoeld was... vaak is het zo dat toptechniek bijvoorbeeld uit F1 of duurdere luxewagens e.g. Ferrari, Porsche... pas later gebruikt worden of doorsijpelen naar wagens voor dagelijks gebruik (gewone wagens voor gewone mensen )
ik denk niet dat dit slecht bedoeld was... vaak is het zo dat toptechniek bijvoorbeeld uit F1 of duurdere luxewagens e.g. Ferrari, Porsche... pas later gebruikt worden of doorsijpelen naar wagens voor dagelijks gebruik (gewone wagens voor gewone mensen )
Comment