Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    wie zijn A4 moet er nog geleverd worden ?

anders , ik weet er een paar staan
    het zouden verdorie beter Avants zijn

Comment

• weet er iemand of men de wagen kan laten programeren; dat als de ramen nog openstaan en de wagen afsluit ze automatisch dichtgaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
        weet er iemand of men de wagen kan laten programeren; dat als de ramen nog openstaan en de wagen afsluit ze automatisch dichtgaan?
        Bij mijn peugeot moet ik de sluitknop iets langer ingedrukt houden, en dan gaan de ramen automatisch toe... Vermoed wel dat Audi dan ook die functie heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk Berichten
          Pfff, ik vind wit voor camionetten en coiffeuzekes, maar ja ..."les goûts et les couleurs"..

BTW : mooie SB heb je daar besteld. Alvast proficiat. Wij hebben onze Ambition nu reeds 2 weekjes in het bezit en het is echt een supercar... Wegligging en afwerking vind ik echt super ! Met jouw motor erbij ...;; WOOOOOOOOW

ieder zijn mening natuurlijk Darth Vader , ik vind het wit prachtig op en a4 !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            Bij mijn peugeot moet ik de sluitknop iets langer ingedrukt houden, en dan gaan de ramen automatisch toe... Vermoed wel dat Audi dan ook die functie heeft
            Op onze B6 is dit toch het geval. Dus ik vermoed dat dit bij de nieuwe versie niet anders zal zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk Berichten
              Pfff, ik vind wit voor camionetten en coiffeuzekes, maar ja ..."les goûts et les couleurs"..

BTW : mooie SB heb je daar besteld. Alvast proficiat. Wij hebben onze Ambition nu reeds 2 weekjes in het bezit en het is echt een supercar... Wegligging en afwerking vind ik echt super ! Met jouw motor erbij ...;; WOOOOOOOOW
              Smaken verschillen idd, maar ik vind de A4 er ongelooflijk goed mee staan.

En bedankt, is idd een supercar. Heb er mee testgereden en was er onmiddellijk verliefd op. En dat was dan nog zonder S line onderstel, dus ben benieuwd wat dat gaat geven.

Comment

• Met A5 velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Smaken verschillen idd, maar ik vind de A4 er ongelooflijk goed mee staan.
                  Idem.

Al denk ik dat een Avant niet zo mooi gaat staan in wit als een Berline..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Met A5 velgen

Vree wijs zoals ze in Gent zouden zgg...

Comment

• Echt een prachtbak!
                      Maar'k heb nog een vraag, als je het parkeersysteem hebt opgezet achteraan. Zit die camera er dan al bij of moet je dat nog eens extra erbij vragen, en zo ja hoeveel is dan ongeveer de prijs van zo'n camera?
                      Alvast bedankt
                      Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                        Echt een prachtbak!
                        Maar'k heb nog een vraag, als je het parkeersysteem hebt opgezet achteraan. Zit die camera er dan al bij of moet je dat nog eens extra erbij vragen, en zo ja hoeveel is dan ongeveer de prijs van zo'n camera?
                        Alvast bedankt
                        Frank
                        Nee, daar zit de camera jammer genoeg niet bij. Er zijn 3 verschillende parkeersystemen beschikbaar:

1. Acoustic Parking System AR (Ook in Lifestyle & Lifestyle Plus) Prijs: €459,80
                        2. Acoustic Parking System VR/AR (Met weergave op MMI scherm Klik) Prijs: €919,60
                        3. Acoustic Parking System VR/AR + (Met weergave op MMI scherm en achteruitrijcamera) Prijs: €1464,10

Comment

• Dat is inderdaad jammer, Dus bij het eerste hoor je gewoon een piepgeluid..
                          Bedankt voor je antwoord

Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                            Dat is inderdaad jammer, Dus bij het eerste hoor je gewoon een piepgeluid..
                            Bedankt voor je antwoord

Frank
                            Graag gedaan.

Optie 2 is imo zeker voldoende voor de A4, je krijgt dan alles mooi weergegeven op het MMI scherm en zo weet je altijd waar je te dicht tegenzit. Zo'n camera zou ik enkel nemen op een Q7 of op auto's waar het zicht naar achteren niet zo goed is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                              Vree wijs zoals ze in Gent zouden zgg...
                              bangelijk mooi! proficiat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Met A5 velgen

wat een mooi wieletje toch nie kan doen eh

Comment

• Prachtig! Ik dacht eerst dat het een S4 was

Comment

• Bestelling geplaatst

Eindelijk vrijdag mijn A4 besteld:

2.0 TDI Multitronic
                                    Kwartsgrijs
                                    Milano leder zwart
                                    Xenon Plus
                                    Pack Lounge
                                    Pack Lifestyle plus
                                    Pack spiegels 2 (buitenspiegels inklapbaar)
                                    Acoustic Parking System VR/AR (Met weergave op MMI scherm)
                                    Multif.stuur/Tip-Multitronic met bedieningspaddles achter het stuur
                                    Stopcontact 230 Volt

Leveringstermijn is wat minder.. normaal gezien oktober 2008

Maar ze gaan een uit voorbestelling wijzigen, daardoor zou ik hem in juni/juli moeten hebben!

Comment

• proficiat met de koop , knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        wie zijn A4 moet er nog geleverd worden ?

anders , ik weet er een paar staan
                                        Tjach, bij Veys zeker!!! Da valt daar nog redelijk mee!!! Ik ben ff gaan kijken in Kortenberg!!! Man man man, er zouder er veel gelukkig worden moesten al de A4'en die daar staan in 1 dag geleverd worden!!! Eigenlijk belachelijk dat er daar zoveel auto's staan!! Waarom niet onmiddellijk leveren!!!

Comment

• Heeft er iemand foto's van de Audi A4 met de Aero 16" velgen 6 spaak, begin gaan te twijfelen of deze niet te klein zijn..
                                          Zou je deze niet kunnen veranderen voor een kleine meerprijs in een grotere maar?

Groeten Frank

Comment

Working...
                                          X