Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
    Heeft er iemand foto's van de Audi A4 met de Aero 16" velgen 6 spaak, begin gaan te twijfelen of deze niet te klein zijn..
    Zou je deze niet kunnen veranderen voor een kleine meerprijs in een grotere maar?

Groeten Frank
    Volgens mij zijn het deze dat je bedoelt. Dit zijn 16", en de enigste 16"en die verkrijgbaar zijn op de nieuwe A4.

Ik heb ze in 2 verschillende kleuren gezet, zo is het misschien duidelijker. + de link erbij gezet voor wat extra foto's.

Link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=5

Link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=6

Om te antwoorden op je vraag: Als de wagen aangekomen is bij je dealer, kan je vragen dat ze deze voor een klein prijsje terug nemen en er iets grotere laat bestellen. Maar deze zijn natuurlijk enkel in 16" verkrijgbaar éh..

Comment

• Je ziet ze meer en meer opduiken in het straatbeeld, en... wat zijn ze LANG!!

Ze lijken echt superhard gegroeid tov de vorige A4

Comment

• @Quattro_Dt
        OKé, nu heb'k toch een idee hoe ze eruit zien bedankt! Ik ga morgen toch eens langs de garage om eens te horen hoeveel mij dit dan zou kosten. Ik vind ze niet lelijk, maar'k heb er toch al ander mooier gezien
        Weer bedankt voor je snelle antwoord!
        Frank

Comment

• Frank,

Ik heb ze zelf nu ook groter genomen en het is idd een stuk mooier om te zien, maar let wel op je boet zeker in in je comfort. Wat ze ook tegen je zeggen.
          Ieder steentje of oneffenheidje in de weg voel je.
          Soms denk ik wel eens had ik toch maar .....

Comment

• Wie kan mij vertellen hoeveel tijd er tussen de produktie week en levering zit?

Vorige week zou de mijn (week 11) in produktie zijn gegaan en vraag me af hoelang het duurt eer dat de vrachtwagen ermee tot in Belgie zal geraken.

Ik weet dat dat deze vraag al eerder is gesteld maar heb totaal geen goesting om 60 pagina's af te surfen.

Alvast bedankt!

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
              Wie kan mij vertellen hoeveel tijd er tussen de produktie week en levering zit?

Vorige week zou de mijn (week 11) in produktie zijn gegaan en vraag me af hoelang het duurt eer dat de vrachtwagen ermee tot in Belgie zal geraken.

Ik weet dat dat deze vraag al eerder is gesteld maar heb totaal geen goesting om 60 pagina's af te surfen.

Alvast bedankt!

Mvg. Ed
              normaal gezien 2 weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Met A5 velgen

Replica's? Ik heb precies de indruk dat de replica's een veel lichtere kleur hebben dan het origineel. De originele kleur is precies iets donkerder, iets meer titanium look dan dit? (als het klopt, dan zijn de replica's wel heel eenvoudig te onderscheiden v/h origineel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Replica's? Ik heb precies de indruk dat de replica's een veel lichtere kleur hebben dan het origineel. De originele kleur is precies iets donkerder, iets meer titanium look dan dit? (als het klopt, dan zijn de replica's wel heel eenvoudig te onderscheiden v/h origineel)
                  waren die niet in 2 looks te krijgen? enerzijds de 'gewone' zilveren, anderzijds de iets donkerdere titaniums?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    waren die niet in 2 looks te krijgen? enerzijds de 'gewone' zilveren, anderzijds de iets donkerdere titaniums?
                    Ze zijn inderdaad in 2 looks te verkrijgen. Gewone en iets meer naar de Titaniumlook op. Maar toch heeft Logic ook gelijk, al is het misschien niet zo duidelijk te zien aan de kleur.

Het was me al opgevallen dat deze in het midden niet dat "sterretje" heeft om de bouten te bedekken die Audi nu op bijna elke nieuwe velg toepast, maar was niet zeker. En ondertussen heb ik een foto gevonden, ga maar naar Audi.be. Bij de taalkeuze zal je het al zien.

Het zijn dus jammer genoeg replica's..

Comment

• AF FABRIEK zijn ze titanium van kleur, heb geen weet van die lichtere kleur ???
                      Moet je da speciaal vragen bij de dealer voor die lichtere kleur?

Originele:

Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by E90N; 18/03/2008, 16:49.
                      Sintruin till I die

Comment

• Ik heb ook enkel weet van de titaniumkleurige OEM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik heb ook enkel weet van de titaniumkleurige OEM.
                          Aah ik kan altijd verkeerd zijn..

In de showroom heb ik enkel nog maar die in Titaniumkleur gezien, maar ik ging er ook van uit dat deze in gewoon grijs er waren..

Edit: In de Belgische en Duitse CC staan er maar 1 soort Y-design velgen in. Dus 9/10 hebben jullie gelijk, dat enkel deze beschikbaar zijn.
                          Last edited by ; 18/03/2008, 19:18.

Comment

• die indruk had ik ook na het veelvuldig bekijken van allerhande fotos, dat er 2 kleuren beschikbaar waren voor deze velg.
                            ik heb het bij m'n bestelling aan m'n verkoper gevraagd of er keuze was in de kleur van de velgen ... volgens hem niet
                            maar ja, op mijn vraag of de nieuwe multitronic bij het optrekken naar een vast toerental gaat antwoorde hij dat dat inderdaad zo is (wat met de nieuwe multitronic dus niet meer het geval is).
                            Daarom dat ik wat vragen op het forum stel waarvan mensen denken "stel die vraag toch aan je dealer" ... maar daar geloof ik niks meer van.

ik hoop op de titaniumkleurige zoals die op de foto van E90N
                            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                              die indruk had ik ook na het veelvuldig bekijken van allerhande fotos, dat er 2 kleuren beschikbaar waren voor deze velg.
                              ik heb het bij m'n bestelling aan m'n verkoper gevraagd of er keuze was in de kleur van de velgen ... volgens hem niet
                              maar ja, op mijn vraag of de nieuwe multitronic bij het optrekken naar een vast toerental gaat antwoorde hij dat dat inderdaad zo is (wat met de nieuwe multitronic dus niet meer het geval is).
                              Daarom dat ik wat vragen op het forum stel waarvan mensen denken "stel die vraag toch aan je dealer" ... maar daar geloof ik niks meer van.

ik hoop op de titaniumkleurige zoals die op de foto van E90N
                              Dat is zo viperman, de verkopers weten tegenwoordig soms minder dan een "goed geïnformeerde" klant die bewust voor dat bepaalde merk kiest en die opties wilt !
                              Diverse betrouwbare fora zorgen ook voor de nodige info !
                              Daarom zijn we er om elkaar te helpen in de keuzes maken zoals ik hier ook al heel wat argumenten heb gehoord in mijn keuze tussen de A5 en A4 Avant en dit heeft mijn keuze zeker medebepaald.
                              Alleen de verhalen over kortingen etc... neem ik met een korreltje zout.

Viperman: wij gaan die titaniumkleurige Y velgen gemonteerd zien ;-)
                              Sintruin till I die

Comment

• mijn wagen is ook week 11 in productie gegaan.
                                ik heb vandaag de garage gebeld (tegen sluitingstijd) en kon me wel vertellen dat hij gemaakt was (er is soms een verschil in wat voorzien is en de realiteit) en kon het chassis nummer al geven.
                                hij ging morgen verder informeren naar de exacte levering (dacht dat hij einde van de week zou binnenkomen)

moorgen weet ik meer

Comment

• Patte, wanneer heb je besteld ?
                                  Ik heb in week 4 besteld maar de garage heeft vandaag gecheckt en er was nog geen produktiedatum gekend.
                                  Indien mogelijk had ik graag van de andere A4 kopers op dit forum geweten wanneer zij hebben besteld en of zij al een leverdatum kennen of wanneer er is geleverd.
                                  Eens zien of er een lijn zit in de Audi produktie en leveringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                    Oh? Wat is er allemaal anders aan de nieuwe multitronic dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                                      Frank,

Ik heb ze zelf nu ook groter genomen en het is idd een stuk mooier om te zien, maar let wel op je boet zeker in in je comfort. Wat ze ook tegen je zeggen.
                                      Ieder steentje of oneffenheidje in de weg voel je.
                                      Soms denk ik wel eens had ik toch maar .....
                                      Hey Ben B,

Ik welke maat heb jij dan genomen? Ik ben nog aan het denk aan de 17" die er standaard op liggen bij een 2.7. Of de 18" 5 spaken (Star). Ik heb al gezien dat er somminge mensen deze velg hebben gekozen, kunnen die mij mss zeggen hoe die bevalt?

Groeten Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        Het was me al opgevallen dat deze in het midden niet dat "sterretje" heeft om de bouten te bedekken die Audi nu op bijna elke nieuwe velg toepast, maar was niet zeker.
                                        Dat sterretje is gewoon een antidiefstal "optie", ik zou het zeker geen replica durven noemen op basis daarvan. Ik zocht naar Y-design velgen en ik kwam al heel snel op deze link uit. Dat zijn dus replica's (van TAM), voorzien van het plaatje, maar in een lichtere kleur. Tot nu toe had ik de Y design velgen enkel in titanium look gezien (wat trouwens veruit het lekkerste is, dat vind ik ook).

Let echter op wat de verkoper zegt:
                                        Let op: Dit is het nieuwste Audi A5 wiel, 2008 model! Zeer exclusief! Deze velgen zijn normaal een optie van 3000 euro op een nieuwe A5!
                                        Sorry dat ik het A4 topic hijack voor een A5 velg, maar op een paar deuren na zijn 't toch dezelfde auto's he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                                          Patte, wanneer heb je besteld ?
                                          Ik heb in week 4 besteld maar de garage heeft vandaag gecheckt en er was nog geen produktiedatum gekend.
                                          Indien mogelijk had ik graag van de andere A4 kopers op dit forum geweten wanneer zij hebben besteld en of zij al een leverdatum kennen of wanneer er is geleverd.
                                          Eens zien of er een lijn zit in de Audi produktie en leveringen.
                                          Mijn is op 21 december besteld en in systeem van de audi dealer stond de status nog op P
                                          van produktie in week 11. Dus nu maar hopen dat de status vlug naar "Transport" of hoe het
                                          heten mag zal veranderen.

Grtz Ed

Comment

Working...
                                          X