Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Dat sterretje is gewoon een antidiefstal "optie", ik zou het zeker geen replica durven noemen op basis daarvan. Ik zocht naar Y-design velgen en ik kwam al heel snel op deze link uit. Dat zijn dus replica's (van TAM), voorzien van het plaatje, maar in een lichtere kleur. Tot nu toe had ik de Y design velgen enkel in titanium look gezien (wat trouwens veruit het lekkerste is, dat vind ik ook).
    Ze zijn zeker het lekkerste in die Titaniumlook.

Maar dat "sterretje", dat is toch maar gewoon een afdekplaatje voor de bouten? Op onze A4 B6 zit er op elke bout ook zo'n afdekkapje om het wat mooier te laten ogen.

Dit heeft volgens mij niets met antidiefstal te maken. Zo'n plaatje is gewoon mooier dan gewone bouten..

Comment

• best mooi zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
        best mooi zo
        Heb toch nog altijd m'n twijfels over de velgen op de A4... Op de 1 of andere manier zijn ze gewoonweg te klein voor op de A4.
        Als ik een nieuwe zie rijden, kijk ik eerst naar de velgen en nee, past gwn niet.

Comment

• Ik heb vooral mijn twijfels bij het interieur.
          Bij de volledige nieuwe generatie Audi-interieurs trouwens.
          De styling is simpelweg niet goed.
          Het ziet er te sportief uit. Of de "poging tot" ligt er té vingerdik op.
          Het dashboard dat naar de bestuurder gedraaid staat, kan nog door de vingers gezien worden maar die lappen aluminium rond de tellerpartij e.d. zijn gewoon tamelijk smakeloos en het interieur is ook een niet samenhangend geheel van lijnen en bochten.
          Ik twijfel niet aan de afwerking of degelijkheid van de materialen maar ik merk wel dat er duidelijk verschillende (kleur)soorten kunststof gebruikt worden, wat verre van aantrekkelijk is.
          De orde en opgeruimde sfeer van de B6/B7 is niet meer aanwezig.
          Een Audi interieur moet sober, opgeruimd doch stijlvol zijn en uitblinken door degelijkheid en tijdloosheid.
          Het is geen schande om een andere (lees: minder sportieve) stijl te hebben dan pakweg een BMW 3.

Comment

• Die LED dagverlichting is trouwens een evolutie die ik ook ergens betreur.
            Voorsprong door sobere en eenvoudige elegantie?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Die LED dagverlichting is trouwens een evolutie die ik ook ergens betreur.
              Voorsprong door sobere en eenvoudige elegantie?!
              - Kans is groot dat dagverlichting in de nabije toekomst ook in België verplicht gaat worden...
              - Led is de verlichting van de toekomst...
              Vind dat ze hiermee hun slogan wel mooi benadrukken Maar dat is mijn mening natuurlijk

Comment

• Mijn mening staat bijna haaks op de jouwe, Löwe. Ik vind net dat Audi nog te sober is, en eigenlijk in staat is om de magie van geweldige concepten te laten verloren gaan door te hard naar die soberheid te willen streven. Mooi voorbeeld, als je een Audi Shooting Brake bekijkt, en de huidige A3, whooha, ik zou het wel weten.

Ik herinner me ook nog zeer goed de eerste reacties op de Audi A5, 't was toch een teleurstelling om een auto te zien die in tegenstelling tot de Nuvolari een klassiek gelijnde C-stijl, en zelfs gewoon rechthoekige lichtblokken in de snuit heeft... terwijl net de vloeiende lijnen de elegantie van het design moeten accentueren. Die dwangmatige soberheid is de spreekwoordelijke tang op het varken, en gelukkig heeft het model nog wat swung meegekregen om uit de grijze massa te komen. Een sierlijk profiel, en ja, de LED's.

Ik vind het erg nobel als je per se een auto wilt waarmee je niet opvalt. These Days koop je dan maar beter een Skoda. Ook VW zegt langzaamaan vaarwel aan de soberheid...

Comment

• Ik heb 1 februari besteld. Gisteren naar de garage gebeld en een levertijd eind juni/begin juli opgekregen.

Comment

Mijn mening staat bijna haaks op de jouwe, Löwe. Ik vind net dat Audi nog te sober is, en eigenlijk in staat is om de magie van geweldige concepten te laten verloren gaan door te hard naar die soberheid te willen streven. Mooi voorbeeld, als je een Audi Shooting Brake bekijkt, en de huidige A3, whooha, ik zou het wel weten.

Ik herinner me ook nog zeer goed de eerste reacties op de Audi A5, 't was toch een teleurstelling om een auto te zien die in tegenstelling tot de Nuvolari een klassiek gelijnde C-stijl, en zelfs gewoon rechthoekige lichtblokken in de snuit heeft... terwijl net de vloeiende lijnen de elegantie van het design moeten accentueren. Die dwangmatige soberheid is de spreekwoordelijke tang op het varken, en gelukkig heeft het model nog wat swung meegekregen om uit de grijze massa te komen. Een sierlijk profiel, en ja, de LED's.

Ik vind het erg nobel als je per se een auto wilt waarmee je niet opvalt. These Days koop je dan maar beter een Skoda. Ook VW zegt langzaamaan vaarwel aan de soberheid...
                    Ik ben van dezelfde mening. Ik vond de A4 van bij de release van de foto's al een superknappe wagen, mooier dan de E90. Maar toen ik vorige week met mijn E90 geparkeerd stond naast een nieuwe A4, was ik toch een beetje teleurgesteld in het design van de audi. Ik vond de mijne net dat ietsje meer hebben. (zelfs met z'n wintervelgen van 205 eronder)

Comment

• daarnet 2 keer nieuwe A4 gezien, telkens met LED aan,
                      de ene was zilverkleur, de ander een donker groen. op die zilverkleurige was dat precies niet zo knap, je zag ze bijna niet, op de donkere wel,
                      of kan je de intensiteit regelen van die LED's

Comment

• weet iemand hoe het komt dat sommige A4's een soort geelachtige LED's hebben en andere wit?

zijn er twee soorten beschikbaar misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                          weet iemand hoe het komt dat sommige A4's een soort geelachtige LED's hebben en andere wit?

zijn er twee soorten beschikbaar misschien?
                          Ja... je hebt een Audi getroffen zonder de LED's. Die hebben nog steeds de dagverlichting, maar dan met de klassieke halogeen verlichting. Er heeft zo eens een A4 een hele tijd achter mij gereden, ik vond het eerlijk gezegd geen zicht, dat zijn nu eens de lichten die ik wél zou uitschakelen overdag.

Comment

Ja... je hebt een Audi getroffen zonder de LED's. Die hebben nog steeds de dagverlichting, maar dan met de klassieke halogeen verlichting. Er heeft zo eens een A4 een hele tijd achter mij gereden, ik vond het eerlijk gezegd geen zicht, dat zijn nu eens de lichten die ik wél zou uitschakelen overdag.
                            idd, het is niet om aan te zien, damm
                            met LED wel lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                              Patte, wanneer heb je besteld ?
                              Ik heb in week 4 besteld maar de garage heeft vandaag gecheckt en er was nog geen produktiedatum gekend.
                              Indien mogelijk had ik graag van de andere A4 kopers op dit forum geweten wanneer zij hebben besteld en of zij al een leverdatum kennen of wanneer er is geleverd.
                              Eens zien of er een lijn zit in de Audi produktie en leveringen.
                              hallo,ik heb ook in week 4(22/01/0 ,en heb ook nog geen produktiedatum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                idd, het is niet om aan te zien, damm
                                met LED wel lekker
                                Moet je voor die LED's vooraan dan bijbetalen? En zo ja, hoeveel? Of ben je verplicht om Xenon-lampen te nemen en zitten de LED's dan in hetzelfde pakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                  Moet je voor die LED's vooraan dan bijbetalen? En zo ja, hoeveel? Of ben je verplicht om Xenon-lampen te nemen en zitten de LED's dan in hetzelfde pakket?
                                  je moet de xenon-lampn nemen.

Comment

• Hallo allemaal,
                                    Ik kan nog één optie bijnemen, nu ben ik nog aan het twijfelen om de 5 spaak 18" velgen te nemen, de 3 zone airco of de telefoonvoorbereiding.. Ik geraak er nogal moeilijk uit.
                                    Willen jullie je mening er eens over geven, zou heel hard helpen.
                                    En kan ook iemand me de prijs zeggen voor zo'n telefoonvoorbereiding met bluetooth?

Alvast bedankt !
                                    Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                                      Hallo allemaal,
                                      Ik kan nog één optie bijnemen, nu ben ik nog aan het twijfelen om de 5 spaak 18" velgen te nemen, de 3 zone airco of de telefoonvoorbereiding.. Ik geraak er nogal moeilijk uit.
                                      Willen jullie je mening er eens over geven, zou heel hard helpen.
                                      En kan ook iemand me de prijs zeggen voor zo'n telefoonvoorbereiding met bluetooth?

Alvast bedankt !
                                      Frank
                                      3 zonde airco zou ik niet nemen, zie daar net niet van in
                                      telefoon, tja hoeveel bel je in de wagen, indien veel, is dit misschien we lhandig
                                      18 inch is mooi natuurlijk, maar zal harder rijden

ik zou gaan voor 18 inch, maar misschien dan best ook sportvering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                        je moet de xenon-lampn nemen.
                                        Heb de wagen besteld op 24 november (en kleine aanpassing laten doen begin december) met productieweek 13 en levering half april. Hij is nu reeds geproduceerd in week 11 ! 2 weken vroeger !!!! heb vandaag bericht gehad dat de wagen reeds in Kortenberg is en de papieren maandag in de garage liggen ; de wagen een dag of twee later; eeeeeeeeeindelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                          hallo,ik heb ook in week 4(22/01/0 ,en heb ook nog geen produktiedatum.
                                          het zou mij ten zeerste verwonderen dat ze in hun systeem nog geen productiedatum hebben na 2 maand !!! ik zou toch nog eens bellen hoor.

Comment

Working...
                                          X