Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet geeft zeker een sportiever tintje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichtenblijkbaar zouden die opzetstukken nie passen voor de S-line. Weet hier iemand al uitsluitsel over?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten2 weken geleden een A4 Avant besteld
1.8T Proline Business, Handgeschakeld
Prolinebusiness = Armsteun - Alarm - Telefoonvoorbereiding - CD Navi - Soundsyst.
Phantom Black Pareleffect
Blanke Sierlijsten + Blanke dakreling
Sportonderstel
Sportstoelen (verwarmd)
Zwart lederen bekleding
Sportstuur 3 spaaks
Panoramadak
Zwarte Hemel
DVD Navigatie
Advanced Key
3 zone Comfort Airco
Lichtpakket
Licht & Regensensor
Xenon Plus
Inleg Alu Hologram
Zwarte hoogglans gril
19" R8 Replica
Levertijd : Half Juni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichtenblijkbaar zouden die opzetstukken nie passen voor de S-line. Weet hier iemand al uitsluitsel over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk weet dat ze bij het S-Line exterieurpakket sowiezo erop zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet geeft zeker een sportiever tintje!
Denk dat ik het dan toch ook ga overwegen om te doen. Als iemand nog andere foto's zou hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichtenen wat kost die zo als ik vragen mag?
In NL, +/- € 56.000 ( excl. de wielen ca. € 1500,00-2000,00)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk BerichtenMooi.
Maar m'n partner wil een Ford S-Max. Help.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenVelgen van de vorige S8/huidige S3 (18"):
Ik vind ze er eigenlijk best goed onder staan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk BerichtenMooi die velgen zijn ze speciaal op maat gemaakt ivm naafgat dat op nieuwe a4 groter is?
Hij heeft ze in Charleroi gekocht met Dunlop SP Sport Maxx erop voor €1.150
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenQuattro_Dt ik heb zelf een A4 besteld in Kwartsgrijs, is de A4 op je foto's kwartsgrijs? Heb er nog niet veel gezien zo, dus beetje een gok wat dat geeft qua kleur..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenheeft er iemand fotos van de daylights , maar dan die zonder de xenon optie ?
die zijn blijkbaar nergens te vinden.
want heb de xenon niet meebesteld en omda ik nog zolang moet wachten zou ik ze graag eens op foto zien.
thanx
Comment
Comment