Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heh... vind de gewone dagrijlichten zoals in de foto's hierboven zo op het eerste zicht helemaal niet mis... lijken me zelfs minder opzichtig dan de kerstverlichting-leds

ps: heb na weeeeken meelezen hier dan toch een account aangemaakt... over een dikke maand kan ik een nieuwe lease-bak bestellen en op mijn voorkeurslijstje staat momenteel bmw 318D touring met wat opties, alfa 159 1.9 JTD SW met heeel wat opties en last but not least de A4 berline 2.0 met hoogst nodige opties.... moeilijk moeilijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
      Quattro_Dt ik heb zelf een A4 besteld in Kwartsgrijs, is de A4 op je foto's kwartsgrijs? Heb er nog niet veel gezien zo, dus beetje een gok wat dat geeft qua kleur..
      Ik vind kwartsgrijs zo goed als de mooiste kleur op een A4. Zwart is knap, maar iedereen heeft het waarschijnlijk al. Of de meesten. Kwarts met een 18" of 19" eronder en die auto is af!
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Het zijn replica's.

Hij heeft ze in Charleroi gekocht met Dunlop SP Sport Maxx erop voor €1.150

Weet je welk bedrijf??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
          Weet je welk bedrijf??
          Hij zou ze gekocht hebben bij "Pneu9", meer weet ik ook niet...

Comment

• heeft de A4 zonder xenon echt dagrijlichten? ... allé, ik bedoel dat streepje licht op de foto (zie onderaan vorige pagina)
            zijn dat niet gewoon de richtingaanwijzers?
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
              heeft de A4 zonder xenon echt dagrijlichten? ... allé, ik bedoel dat streepje licht op de foto (zie onderaan vorige pagina)
              zijn dat niet gewoon de richtingaanwijzers?
              De richtingaanwijzers zitten volgens mij gewoon meer naar het midden toe (dichter tegen de grill). Heb er nog nooit echt een foto van gezien, maar ben 99% zeker.

Wat die dagrijlichten betreft, deze kan je altijd uitzetten via het GPS. Dan branden ze enkel als je de standlichten aanzet.

Comment

• Codes Audi

Is er hier iemand die bij VW/Audi garage werkt? Ik heb zo een overzichtje meegekregen van mijn bestelde A4, maar aan al die codes geraak ik niet uit..

Er staat bvb NWE 20/08 is dat wanneer hij zal geleverd worden? (week/jaar of 20 augustus?)

Kan er iemand helpen?

In de garage altijd hetzelfde "we weten niet wanneer hij zal geleverd worden"..

Comment

• Wss de productieweek

Comment

• Nee, toch niet want ze hadden nog geen productieweek vertelden ze me.. bij PROD staat XX* 00 CHAS.____________

Comment

• Heb er zaterdag eentje gezien zonder de leds.
                      De richtingaanwijzer stond aan en deze bevond zich volledig op de buitenkant.
                      Dus waar dat streepje licht is op de foto.
                      Maandag reed er nog eentje zonder leds en daar stond het daglicht op.
                      Hier was het een volledig streep licht onder.
                      Mij is verteld geweest dat dit alleen was bij de wagens die een gps hebben. Vond het ook een rare uitleg maar hopelijk is er iemand die er met eentje rondrijdt en ons de juiste info kan geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                        Heb er zaterdag eentje gezien zonder de leds.
                        De richtingaanwijzer stond aan en deze bevond zich volledig op de buitenkant.
                        Dus waar dat streepje licht is op de foto.
                        Maandag reed er nog eentje zonder leds en daar stond het daglicht op.
                        Hier was het een volledig streep licht onder.
                        Mij is verteld geweest dat dit alleen was bij de wagens die een gps hebben. Vond het ook een rare uitleg maar hopelijk is er iemand die er met eentje rondrijdt en ons de juiste info kan geven.
                        Aah bedankt, dit wist ik niet van die pinkers.

Als je Xenon Lights neemt, heb je die LED's die dienen als dagrijlichten. Die staan altijd aan, maar via het GPS kan je ze uitschakelen zodat ze niet altijd branden. Was het dit dat je bedoelde?

Comment

• Correct wat betreft die Xenon leds die je via de gps kan uitschakelen.
                          Maar ik bedoelde ook en ik heb dat ook ergens gelezen dat er bij het nemen van de gewone halogeen er ook een lichtbalk als daglicht onder de twee halogeenlampen brandt. En zo heb ik er eentje gezien op maandag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                            Correct wat betreft die Xenon leds die je via de gps kan uitschakelen.
                            Maar ik bedoelde ook en ik heb dat ook ergens gelezen dat er bij het nemen van de gewone halogeen er ook een lichtbalk als daglicht onder de twee halogeenlampen brandt. En zo heb ik er eentje gezien op maandag.
                            Gisteren heb ik ook mijn eerste gezien met halogenen en die aan het rijden was. En inderdaad, daar heb je ook dagrijlichten alleen zijn die dan niet met LED's..

Ik zal het gewoon verkeerd verstaan hebben, my mistake..

Comment

• 't is soms niet gemakkelijk om iets schriftelijk uit te leggen. Maar we doen ons best hé om elkaar te helpen.

Comment

• Heeft er iemand enkele exterieur en interieur foto's van een A4 standaard?
                                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Welke ET waarde zouden de 19 duims 7 dubbele spaken hebben van de nieuwe A4 (bestelbaar vanaf eind april)
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                    Heeft er iemand enkele exterieur en interieur foto's van een A4 standaard?
                                    Dergelijke foto's wil ook wel eens zien! Wat me vooral interesseert is vanaf welke optie je die MMI knoppenwinkel rond je versnellingspook hebt (heb eerder in deze topic wel een overzicht gezien over de verschillende uitvoeringen ivm concert/symphony/dvd/navi opties maar het is niet duidelijk bij welk pakket je die knoppen hebt en vooral op welke plaats).
                                    Tevens wat foto's van exterieur met de 'standaard' velgen (16 inch bij het lifestyle pakket) zou ik graag wat meer willen zien (ipv al dat patserige 19 inch en groter wielkarren gezwans )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      Tevens wat foto's van exterieur met de 'standaard' velgen (16 inch bij het lifestyle pakket) zou ik graag wat meer willen zien (ipv al dat patserige 19 inch en groter wielkarren gezwans )
                                      Vše ze světa aut a motorek. Recenze, hodnocení, srovnávací testy i crash testy. Novinky, bazar, servis, česká auta. Vlastní videa a profesionální video recenze.

pagina is wel nogal traag overdag, maar wel duidelijke foto's
                                      2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Super foto's! Bedankt!

Heb er ook nog paar gevonden:

En een sportief interieur (zetels & stuur...):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          Dergelijke foto's wil ook wel eens zien! Wat me vooral interesseert is vanaf welke optie je die MMI knoppenwinkel rond je versnellingspook hebt (heb eerder in deze topic wel een overzicht gezien over de verschillende uitvoeringen ivm concert/symphony/dvd/navi opties maar het is niet duidelijk bij welk pakket je die knoppen hebt en vooral op welke plaats).
                                          MMI knop rond versnellingspook is enkel bij GPS ,

Comment

Working...
                                          X