Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=Kris_;2572334]
    Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
    Mijn A4 2.0 TDI Multitronic met Lifestyle plus en Lounge pack is besteld op 09/01/2008 en heb ook nog geen produktiedatm.. pfff :-( heb naar Dieteren gebeld en daar zeggen ze dat ik heb pas in augustus - september zal hebben. (door lifestyme plus pakket - parkeersensors)
    kan ook langere levertijd zijn omdat je een automaat hebt gekozen?

Comment

• [quote=elsandero;2572479]
      Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten

Toch blijft ik het vreemd vinden mbt parkeersensoren. In Nederland heb je Proline pakket, ook hier zitten parkeersensoren op (alleen achter) desondanks heb ik wel een productiedatum.

Zit er in het life style pakket ook sensoren voor??
      de voorste sensoren moet je bij nemen als optie(dan komt het ook op het mmi scherm)

Comment

• Ben het dus nu echt beu

Auto besteld op 9-11-2007!!!!!!
        Productiedatum week 8 daarna 12 nu week 13 en oja hij staat in de lakstraat?!? geen chassisnummer. Zaterdag, sorry ik kan niks zeggen. Heb mijn eigen auto allang verkocht en rij nu in een reclame bak A3 met eco motor. Ja zuinig is die wel maar ik heb een 2.7 190 PK besteld voor rijplezier.

Waar kan ik klagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
          Productiedatum week 8 daarna 12 nu week 13 en oja hij staat in de lakstraat?!? geen chassisnummer. Zaterdag, sorry ik kan niks zeggen. Heb mijn eigen auto allang verkocht en rij nu in een reclame bak A3 met eco motor. Ja zuinig is die wel maar ik heb een 2.7 190 PK besteld voor rijplezier.

Waar kan ik klagen?

Klagen? Had je een echte auto besteld was je er al mee aan 't rondrijden
          Nee bij audi kun je je pas na 6 maand vragen beginnen stellen.... das "normaal".

Comment

• Antwoord past bij je merk keuze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten

Waar kan ik klagen?
              Sorry, als ik naar een VAG-garage ga en ik loop rond in de showroom, dan merk ik meteen dat de behandeling van klanten fundamenteel anders is dan waar ik mijn auto's gewoonlijk koop.

Dan weet ik genoeg over de mogelijke gevolgen als ik zo een verkoper eindelijk zijn gat van zijn stoel gekregen heb en een bestelbon getekend heb. Ik denk dat er fundamenteel wat fout zit met de visie bij VAG, maar ik ben nagenoeg de enige, jaar na jaar heeft VAG betere verkoopscijfers. De mensen vragen dus niet anders. Je kan dus nergens klagen...

Toch succes gewenst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                Sorry, als ik naar een VAG-garage ga en ik loop rond in de showroom, dan merk ik meteen dat de behandeling van klanten fundamenteel anders is dan waar ik mijn auto's gewoonlijk koop.

Dan weet ik genoeg over de mogelijke gevolgen als ik zo een verkoper eindelijk zijn gat van zijn stoel gekregen heb en een bestelbon getekend heb. Ik denk dat er fundamenteel wat fout zit met de visie bij VAG, maar ik ben nagenoeg de enige, jaar na jaar heeft VAG betere verkoopscijfers. De mensen vragen dus niet anders. Je kan dus nergens klagen...

Toch succes gewenst!
                Beetje onzinnige cunclusie.
                De levertijden zijn veel beter geworden dan in het verleden.
                Ikzelf heb de audi op 01-12-07 besteld en de verwachte productieweek was toen 8.
                Ineens werdt dit gewijzigd in 4 en rijden in wk 6.
                Nu hoor ik je denken dat dit een standaard A4 moet zijn, maar niets is minder waar.

En ja als je een succesnummer als deze Audi maakt dan kunnen de wachttijden nog wel eens oplopen.

En de behandeling is zeer correct te noemen bij VAG.
                Dat ze weinig moeite hoeven doen om hun waar aan de man te brengen is waar.
                Kwaliteit verkoopt zich namelijk vanzelf.

Dus hebben alle andere merken het nakijken. En terecht.
                En die beginnen dan dit soort onzin uit te kramen maar dat is gewoon de kift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                  Beetje onzinnige cunclusie.
                  De levertijden zijn veel beter geworden dan in het verleden.
                  Ikzelf heb de audi op 01-12-07 besteld en de verwachte productieweek was toen 8.
                  Ineens werdt dit gewijzigd in 4 en rijden in wk 6.
                  Nu hoor ik je denken dat dit een standaard A4 moet zijn, maar niets is minder waar.

En ja als je een succesnummer als deze Audi maakt dan kunnen de wachttijden nog wel eens oplopen.

En de behandeling is zeer correct te noemen bij VAG.
                  Dat ze weinig moeite hoeven doen om hun waar aan de man te brengen is waar.
                  Kwaliteit verkoopt zich namelijk vanzelf.

Dus hebben alle andere merken het nakijken. En terecht.
                  En die beginnen dan dit soort onzin uit te kramen maar dat is gewoon de kift.
                  Sure man! Ieder zijn mening, jij mag best fan van een merk zijn, ik beoordeel elk merk hetzelfde, vanuit mijn ervaringen, ik ben jarenlang VAG-klant geweest.

Wat kwaliteit betreft baseer ik mij ook op objectieve meningen, in het tweejaarlijks onderzoek naar de betrouwbaarste merken van de grote consumentenorganisaties in Europa eindigt Audi altijd in de middenmoot, en VW zelfs in de onderste helft. De beste Europese merken zijn BMW en Volvo op dat vlak.

En kwa wachttijden: Ik heb voor mijn laatste nieuwe wagen ook 9 maanden moeten wachten ... dat was ook een succesnummer, de wachttijd was eerst zelfs 11 maanden, maar de garage heeft me na de bestelling zelf opgebeld met het goede nieuws dat er twee maanden van de wachttijd afkonden. EN hij werd wel geleverd exact in de week die 9 maanden eerder voorop gesteld was, twee dagen vóór de datum die uiteindelijk beloofd was.

Naar mijn bescheiden mening lees ik hierboven toch wat anders. Het kan zijn dat U het soort van behandelingen zoals bij Audi "terecht" vindt, en dat U de wens om een betere behandeling "onzin" vindt, maar daarmee onderstreept U in feite wat ik zeg: dat de meeste mensen niet beter vragen.

Levertijden die beloofd maar niet nagekomen worden duiden op een slechte sales & operation planning en een gebrek aan respect voor de klant...

Bij mij moet niet alleen de wagen premium zijn, ook de behandeling van de garage
                  Last edited by ; 30/03/2008, 15:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                    Heb de wagen besteld op 24 november (en kleine aanpassing laten doen begin december) met productieweek 13 en levering half april. Hij is nu reeds geproduceerd in week 11 ! 2 weken vroeger !!!! heb vandaag bericht gehad dat de wagen reeds in Kortenberg is en de papieren maandag in de garage liggen ; de wagen een dag of twee later; eeeeeeeeeindelijk.
                    Ben vrijdag de papieren van de wagen gaan afhalen en de verzekering in orde gebracht.
                    woensdag mag ik hem gaan afhalen.

ps ik wil nog even iets kwijt over de leveringstermijnen.
                    de personen die in het najaar de wagen besteld hadden hebben nogal snel een productiedatum gekregen, en denk gezien het succes, ze de productiedatum er niet meer opzetten, wat niet wegneemt dat ze naar de klant toe enige informatie zouden kunnen geven.
                    ik weet het dat het niet plezant is zolang te moeten wachten (ik sinds 24/11/07),
                    maar geef de moed niet op

Comment

• Ik heb deze week ook even gebeld bestelling van 21 december eerst was het produktieweek 12
                      en een paar weken terug al verplaatst naar week 11.
                      De wagen zou nu al in Belgie zijn papieren waren vrijdag nog niet binnen dus zal het
                      voor dinsdag - woensdag zijn.

Het is echt wel een trieste zaak ivm de levertijden omwille van die opties.
                      Nog even tanden bijten jongens het plezier van zo een leuke wagen is het wachten gewoon waard.

Greetz Ed
                      Last edited by ; 30/03/2008, 23:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                        Ik heb deze week ook even gebeld bestelling van 21 december eerst was het produktieweek 12
                        en een paar weken terug al verplaatst naar week 11.
                        De wagen zou nu al in Belgie zijn papieren waren vrijdag nog niet binnen dus zal het
                        voor dinsdag - woensdag zijn.

Het is echt wel een trieste zaak ivm de levertijden omwille van die opties.
                        Nog even tanden bijten jongens het plezier van zo een leuke wagen is het wachten gewoon waard.

Greetz Ed
                        Vanaf wanneer wist je de prouktieweek? Mijne is besteld op 09/01/08, maar gewijzigd nog op 14/03.. heb nog geen produktieweek. :-(

Comment

Toch succes gewenst!
                          ga allemaal eens naar top motors de volgende keer in wevelgem....ik had de mijne na amper 10 weken ,nog nooit geen klant geweest en ben particulier maar had de auto al van dag 1(10 november) besteld
                          de verkoper(alexander)een jonge gast,zegt zoals het is ,belooft u iets en komt zijn belofte na maar blijft altijd zakelijk en verkoopt geen lucht
                          ze vertelden mij daar toen ik mijn wagen ging ophalen op 28 januari dat ze nog nooit geen problemen gehad hebben met de a4 enkel met de a3
                          ben blij dat ik die wachttijden niet meer moet ondergaan en kan best heel goed begrijpen dat het heel vervelend moet zijn maar ze hebben al teveel bestellingen en zijn op de rem gaan staan(voor belgie) om aan ieder land zo goed mogelijk te kunnen verdelen vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                            ga allemaal eens naar top motors de volgende keer in wevelgem....ik had de mijne na amper 10 weken ,nog nooit geen klant geweest en ben particulier maar had de auto al van dag 1(10 november) besteld
                            de verkoper(alexander)een jonge gast,zegt zoals het is ,belooft u iets en komt zijn belofte na maar blijft altijd zakelijk en verkoopt geen lucht
                            ze vertelden mij daar toen ik mijn wagen ging ophalen op 28 januari dat ze nog nooit geen problemen gehad hebben met de a4 enkel met de a3
                            ben blij dat ik die wachttijden niet meer moet ondergaan en kan best heel goed begrijpen dat het heel vervelend moet zijn maar ze hebben al teveel bestellingen en zijn op de rem gaan staan(voor belgie) om aan ieder land zo goed mogelijk te kunnen verdelen vrees ik...
                            voor de maand januari waren er 5000 besteld,en er waren er maar 3000 beloofd voor belgie

Comment

• De mensen die hem eind 2007 besteld hebben, en dus normaal gezien nog bij de eerste 3000 horen, krijgen die hem nog op de afgesproken datum (april/mei)? of is dit ook allemaal opgeschoven?

Comment

Als ik naar een VAG/Audi-garage ga en in de showroom rond loop, dan merk ik ook meteen op dat de behandeling van klanten helemaal anders is dan bij Volvo of Toyota. Bij Audi is er maar 1 verkoper en kan je een uur wachten tot je geholpen wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Als ik naar een VAG/Audi-garage ga en in de showroom rond loop, dan merk ik ook meteen op dat de behandeling van klanten helemaal anders is dan bij Volvo of Toyota. Bij Audi is er maar 1 verkoper en kan je een uur wachten tot je geholpen wordt.
                                  Dat is een sterke uitspraak die je doet... Is dat niet gewoon afhankelijk van garage tot garage? als dat nu Audi, Bentley of Lada is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                    Dat is een sterke uitspraak die je doet... Is dat niet gewoon afhankelijk van garage tot garage? als dat nu Audi, Bentley of Lada is...
                                    Ja, maar ik ben in 3 verschillende Audi garages geweest en telkens hetzelfde liedje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                      Vanaf wanneer wist je de prouktieweek? Mijne is besteld op 09/01/08, maar gewijzigd nog op 14/03.. heb nog geen produktieweek. :-(
                                      Vrijwel in het begin wist ik een produktie week allé eerst was het eind april en
                                      na een 2 tal weken wist ik het.

Mvg. Ed

Comment

• Ben in 4 garages geweest (waarvan 2 grote in het Antwerpse) en ik moet zeggen dat uw verhaal niet klopt. Ben door de verkoper (zelfs op een drukke zaterdag) bijna onmiddellijk geholpen (max wachttijd 10 minuten wat voor de aanschaf van een auto te verwaarlozen is).
                                        Hebn ook nog geen exacte productie of levertermijn opgekregen. Besteld op 1/02/08 en een vermoedelijke leverdatum is "eind mei".

Comment

• Vandaag voor het eerst een gezien. Op de lampen en voorbumper na niks nieuws aan te zien tegenover de vorige. De gemiddelde facelift houdt meer veranderingen in.

Comment

Working...
                                          X