Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
    Blij dat te horen, heb hem daar ook besteld... Is altijd zo beetje zorgen maken als je jarenlang auto's koopt bij dezelfde garage, en dan ineens ergens anders iets koopt...
    Het was ofwel Willems ofwel Coox in hasselt, maar in hasselt wisten ze nog niemeer wie ik was toen ik voor een 2de keer op een week tijd langs ging, in Genk kende ze mijne naam zelfs nog!
    Klinkt misschien dom, maar die kleine dingen doen het voor mij

Moest je u vervelen, mag je altijd eens tot Houthalen komen om hem te showen, heb nog maar 1 keer in de A4 gezeten

Zelf ben ik ook bij Coox Hasselt geweest voor een offerte voor een leasewagen. Man was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Ze behandelen u alsof je blij mag zijn dat je daar je auto mag bestellen, zo'n arrogantie. Nadien wilde ik nog een aanpassing laten doen aan de offerte. Dat heb ik dan telefonisch gedaan. Ze beloofden me 2x dat ze me zouden terugbellen. Niets gehoord.
    Heb toen offerte (telefonisch en via mail) laten maken bij Groep Ceulemans in Haasrode/Leuven. Heel vriendelijke man. Nadat de bestelling uiteindelijk door de leasemaatschappij werd geplaatst werd ik nog eens door die man van Groep Ceulemans gebeld om alles nog eens te overlopen om te zien of de bestelling klopte.

Collega van mij heeft daar nu ook de leasewagen besteld. Die is nog niet meer naar Coox gegaan. Die is ook heel tevreden over groep Ceulemans.
    Voor het onderhoud ga ik waarschijnlijk bij Willems in As/Genk. En als ik de positieve commentaren hoor ga ik daar dik tevreden zijn.

Begrijp dus echt niet dat dat zaakje bij Coox nog kan bollen. Want als iedereen ontevreden is en de boodschap doorgeeft dan zullen ze toch weinig te doen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk Berichten
      Zelf ben ik ook bij Coox Hasselt geweest voor een offerte voor een leasewagen. Man was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Ze behandelen u alsof je blij mag zijn dat je daar je auto mag bestellen, zo'n arrogantie. Nadien wilde ik nog een aanpassing laten doen aan de offerte. Dat heb ik dan telefonisch gedaan. Ze beloofden me 2x dat ze me zouden terugbellen. Niets gehoord.
      Heb toen offerte (telefonisch en via mail) laten maken bij Groep Ceulemans in Haasrode/Leuven. Heel vriendelijke man. Nadat de bestelling uiteindelijk door de leasemaatschappij werd geplaatst werd ik nog eens door die man van Groep Ceulemans gebeld om alles nog eens te overlopen om te zien of de bestelling klopte.

Collega van mij heeft daar nu ook de leasewagen besteld. Die is nog niet meer naar Coox gegaan. Die is ook heel tevreden over groep Ceulemans.
      Voor het onderhoud ga ik waarschijnlijk bij Willems in As/Genk. En als ik de positieve commentaren hoor ga ik daar dik tevreden zijn.

Begrijp dus echt niet dat dat zaakje bij Coox nog kan bollen. Want als iedereen ontevreden is en de boodschap doorgeeft dan zullen ze toch weinig te doen hebben.
      Je hebt ook nog Coox in Maasmechelen daar verkoopt een oude bekende van mij.
      Ik zal hem eens vertellen wat een arrogantie Coox heeft. Hij vertelde een paar maanden
      terug aan mijn vader dat de audi's zich vanzelf verkopen.
      Nu hoef ik er zeker geen tekening bij te maken.....

Grtz Ed

Comment

• Blijkbaar echt niet veel goeds over Coox zo te horen nee Arrogant is wel een toepasselijk woord ja, misschien zijn ze van de mening dat wij als normale mensen (tenzij er hier rijk volk op het forum zit?) niet waardig zijn om in een audi te rijden

Mijn nonk was met zijn lease Q7 schade opgelopen, bij coox binnen gedaan om te laten maken, mocht hem paar dagen later gaan halen zeiden ze.
        Enkele dagen later hij dus terug zoals afgesproken, auto stond er nog even beschadigd...
        Ze wouden er niet aan beginnen vooralleer de lease maatschappij en verzekering van zich had laten horen ofzoiets, en een telefoontje om dit te melden was blijkbaar teveel moeite...
        Hij is de auto ingesprongen en naar Willems gereden, waar alles verlopen is zoals het hoort

Comment

• Comment

• Een mooie foto gepost door een BMW liefhebber

Comment

Een mooie foto gepost door een BMW liefhebber
              Het moeten niet altijd BMW's zijn hé Ik kwam deze gisteren toevallig tegen in Brussel.

Comment

Een mooie foto gepost door een BMW liefhebber
                Zou dat ne kwartsgrijzen zijn? Ik heb er zo ene besteld, ziet er wel netjes uit :-)

Comment

• Leveringstermijn

Ik heb vandaag nog eens naar D'Ieteren gebeld om te vragen hoe het zit met de levering van mijn A4. Deze is besteld op 09/01/08, maar dus nog steeds geen produktieweek gekend.

Ze geven de gekende reden van de "parkeersensors" aan, als reden voor de vertraging Ze zouden op zoek zijn naar een oplossing hiervoor en iets laten weten als het opgelost is.

De auto was origineel gepland om geleverd te worden in week 20. (half mei dus)

Voorlopig kan ik dus meer doen dan afwachten.. weet er iemand van hoelang op voorhand je de produktieweek kent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                    Ik heb vandaag nog eens naar D'Ieteren gebeld om te vragen hoe het zit met de levering van mijn A4. Deze is besteld op 09/01/08, maar dus nog steeds geen produktieweek gekend.

Ze geven de gekende reden van de "parkeersensors" aan, als reden voor de vertraging Ze zouden op zoek zijn naar een oplossing hiervoor en iets laten weten als het opgelost is.

De auto was origineel gepland om geleverd te worden in week 20. (half mei dus)

Voorlopig kan ik dus meer doen dan afwachten.. weet er iemand van hoelang op voorhand je de produktieweek kent?
                    Mijn garage heeft gezegd dat ze hier in belgië ,maar 2 weken voor productie de datum weten .In Nederland zetten ze er een productie week op . Maar deze kan ook nog afwijken van de echte week van productie.alle dat is wat ze in mijn garage zeggen. Maar ze zeggen tegenwoordig zoveel.

Comment

• heb al 3 maal e-mail gestuurd naar d'ieteren,krijg nooit geen antwoord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                        heb al 3 maal e-mail gestuurd naar d'ieteren,krijg nooit geen antwoord!
                        Hallo, geen open deuren intrappen of zaken melden die iedereen al lang weet hé!

Mijn theorie: D'Ieteren levert rotservice, maar groeit jaar na jaar. Wie is dan de dommerik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

Mijn theorie: D'Ieteren levert rotservice, maar groeit jaar na jaar. Wie is dan de dommerik?
                          als hij zo beleeft is als gij,dan zijn het zeker rotzakken
                          en als je de mensen niet kent moet je best zwijgen(of ben jij dan zo slim????)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

als ik jouw berichten lees heb jij blijkbaar commentaar op alles?

Comment

• Bel anders eens naar het contactcenter in Kortenberg, het nummer is 02/756.84.01, misschien kunnen ze je daar meer vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                als hij zo beleeft is als gij,dan zijn het zeker rotzakken
                                en als je de mensen niet kent moet je best zwijgen(of ben jij dan zo slim????)
                                Ach, doe niet zo teergevoelig man! Dit is een forum en het gaat - maar - over auto's, metalen dingen op vier wielen. Druk maken is nergens voor nodig.

Ik ben gewoon een belg met de kritische mentaliteit van een hollander. Ik stel vast dat er in ons land veel problemen zijn voor de gemiddelde consument, niet alleen op vlak van auto's. Ik kom gewoon tot de constatatie dat er problemen zijn met de service van nogal wat Audi-garages. Buiten het feit dat mijn ervaringen bevestigd worden stel ik vast dat deze slechte service kan doorgaan, NET omdat de klanten blijven komen, "... kwaliteit verkoopt zichzelf...".

Plaats D'Ieteren in Nederland en hij is binnen de 6 maanden failliet! Die verkoopt geen enkele auto meer! Maar hier wordt hij nog beloond voor zijn slechte service! Waarom zouden zij moeite doen als het Audi-koopvee toch blijft binnenstromen?

Ik ben VAG-klant geweest en ik kan ellenlange verhalen vertellen over de "service". Ik ben niet langer klant en zal dat ook niet snel meer worden. Als iedereen was zoals ik zouden ze de kwaliteit van de service wel moeten verbeteren...

Allee, dat is nu toch niet moeilijk te begrijpen hé? Ik wilde gewoon aangeven dat zij die genoegen nemen met dergelijke service niet moeten klagen, it comes with the package!

Voor de rest geen problemen hoor! Ieder zijn eigen mening! Prettig weekend!

Comment

• Gisteren een witte B8 gezien met witte 19"

Ze stonden een tik te breed maar 't was nog wel knap.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                    Zou dat ne kwartsgrijzen zijn? Ik heb er zo ene besteld, ziet er wel netjes uit :-)
                                    Yup dat is een kwartsgrijze op die foto . Zeer mooie kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                                      Je hebt ook nog Coox in Maasmechelen daar verkoopt een oude bekende van mij.
                                      Ik zal hem eens vertellen wat een arrogantie Coox heeft. Hij vertelde een paar maanden
                                      terug aan mijn vader dat de audi's zich vanzelf verkopen.
                                      Nu hoef ik er zeker geen tekening bij te maken.....

Grtz Ed

met Coox ook niets dan slechte ervaringen, zowel in M'mechelen als Hasselt, die arrogantie die jullie hier beschrijven komt me heel bekend voor ....

die oude bekende is dat toevallig: Winny(winnie) of zoiets, want dan kan ik het zeker begrijpen
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                        Yup dat is een kwartsgrijze op die foto . Zeer mooie kleur!
                                        Mja, heb lang getwijfeld om deze kleur te nemen, had eerst lavagrijs in gedachten maar neigde teveel naar zwart, wat een moeilijk kleur is.

Hoop dat ik mijn A4 rap heb.. wacht nu al van 09/01....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                          Bel anders eens naar het contactcenter in Kortenberg, het nummer is 02/756.84.01, misschien kunnen ze je daar meer vertellen.
                                          Nee, daar kunnen ze je niet helpen, zeker niet wat levertermijnen van ieders auto betreft. Het Contact Center is een demonstratie- en testrittencentrum. Je kan er dus terecht voor informatie ivm de modellen (kleuren, opties, motorisaties,...) en om een testrit te maken nadat je concessiehouder hiervoor een afspraak heeft gemaakt.

Comment

Working...
                                          X