Oorspronkelijk geplaatst door Static
Bekijk Berichten
Zelf ben ik ook bij Coox Hasselt geweest voor een offerte voor een leasewagen. Man was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Ze behandelen u alsof je blij mag zijn dat je daar je auto mag bestellen, zo'n arrogantie. Nadien wilde ik nog een aanpassing laten doen aan de offerte. Dat heb ik dan telefonisch gedaan. Ze beloofden me 2x dat ze me zouden terugbellen. Niets gehoord.
Heb toen offerte (telefonisch en via mail) laten maken bij Groep Ceulemans in Haasrode/Leuven. Heel vriendelijke man. Nadat de bestelling uiteindelijk door de leasemaatschappij werd geplaatst werd ik nog eens door die man van Groep Ceulemans gebeld om alles nog eens te overlopen om te zien of de bestelling klopte.
Collega van mij heeft daar nu ook de leasewagen besteld. Die is nog niet meer naar Coox gegaan. Die is ook heel tevreden over groep Ceulemans.
Voor het onderhoud ga ik waarschijnlijk bij Willems in As/Genk. En als ik de positieve commentaren hoor ga ik daar dik tevreden zijn.
Begrijp dus echt niet dat dat zaakje bij Coox nog kan bollen. Want als iedereen ontevreden is en de boodschap doorgeeft dan zullen ze toch weinig te doen hebben.
Comment