Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
    Ik ben deze forum al enkele weken in het oog aan't houden met betrekking tot de levertijden. Heb zelf mijn Audi A4 2.0TDI 136PK besteld op 28/01/2008 en heb vandaag nog een telefonische confirmatie gekregen dat de produktieweek nog steeds week 21 is.

Heb slechts een proefrit gedaan en was vanaf de eerste moment onder de indruk over de kwaliteit van deze audi...(rij momenteel in Volkswagen Touran dus misschien geen echte referentie . Heel praktische wagen en heb er altijd graag mee gereden, maar de nood voor een grote koffer is nu min of meer verdwenen en het oog wil af en toe ook wel eens wat hé)

Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs
    • Lifestyle Pakket
    • Verchroomde vensteromlijsting
    • Radio Concert
    • Audi Sound System
    • Tyre Mobility System
    • Zonder kentekens
    • Automatische Koplampen
    In blijde verwachting ...
    Proficiat, mooie configuratie! Ik rijd momenteel ook een Touran als aanloopwagen... ik zou graag een gelijkaardige A4 willen bestellen maar deze week is de A4 volgens directlease nog maar eens 6 euro duurder geworden ... ben bijna genoodzaakt om naar andere merken te gaan kijken ...

Comment

• leverweek

[quote=HanzieBoy;2595588]Ik ben deze forum al enkele weken in het oog aan't houden met betrekking tot de levertijden. Heb zelf mijn Audi A4 2.0TDI 136PK besteld op 28/01/2008 en heb vandaag nog een telefonische confirmatie gekregen dat de produktieweek nog steeds week 21 is.

heb mijn a4 1.8 TFSI 11/02/08 besteld produktieweek 19 vorige week bevestigd door de dealer levering +- 2 weken later

Config:
      Audi 1.8 TFSI Briljantzwart
      Pro line Business met DVD navi uitbreidingspakket
      Lichtpakket
      Glanspakket
      Sportonderstel
      Sportstoelen
      SR 5 18 inch velgen
      Xenon plus verlichting
      Audi parking achter
      Geen type aanduiding
      Airco comfort 3 zone
      Aluminium inleg hologram

Nog een paar weekjes wachten !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Ja, de naam wordt getoont. Maar je moet ze dan natuurlijk wel instellen. Ik denk dat je dit moet uitzoeken.

Als er niets staat ingesteld, wordt er volgens mij enkel een standaard ding als Song 1 ofzo getoont.

Hier heb je een filmpje waar je het ziet, en als je naar 4:49 gaat zie je dat hij zelfs naar CD 6 gaat, anders zat hij in CD 3. Dus dat is perfect mogelijk. Oke, het is wel een S5, maar dat is hetzelfde als een A5 endus ook als de A4.

(Tiësto )
        Als er informatie in de ID3/WMA tag over de huidige titel (bv artiest) beschikbaar is, wordt deze in een pop-up voor de ingestelde titel weergegeven. Hiervoor moet de unctie Titelinformatie ingesteld zijn. Dit kan door op de knop media en daarna setup te drukken ...
        De info tussen toerenteller en snelheidsmeter in het dashboard is bijna onbruikbaar egens te weinig karakters.
        Groeten,
        P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
          Als er informatie in de ID3/WMA tag over de huidige titel (bv artiest) beschikbaar is, wordt deze in een pop-up voor de ingestelde titel weergegeven. Hiervoor moet de unctie Titelinformatie ingesteld zijn. Dit kan door op de knop media en daarna setup te drukken ...
          De info tussen toerenteller en snelheidsmeter in het dashboard is bijna onbruikbaar egens te weinig karakters.
          Groeten,
          P.
          Weet jij dan ook als je via de mmi knoppen rond de versnellingspook gemakkelijk van liedje of radio zender kan veranderen? Want heb geen multifunctioneel stuur als optie genomen... heb ik best wel spijt van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            Weet jij dan ook als je via de mmi knoppen rond de versnellingspook gemakkelijk van liedje of radio zender kan veranderen? Want heb geen multifunctioneel stuur als optie genomen... heb ik best wel spijt van
            Daar moet je geen spijt van hebben hoor, wordt niet zo veel gebruikt. Via middenconsole gaat dit ook heel simpel
            Sintruin till I die

Comment

Groeten,
              P.
              Oke thx voor de info! Weer iets bijgeleerd..

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Daar moet je geen spijt van hebben hoor, wordt niet zo veel gebruikt. Via middenconsole gaat dit ook heel simpel
              Inderdaad, hierin heb je wel gelijk. En aangezien dat de info op de boordcomputer klein is, zoals on6hp al zei, is dit opzich weinig bruikbaar volgens mij. Enkel het volume regelen lijkt me wel handig, maarja eenmaal die goed staat gebruik je dat ook niet meer éh..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                Leek me op foto ook al dat 't multifunctioneel stuur niet bijster multifunctioneel kan zijn... met het weinige aantal knopjes die er maar opzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                  Ja gaat best makkelijk, wat wel handig is is bijvoorbeeld in het buitenland scrollen door de radiozenders. Moest vandaag naar Nederland, en als je kan scrollen door via het stuurwiel door de beschikbare zenders te lopen, heb je toch wel nog je aandacht op het verkeer, vooral in Nederland waar accordeon-rijden hip is. Maar nogmaals, via de centrale knop gaat het ook, maar lijdt je aandacht iets meer af maar i niet overkomelijk. Ik gebruik vooral de knoppen aan het stuur om mijn kontakten te bellen en op te hangen ... daarvoor is het wel de max ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    Leek me op foto ook al dat 't multifunctioneel stuur niet bijster multifunctioneel kan zijn... met het weinige aantal knopjes die er maar opzitten
                    In combinatie met de telefoon voorbereiding komen er diverse functie,s bij.
                    Zoals je telefoonboek oproepen, opnemen / ophangen, geluid harder zachter zetten enz.
                    En voor het herhalen van de spraak van de navi is ie ook heel nuttig.
                    Dus wel degelijk multifunctioneel.

Ben het er wel mee eens dat sommige functie's gemakkelijker zijn via de knoppen ronde de versnellingspook

Comment

Ik gebruik vooral de knoppen aan het stuur om mijn kontakten te bellen en op te hangen ... daarvoor is het wel de max ...
                      Ok heb al minder spijt, want telefoon heb ik er niet in Dankje voor de info

Comment

Oke thx voor de info! Weer iets bijgeleerd..

Inderdaad, hierin heb je wel gelijk. En aangezien dat de info op de boordcomputer klein is, zoals on6hp al zei, is dit opzich weinig bruikbaar volgens mij. Enkel het volume regelen lijkt me wel handig, maarja eenmaal die goed staat gebruik je dat ook niet meer éh..
                        Volume kan zo ingesteld worden dat het meegaat met het "interior noise level" (zeg maar hoe sneller je rijdt, hoe meer volume )
                        Ook het afduwen van de verkeersinfo, doe ik altijd via het stuur ...
                        Je kan ook een naam geven aan de CD's die in je lader zitten, das ook handig om weten, want op de duur weet je niet meer welke cd in welk slot zit natuurlijk. En de mijne noemen allemaal "nieuw" voor het ogenblik .
                        P.

Comment

Volume kan zo ingesteld worden dat het meegaat met het "interior noise level" (zeg maar hoe sneller je rijdt, hoe meer volume )
                          Ook het afduwen van de verkeersinfo, doe ik altijd via het stuur ...
                          Je kan ook een naam geven aan de CD's die in je lader zitten, das ook handig om weten, want op de duur weet je niet meer welke cd in welk slot zit natuurlijk. En de mijne noemen allemaal "nieuw" voor het ogenblik .
                          P.
                          Het wordt nog een informatierijke dag

Swel een handig ding precies. Want als het zo bv. donker weer is, maar niet regent valt dat mee. Maar als het dan zo plotseling begint te regenen hoor je de radio niet meer en moet je dat weer aanpassen.

Ik denk dat dit een optie is die we kunnen schrappen (Multifunctie stuur), aangezien we geen telefoon nemen etc.

Comment

Swel een handig ding precies. Want als het zo bv. donker weer is, maar niet regent valt dat mee. Maar als het dan zo plotseling begint te regenen hoor je de radio niet meer en moet je dat weer aanpassen.

Ik denk dat dit een optie is die we kunnen schrappen (Multifunctie stuur), aangezien we geen telefoon nemen etc.
                            Zo is het inderdaad,als je de optie telefoon hebt is dit bijna een must, anders een overbodige luxe
                            Sintruin till I die

Comment

Wellicht was je reeds op de hoogte dat het multifunktioneel stuur mee zit in het Lounge pakket, samen met het leder, de poepstoof en de licht en regensensors

Comment

Wellicht was je reeds op de hoogte dat het multifunktioneel stuur mee zit in het Lounge pakket, samen met het leder, de poepstoof en de licht en regensensors
                                Jep daarvan was ik op de hoogte.

Daarom dat we dit ook niet nemen. Want licht- en regensensors staat er nu ook niet op (B6) en we missen het niet, zetelverwarming hebben we alles behalve nodig, en volledig leren zetels zijn mijn ouders niet zo voor (ik trouwens ook niet zo).

Comment

Zo is het inderdaad,als je de optie telefoon hebt is dit bijna een must, anders een overbodige luxe
                                  Ben het hiermee eens, lijkt mij een overbodige luxe als je inderdaad de optie telefoon er niet bijneemt. Ik heb in mijn huidige wagen een Parrot Bluetooth kit staan die heel gebruiksvriendelijk is en zeker zoveel gebruiksgemak biedt, ga deze dan ook gewoon laten overplaatsen.

Comment

• Inlegplaatjes

Weet iemand van jullie of er standaard inlegplaatjes zijn voorzien. Ik zie bij verscheidene configuraties dat de Hologram inlegplaatjes worden genomen en begin een klein beetje schrik te krijgen dat ik een vrij "zwart" interieur ga hebben.

Spijtig genoeg was dit niet bovenaan mijn optie-prioriteitenlijst en het budget was reeds opgebruikt.

Heeft er iemand een foto van de standaard inlegplaatjes, als er standaard inlegplaatjes zijn natuurlijk?

Comment

Weet iemand van jullie of er standaard inlegplaatjes zijn voorzien. Ik zie bij verscheidene configuraties dat de Hologram inlegplaatjes worden genomen en begin een klein beetje schrik te krijgen dat ik een vrij "zwart" interieur ga hebben.

Spijtig genoeg was dit niet bovenaan mijn optie-prioriteitenlijst en het budget was reeds opgebruikt.

Heeft er iemand een foto van de standaard inlegplaatjes, als er standaard inlegplaatjes zijn natuurlijk?
                                      die zijn er dacht ik wel hoor. In microplatin ofzo iets

Comment

met Coox ook niets dan slechte ervaringen, zowel in M'mechelen als Hasselt, die arrogantie die jullie hier beschrijven komt me heel bekend voor ....

die oude bekende is dat toevallig: Winny(winnie) of zoiets, want dan kan ik het zeker begrijpen
                                        Niet dat het zoveel uitmaakt, maar die Winnie werkt als ik me niet vergis al een hele tijd niet meer voor Coox... Ik heb met geen enkele dealer iets te maken, maar ik was bij Willems en ben nu bij Coox omdat mijn gevoel bij Willems niet echt goed meer was dus... En ik ben tot nu toe héél tevreden van Coox (Rekem). Dus ja...

Comment

Standaard zitten er zilver gespoten kunstof inlegplaatjes in, 'Micrometallic' genaamd. Dus geen vrees voor een te zwart interieur.

Comment

Working...
                                          X