Daarnet op de E40 vloog er ook een A4 voorbij tegen +180. Zag hem al ff aankomen met zijn PRACHTIGE LED's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenGisterenavond om iets na acht op de E19 tss Brussel en Mechelen kwam er een witte A4 berline met 18" dubbelspaaksvelgen (denk ik) voorbij gevlogen. Er zat een felle madam achter het stuur en ze bleef rustig door ketelen tegen + 160 km/h, ondanks het relatief drukke verkeer.
Weet iemand over wie het gaat? Ben eens benieuwd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenIk zal haar sleutels moeten afpakken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenMeent ge het? Ze lachte wel vriendelijk naar mij.
Mijn eerste boete is al binnen verdorie , de nummerplaat is nog niet afgekoeld en lap, de eerste brief ligt al op tafel
Greetz,
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenHad vandeweek gemaild om te vragen als ik ook vertraging ging oplopen door die parkeersensoren, kreeg net antwoord:
De vertraging voor bestelling van parksensoren is enkel voor de mensen die nu een wagen bestellen. Ook hiervoor hebben we reeds een oplossing , doordat we de sensoren zelf plaatsen.
Dus vragen aan uw dealer als zij ze ook zelf plaatsen.. ofwel gaan waar ik besteld heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichtenwaar is de jouwe besteld. i.v.m parkeersensoren.
Heb toenstraks nog met een kennis gesproken, hij heeft zijne 10 januari besteld, leverdatum is nu opgeschoven naar 7 juli volgens zijn garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenBij Willems in Genk
Heb toenstraks nog met een kennis gesproken, hij heeft zijne 10 januari besteld, leverdatum is nu opgeschoven naar 7 juli volgens zijn garage
voor die parking sensors een oplossing hadden gevonden ze gaan ze nu
zelf plaatsen.
Ik moest vrijdag al mijn schade aan de A4 laten herstellen. Mijn linker mistlamp was
gewoon frut vaneen. Waarschijnlijk steenslag. Nieuw glaasje plus plastieke houder
en lampje dus compleet 50euro exclusief btw. zonder werk (30minuten) FYI
Mvg. Edwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenIk ben vrijdag nog naar Willems geweest en verkoper kris liet weten dat ze
zelf plaatsen.
Ik moest vrijdag al mijn schade aan de A4 laten herstellen. Mijn linker mistlamp was
gewoon frut vaneen. Waarschijnlijk steenslag. Nieuw glaasje plus plastieke houder
Mvg. Edwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenWel ik ben niet echt een kenner van muziekinstallaties, het enigste wat ik weet is, is dat we er zeker geen spijt van hebben dat we die optie hebben genomen! Audi soudsystem bevat 10 luidsprekers en 1 subwoofer en heeft 180 watt in totaal. Het is echt indrukwekkend, zelfs op het luidste volume (blijven inzitten is onmogelijk dan ) blijft de muziek zuiver en je hoort ook nergens gerammel. Je hebt door dat Audi Soudsystem ook een groter schermpje (handig voor de mensen die geen gps hebben die het anders met klein een schermpje moeten stellen). Ook zijn er veel instelmogelijkheden en wat ook handig is dat de artiest en titel van het liedje op je schermpje komen gelijk naar welke zender je luistert.
Waarom lijkt P21 nu ineens toch weer zo ver weg , mijn SD kaartjes liggen al klaar!
Thx TimKaa
Comment
-
Hallo
Ik heb de bestelbon van de garage terug gekregen, mijne A4 is vandaag besteld door de leasemaatschappij :-) Levering tussen 08 en 10 2008.
Audi A4 2.0 TDI Multitronic Fantoomzwart
Pack Lifestyle Plus
Pack Lounge
Verchroomde vensteromlijsting
Xenon koplampen +
zonder kentekens
en nu maar aftellen :-) ....
Comment
-
Aangezien hier mensen vroegen om extra foto's, onder andere van de velgen, ik heb er weer enkele gemaakt. Ik heb er vandaag mijn eerste ritje mee gemaakt, heerlijk gewoon, hij rijdt echt zacht!
En deze broer kwam er toevallig bijstaan, je ziet ze meer en meer
Comment
-
leveringsdatum!!
hallo allemaal,
morgen weet ik het exacte leveringsdatum van mijn wagen besteld op 22/01 en +/- 25/5 heb ik de auto(kan zijn 1 week vroeger nog)zei hij .hij gaat nog is proberen 1 week eerder binnen te halen .maar helaas moet ik parksensoren laten vallen (lifestyleplus) want anders moet ik wachten tot oktober!!.ik ga de sensoren achteraf laten plaatsen.ondertussen heb ik andere goed nieuws ivm bluetooth installatie.ze kunnen dat optie wel in orde brengen.(had eerst geen bluetoothinstallatie gekozen en wou ik achteraf wel hebben.maar toen kon dat niet in planningfase.nu is ineens ok.raar maar kom .als ok is veeeeel te beter he.
dus ik wil mensen verwittigen die wel optie lifestyleplus gekozen hebben en nog altijd geen leveringsdatum weten--------meermaals bellen naar de garage.!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenIk ben vrijdag nog naar Willems geweest en verkoper kris liet weten dat ze
zelf plaatsen.
Mvg. Edwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk BerichtenIk heb parkeersensoren achteraan. Echt gemakkelijk da. Van de A4 kun je moeilijk de voorkant zien, daarom zou ik ook graag nog sensoren vooraal laten bijplaatsen, waar zou ik dit kunnen doen?
Er is hier iemand die geen parkeersensoren heeft besteld, maar ze achteraf ging laten plaatsen door zijn dealer zodat hij geen last heeft van de wachttijden. En volgens hem zou dit geen probleem zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk BerichtenNog 5 uur en ................. hij is van mij.................. Vandaag om 1200 uur mag ik erom...........
Vergeet niet dat poepke in hotpants erbij te vragen anders moet ik u de mijne lenen.....
Mvg. Ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
En deze broer kwam er toevallig bijstaan, je ziet ze meer en meer
Zoek de 7 verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenZoek de 7 verschillen
Comment
Comment