Oorspronkelijk geplaatst door SvenG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenIk heb mijn ook besteld voor het probleem bekend was 23/01 op contract staat levering in mei en onlangs toch 3 maanden opgeschoven naar augustus...nu na het afzeggen van de sensoren zou het misschien begin juni kunnen zijn....hier was nog iemand op de site die ineens een produktieweek P22 kreeg nadat hij de sensoren had afgezegd....
grtz S
22/1 besteld(levering 15/5)
probleem sensoren(((
sensoren afgezegd
P22 geworden
hij wacht nog laatse antwoord van(audi duitsland) toch P21 te krijgen.
en als alles nog goed loopt eind mei of ten laatste begin juni ik heb hem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk BerichtenGSM vooruitrusting 2W in armsteun (Bluetooth): €834,90
- Universele steun onder de middenarmsteun
- "Handsfree"-installatie
- Bleutooth
- Muting functie voor Audi-radio's
- Bediening via de radio of het multifuntiestuur
- Dakantenne in briljant zwart
- ENKEL icm GPS (monochroom scherm) of GPS met DVD (kleurenscherm) EN multifuntioneel stuur
ik heb deze gekozen . hopelijk moeite waard is. thanks
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenZeker de moeite waard, misschien wel eens checken of jou telefoon compatiebel is met hun systeem. De gesupporteerde merken kan je vinden op www.audi.de/telefon moest je dit nog niet meegekregen hebben.
P.
ik zal zeker checken.
bedankt voor uuw aandacht on6hb..
heb ik nu ook spraakdialoogsysteem of niet? weet u iets van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenbij de A3 face-lift kan men de 2.0tdi met 170PK bestellen
weet er iemand wanneer in de A4 bij de dealers zeggen ze niet meer voor dit jaar
dat wil dan ook zeggen dat de tt tdi en de q5 tdi met deze motor dit jaar al niet meer geleverd gaan worden of wa ...
als ik nog een audi koop is het een benzine (geen daily)
heb iets anders op het oog4 rings driver
Comment
-
Gisteren telefoon gehad van de garage. Ze hadden naar fabriek gebeld en daar beweerden ze nu dat hat afzeggen van de sensoren geen invloed meer ging hebben op mijn bestelling....dus dat ze deze dan maar gingen laten....ze weten nochthans geen productieweek...
Snap het allemaal niet meer...ofwel is de dealer niet heel juist met zijn info....het zal dus toch wachten zijn tot augustus...
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenGisteren telefoon gehad van de garage. Ze hadden naar fabriek gebeld en daar beweerden ze nu dat hat afzeggen van de sensoren geen invloed meer ging hebben op mijn bestelling....dus dat ze deze dan maar gingen laten....ze weten nochthans geen productieweek...
Snap het allemaal niet meer...ofwel is de dealer niet heel juist met zijn info....het zal dus toch wachten zijn tot augustus...
grtz S
Ik denk dat het een lokaal probleem is voor Belgie en dat de Nederlandse importeur rekening heeft gehouden met de grote hoeveelheid parkeersensoren.
Succes met wachten, ik moet nog een weekje of 7...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenProductieweek is volgens de garage blijkbaar nog niet te zien.... Heb hen dus gevraagd hun licht op te steken mbt eventuele vertraging en als een levering zonder sensoren als resultaat zou hebben dat hij tijdig geleverd gaat worden. Blijft natuurlijk de vraag of plaatsing achteraf niet tot gevolg heeft dat je daar 4 zwarte sensors op je bumper gaat hebben, maar dat ze tenminste in koetwerkkleur gaan zijn!
Hey...had je van de garaga al iets gehoord ivm die tijdige levering na het afzeggen van P sens....??
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichtenps , ik heb onlangs opgemerkt dat er een pack sport design (+/- 2000 euro) kan gekozen worden, dat had ik thans niet gezien in januari...staat een beschrijving bij (S-logo, aangepaste bumpers etc...) maar vind er geen foto's van....
grtz S
Exterieurpakket (Pack Sport Design): Voorkant & Achterkant + zijschort onder de deuren
Standaard bumpers: Voorkant & Achterkant
Die witte, met het Pack Sport Design, is wel een V6 model dus hij heeft de uitlaten aan elke kant eentje. Als je een 4-cilinder model neemt EN dat pack, dan zijn de uitlaten in chroom maar wel twee aan de linkse kant. Zoals deze Avant hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtenik zal zeker checken.
bedankt voor uuw aandacht on6hb..
heb ik nu ook spraakdialoogsysteem of niet? weet u iets van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenHey...had je van de garaga al iets gehoord ivm die tijdige levering na het afzeggen van P sens....??
grtz S
Comment
-
Het kan hier al staan, maar weet niet waar..
De 2.0l TDi van 170pk en 136pk, wat zijn de verschillen daarin op motorisch vlak? En gaat de 170pk versie, net zoals bij de B7, een uitlaat links en rechts hebben?
En mensen die weten of het nu 170pk wordt zoals de B7 of 177pk zoals BMW doet. (Het is tenslotte de nieuwe Common Rail diesel..)
Voor België is het natuurlijk de 163pk versie, maar de dealer kan dit wel 'opdrijven'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet kan hier al staan, maar weet niet waar..
De 2.0l TDi van 170pk en 136pk, wat zijn de verschillen daarin op motorisch vlak? En gaat de 170pk versie, net zoals bij de B7, een uitlaat links en rechts hebben?
En mensen die weten of het nu 170pk wordt zoals de B7 of 177pk zoals BMW doet. (Het is tenslotte de nieuwe Common Rail diesel..)
Voor België is het natuurlijk de 163pk versie, maar de dealer kan dit wel 'opdrijven'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten136 pk is al méér dan voldoende in deze tijden van druk verkeer en snelheidscontroles. 163 pk is eigenlijk al meer dan nodig, waarom zou je dat persé nog willen opdrijven?
Hij mag wel iets krachtiger zijn, maar een V6 zien we niet zitten kwa taksen e.d. Omdat we hem privé aankopen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet kan hier al staan, maar weet niet waar..
die 163PK versie is nog niet verkrijgbaar weer iets voor lang op te wachten zeker kzal toch nog naar BMW overstappen als ze zo verder doen bij audi
Comment
-
Hier de foto's zonder en met sieruitlaat
Comment
Comment