Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
    die 163PK versie is nog niet verkrijgbaar weer iets voor lang op te wachten zeker kzal toch nog naar BMW overstappen als ze zo verder doen bij audi
    Inderdaad, eigenlijk is dit wel kl*te.

Bij BMW hebben ze onmiddellijk een x20d uit, die 163pk heeft. Bij Audi is dit (jammer genoeg) altijd wat wachten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
      Hier de foto's zonder en met sieruitlaat
      Echt een must op die wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
        Hallo, nope en over de vertraging konden ze ook niets zeggen want ze hadden geen productiedatum..... Heb dus gevraagd dat ze contact opnemen met wie dan ook en vragen hoe de situatie nu juist is, aangezien ik wil weten 1) wanneer hij nu eindelijk komt, 2) wanneer ik de huidige A4 kan verkopen. Indien deze week niets gehoord, denk ik dat ik eens ga binnenspringen....

Heb ik al herhaaldelijk gedaan en ze kunnen me niks zeggen/garanderen/beloven/....

Moet mijne nog keuren en verkopen als het later als augustus zal zijn...pfff weer onnodige kosten...

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Ik heb persfoto's genomen, zo zijn de vormen wat duidelijker..

Exterieurpakket (Pack Sport Design): Voorkant & Achterkant + zijschort onder de deuren

Standaard bumpers: Voorkant & Achterkant

Die witte, met het Pack Sport Design, is wel een V6 model dus hij heeft de uitlaten aan elke kant eentje. Als je een 4-cilinder model neemt EN dat pack, dan zijn de uitlaten in chroom maar wel twee aan de linkse kant. Zoals deze Avant hier.

Thanx, is al duidelijker nu...........;;

grtz

Comment

• iemand de optie dakhemel in zwart stof genomen? of foto's ervan?

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
              iemand de optie dakhemel in zwart stof genomen? of foto's ervan?

grtz S
              Hi,

Ik heb de optie genomen. Ik heb het nog niet in een A4 gezien, maar toen ik het in de A5 zag, was ik onmiddellijk verkocht. Ook de binnenspiegel en bedieningsknoppen op de dakhemel hebben dan een donkergrijze kleur. Het is eens iets anders dan het alledaagse licht grijze kleurtje

Greetz,

Sven

Comment

iemand de optie dakhemel in zwart stof genomen? of foto's ervan?

grtz S
                Had ik eerst wel besteld maar ik heb een zwarte auto en het interieur is ook zwart dus werd alles wel erg donker.

Heb toch wel even zitten twijfelen wat te doen want zwart dakhemel is erg mooi!!

Comment

• Ik ga eens kijken in de garage...of ik een A5 te zien krijg....want heb het eerlijk gezegd nog iet gezien, maar zou het wel willen...hopelijk verlengt het mijn levering niet ;-)

grtz

Comment

• Heb ook een zwart (leer) interieur met zwarte hemel in m'n Avant besteld.
                    Was ook bang dat het te donker ging worden, maar heb ook het panoramadak besteld
                    dus dat zal dan wel meevallen .
                    Over een week of 4 zal ik hem krigen!

Comment

Ik ga eens kijken in de garage...of ik een A5 te zien krijg....want heb het eerlijk gezegd nog iet gezien, maar zou het wel willen...hopelijk verlengt het mijn levering niet ;-)

grtz
                      Enkele weken geleden stond er in het contactcenter bij D'Ieteren een A5 met zwarte dakhemel...

Grtz,

Sven
                      Last edited by ; 29/04/2008, 12:07.

Comment

• In een donker interieur vind ik het een verplichte optie. Echt zalig

Comment

• Parkeersensoren

Hallo,

Ik ben dus zoals eerder aangekondigd langs geweest bij Audi Forum Ingolstadt, waar we een rondleiding gekregen hebben langs de productielijn van de A3,A4 en A5. Ik heb daar de klantendienst aangesproken en mijn probleem uitgelegd. (extra leveringstermijn door parkeersensors)

Die vielen daar dus uit de lucht. Hadden totaal geen weet van problemen met parkeersensors. Een leveringstermijn daar van 8 weken voor een A4 is al lang. Ze gingen contact opnemen met D'Ieteren om te vragen hoe het zat. Heb daar serieus mijn ongenoegen laten blijken!

Heb de som op de proef genomen en op de afleveringslijn aldaar van nieuwe wagens enkele mensen aangesproken die de sensors hadden zowel voor als achter of enkel achteraan. Wat blijkt de meeste hebben maar 6 - 8 WEKEN maar moeten wachten. Konden het niet geloven dat het in België zo langs wachten is.

Nog eens gebeld naar D'Ieteren dan maar vandaag en daar weer hetzelfde verhaal van de parkeersensors.. Pff.. blijkbaar is het enkel een probleem bij auto's voor de Belgische markt?

Ze gingen me nog terugbellen van D'Ieteren, maar dat verhaal kennen we ondertussen al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                            Hallo,

Ik ben dus zoals eerder aangekondigd langs geweest bij Audi Forum Ingolstadt, waar we een rondleiding gekregen hebben langs de productielijn van de A3,A4 en A5. Ik heb daar de klantendienst aangesproken en mijn probleem uitgelegd. (extra leveringstermijn door parkeersensors)

Die vielen daar dus uit de lucht. Hadden totaal geen weet van problemen met parkeersensors. Een leveringstermijn daar van 8 weken voor een A4 is al lang. Ze gingen contact opnemen met D'Ieteren om te vragen hoe het zat. Heb daar serieus mijn ongenoegen laten blijken!

Heb de som op de proef genomen en op de afleveringslijn aldaar van nieuwe wagens enkele mensen aangesproken die de sensors hadden zowel voor als achter of enkel achteraan. Wat blijkt de meeste hebben maar 6 - 8 WEKEN maar moeten wachten. Konden het niet geloven dat het in België zo langs wachten is.

Nog eens gebeld naar D'Ieteren dan maar vandaag en daar weer hetzelfde verhaal van de parkeersensors.. Pff.. blijkbaar is het enkel een probleem bij auto's voor de Belgische markt?

Ze gingen me nog terugbellen van D'Ieteren, maar dat verhaal kennen we ondertussen al.

thanx voor de info...ik zal mijn adem maar niet inhouden tot we meer weten van dieteren ;-)

denk dat het dan alleen op de belgische markt is....want op de belgische website staat het packet nu met of zonder parkeersensoren..wegens verlengde levertermijn

groeten

Comment

thanx voor de info...ik zal mijn adem maar niet inhouden tot we meer weten van dieteren ;-)

denk dat het dan alleen op de belgische markt is....want op de belgische website staat het packet nu met of zonder parkeersensoren..wegens verlengde levertermijn

groeten
                              dieteren is serieus met onze voeten aan het spelen heb ik de indruk, jammer dat zoiets eens niet in de media komt

Comment

• Welke velgen zijn het vetste, de 10-spaaks (onder) of de structures (boven)?

Allebei zijn ze wel 17" wat ik persoonlijk een minimum vind op de a4 (berline of avant).

Ik weet dat dit het berline forum is maar de velgen zijn voor beide modellen gelijk.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                  Welke velgen zijn het vetste, de 10-spaaks (onder) of de structures (boven)?

Allebei zijn ze wel 17" wat ik persoonlijk een minimum vind op de a4 (berline of avant).

Ik weet dat dit het berline forum is maar de velgen zijn voor beide modellen gelijk.
                                  De onderste (10 spaaks) die meerspaakse velgen heb ik altijd prachtig gevonden onder Audi en VW... Maar zoals je zegt, 17" is zeker het minimum!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    In een donker interieur vind ik het een verplichte optie. Echt zalig
                                    Inderdaad, vind zo'n zwarte dakhemel ook zalig. En het staat nog eens standaard op een S-Line.

Op je A3 heb je dit ook genomen neem ik aan? Zwarte dakhemel

Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                    Welke velgen zijn het vetste, de 10-spaaks (onder) of de structures (boven)?

Twijfel gevalletje, maar ik zou denk ik voor de bovenste gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      dieteren is serieus met onze voeten aan het spelen heb ik de indruk, jammer dat zoiets eens niet in de media komt
                                      De A4 Avant was in de fabriek aldaar trouwens al in volle produktie. Er werder er al nieuwe geleverd ook trouwens aan klanten die dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        Twijfel gevalletje, maar ik zou denk ik voor de bovenste gaan.
                                        Me too, veel mooier

Comment

• Ik zou de bovenste nemen, Deze staan volgens mij standaard op een 2.7, ik heb deze er laten opzitten. Maar moest in nog moeten kiezen zouden het nog steeds deze zijn!

Comment

Working...
                                          X