Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
    Waarom heb je dat eigenlijk nodig die hill hold? Je kan toch handrem opzetten en als je vertrekt dan slaat die toch automatisch af?
    Of heb ik het mis? grts

ik heb al foto's gezien dat die knop van gps onder die knop van radio staat. vind nu echt geen foto op dit moment. grts
    Ik heb er geen ervaring mee, maar je zou dat inderdaad kunnen met de elektrische handrem. Al zou het wel leuk zijn om écht een bevestiging te krijgen van iemand die hem al heeft.

Bedoel je deze foto? Deze heeft dus enkel een Radio, zonder GPS.

Comment

• ja dat bedoelde ik. bedankt

Welke velgen zou jij nemen?
      En welke maat 18of 19 inch
      mijne is 20 mm verlaagd twijfel nog ivm de hardheid bij 19 inch velgen

grts

Comment

Waarom heb je dat eigenlijk nodig die hill hold? Je kan toch handrem opzetten en als je vertrekt dan slaat die toch automatisch af?
        Of heb ik het mis? grts

ik heb al foto's gezien dat die knop van gps onder die knop van radio staat. vind nu echt geen foto op dit moment. grts
        had ik ook opgemerkt bij de dealer toen ik las dat de handrem dit zowiezo doet...
        ja de autohandrem slaat af zodra je vertrekt, maar de hill hold ze t je aan zodra je de auto start en die zorgt ervoor dat overal waar je stilstaat, file, bergop, rood licht, je nooit achterwaarts of voorwaarts rolt....anders moet je altijd de handrem opnieuw opzet, schijnt in gebruik handig te zijn en kost maar 60 euro extra...

Comment

ja dat bedoelde ik. bedankt

Welke velgen zou jij nemen?
          En welke maat 18of 19 inch
          mijne is 20 mm verlaagd twijfel nog ivm de hardheid bij 19 inch velgen

grts
          mijn huidige A6 is 20mm verlaagd en 18 ers op...hardheid valt wel mee, tenzij je veeeel km maakt...deze keer heb ik geen 20km verlaagd maar heb er een beetje spijt van, ...maar mijn rug alleszins niet ;-) woon op de buiten en daar zijn nogal wat hobbeltjes ;-)

Comment

• over knopjes gesproken...bijna een cockpit
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
              over knopjes gesproken...bijna een cockpit
              Dat is een A6, geen A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                Oh ik ben benieuwd!
                Maar als ik het goed begrijp ga je het allemaal zelf doen? Ben er zeker van dat je geen spijt van gaat krijgen over het uizicht... De hardheid valt natuurlijk wel nog af te wachten, maar dat kan jij ons binnenkort medelen Ik vrees dat ik jaloers ga worden...
                Kan je me misschien een pm doen met het prijskaartje van die kit? Eventueel ook met de montagekosten als je die weet, want als ik er zelf aan begin heb ik geen auto meer
                ik ga dit niet zelf doen hé,ik heb 2 linkerhandendeboosere heeft al verschillende van mijn wagens verlaagd is professioneel,en ik was altijd héél content
                de auto was misschien beter van de fabriek uit verlaagd maar ik vind 20mm te weinig,de verlaging op een s-line is toch iets beter van uitzicht maar maar comfort toe moet ik afwachten..
                de prijs static ;compleet met veren(eibach,een van de beste merken en na comfort toe aanvaardbaar ) en montage ligt ietsje hoger dan de prijs voor de sportveren die audi monteert in de fabriek
                moet nu wachten tot de veren binnenkomen en dan afspraak maken('smorgens binnen 's avonds de auto terug) en zal zeker de beloofde foto's en bijhorende ervaringen op het forum zetten,gr de langen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lion of Judah Bekijk Berichten
                  Dat is een A6, geen A4.
                  dat wist ik , de bestandsnaam zegt het ook al, maar de config van de cockpit is bijna hetzelfde dus ik neem aan dat de lichtjes ongeveer dezelfde indruk zullen geven bij de A4

Comment

• Ik lees hier al van veel mensen dat ze de A4 avant besteld hebben.
                    Momenteel rijd ik met een audi TT (bj 2006). Zalig!!!!! Maar door gezinsuitbreiding ah het kijken naar een andere wagen... met vééééél spijt in het hart natuurlijk. We twijfelen tussen een A4 avant of een Q5 (maar nog geen prijzen bekend).

Een vraag aan de mensen die er eentje besteld hebben, hoevel dealerkorting hebben jullie gekregen? Waren er bovendien nog extra kortingen vanuit Dieteren?

Zo heb ik een idee of hoe vrijgeving mij dealer is met zijn korting!

Alvast bedankt

G

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                      Ik heb sinds vorige week een powerbox erin zitten die op de druksensor van de commonrail
                      zit en de ECU wat andere andere waarden doorspeeld en deze de inspuiting opvoerd.
                      Ben er zeer tevreden van. Ik had dadelijk het verbruik in het oog dat deze wel wat lager lag dan ervoor. Je voelt opmerkelijk dat
                      de motor al vanaf 1800 toeren héél gewillig overkomt en het turbo gat is hiermee dan ook
                      zo goed als weg. Tijden die gemeten zijn met een Digitale geijkte G-tech op een nat wegdek
                      zijn 9.5 ervoor en 8.5 nu met de Powerbox. Ik weet wat andere nu weer gaan zeggen over powerboxen maar mijn vorige
                      A4 B7 heeft toen met een andere PB 3 jaar zonder enig probleem gereden en chiptuning via OBD2 is altijd nog het beste zowiezo
                      maar voor 105euro mag ik niet klagen.

Grtz Ed
                      Ik verkies toch de tuning van ABT met fabrieksgarantie! Blijkbaar beschikbaar voor B8 vanaf september en zou ongeveer €800 kosten!!

Comment

• gsm pre installatie

Heeft er hier iemand de gsm pre installatie?
                        kan je me vertellen of dit de moeite waard is?
                        en of het goed werkt?

grts olly

Comment

• dag jordan,
                          ik heb ook een a4 gekocht maar ben nog op zoek naar velgen
                          19 inch het liefst.
                          die jij hebt welke zijn dat juist? R8 of s5 velgen

grts olly

Comment

• airco?

quattro-dt hallo;

ik heb voor mijn wagen standaard airco gekozen .heb je tovallig fotos?.(zijn er 2 regelknoppen links-rechts of 1 in het midden,

dank u

Comment

Heeft er hier iemand de gsm pre installatie?
                              kan je me vertellen of dit de moeite waard is?
                              en of het goed werkt?

grts olly
                              Als je veel in de auto vertoeft is dit gewoon een MUST! En het werkt ook perfekt bij iedere snelheid ... wel even checken of je telefoon compatiebel is.
                              Groeten,
                              P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
                                quattro-dt hallo;

ik heb voor mijn wagen standaard airco gekozen .heb je tovallig fotos?.(zijn er 2 regelknoppen links-rechts of 1 in het midden,

dank u
                                Is het deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Is het deze?
                                  wat een triest dash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Is het deze?
                                    "ja ok.ik zie nu in het midden mmi knop.en onderaan links en rechts nog 2 .regelknoppen van airco .is dat 3 zone airco?of alleen voor bestuurder en passagier vooraan(ik zag ook foto's alleen 1 regelknop in het midden?? dat was mijn vraag.
                                    bedankt...
                                    Last edited by ; 04/05/2008, 08:23.

Comment

• dat is 3 zone airco. 2 zone bestaat niet bij de A4 B8, het is ofwel monozone ofwel 3 zone.

hieronder de monozone airco in combinatie met concert radio (zie het blauwe SD (mp3) kaartje links naast de MMI knop)... is wel een S-line interieur (zie stiksels versnellingpook bv)

Zelfs standaard zoals hierboven (radio concert verandert niet veel aan de middenconsole) vind ik het interieur/dash van de A4 het knapste en boeienst in zijn segment (bmw 3, c-klasse etc...), de MMI knoppen winkel rond de versnellingspook is wel extra knap maar ja daar moet je wel je centen voor overhebben (enkel bij DVD/Navigatie optie).
                                      Last edited by ; 04/05/2008, 08:29.

Comment

• het tyre mobility system (ipv mini reservewiel), iemand ervaring mee? Is een gratis optie en eventueel vink ik dat wel aan op de offerte...

Comment

• coming home

Heeft de a4 standaard de coming home functie (lichten die bij donker even blijven branden als je de wagen verlaat), of moet dit in optie genomen worden ?

Comment

Working...
                                          X