Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Inderdaad, das eigenaardig. Dit staat dan verkeerd op hun site.

Bij een Monozone kan je links/rechts niet scheiden, doordat het één zone is voor heel de wagen. Bij 3 zone's scheidt je vooraan de temperatuur in links/rechts en achteraan is hij voor heel de achterbank hetzelfde (dus: 2 vooraan, 1 achteraan).

Moeilijk uit te leggen, maar hopelijk begrijp je het..

Edit: Als je gaat kijken op Audi.be kan je zien dat er onder Functie-uitrusting 'Elektronische monozone airconditioning' staat.
    Ik begrijp hoe het nu werkt, bedankt voor de uitleg. Inderdaad merkwaardig van de site dan .

Maar ik zie nergens staan of de cruisecontrol standaard op zit, tenmiste wel op de autoweek site, maar die blijkt niet echt betrouwbaar te zijn. Ik keek op de link die je mij gaf en kwam er ook niet uit. Zie wel als meeruitvoering "adaptive cruise control" wat houd dat in?

link: http://www.audi.nl/media/home/servic...Proline_A4.pdf

Bedankt voor de uitleg mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiNi1130 Bekijk Berichten
      Ik begrijp hoe het nu werkt, bedankt voor de uitleg. Inderdaad merkwaardig van de site dan .

Maar ik zie nergens staan of de cruisecontrol standaard op zit, tenmiste wel op de autoweek site, maar die blijkt niet echt betrouwbaar te zijn. Ik keek op de link die je mij gaf en kwam er ook niet uit. Zie wel als meeruitvoering "adaptive cruise control" wat houd dat in?

link: http://www.audi.nl/media/home/servic...Proline_A4.pdf

Bedankt voor de uitleg mannen
      Van waar ben je? Nederland?

In België is Cruise Control niet standaard, maar in de prijslijst die je als link gaf staat deze niet in. Zou deze in Nederland er dus standaard op staan?

Adaptive CC houdt ook de snelheid aan die je ingaf, zoals een gewone CC. Maar een Adaptive CC heeft nog een extra bol vooraan in de grill die radargolven uitzend en zo kan 'zien' wanneer een wagen te dicht komt en de auto automatisch laat afremmen en als het moet zelfs tot stilstand laten komen.

Zo ziet die bol eruit (rechtse kant van het mistlicht):

Comment

Van waar ben je? Nederland?

In België is Cruise Control niet standaard, maar in de prijslijst die je als link gaf staat deze niet in. Zou deze in Nederland er dus standaard op staan?

Adaptive CC houdt ook de snelheid aan die je ingaf, zoals een gewone CC. Maar een Adaptive CC heeft nog een extra bol vooraan in de grill die radargolven uitzend en zo kan 'zien' wanneer een wagen te dicht komt en de auto automatisch laat afremmen en als het moet zelfs tot stilstand laten komen.

Zo ziet die bol eruit (rechtse kant van het mistlicht):
        Ik zie hem inderdaad niet in de pdf staan zoals weergegeven in de bovenstaande link. Alleen als meeruitvoering maar dan kan je alleen de adaptive cruise control nemen. En ik woon inderdaad in Nederland. Dus in Belgie is CC niet standaard maar als meeruitvoering kan je dan kiezen uit een CC en een adaptieve CC? Of ook alleen een adaptieve CC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiNi1130 Bekijk Berichten
          Ik zie hem inderdaad niet in de pdf staan zoals weergegeven in de bovenstaande link. Alleen als meeruitvoering maar dan kan je alleen de adaptive cruise control nemen. En ik woon inderdaad in Nederland. Dus in Belgie is CC niet standaard maar als meeruitvoering kan je dan kiezen uit een CC en een adaptieve CC? Of ook alleen een adaptieve CC?
          In België is het mogelijk om tegen meerprijs een gewone CC of een Adaptive CC te nemen.

In Nederland zou ik het niet weten, dus kan je jammer genoeg niet verder helpen. Je kan misschien eens je kans wagen op een Nederlands forum? http://www.autoweek.nl/ is er zo eentje..

Veel succes!

Comment

In België is het mogelijk om tegen meerprijs een gewone CC of een Adaptive CC te nemen.

In Nederland zou ik het niet weten, dus kan je jammer genoeg niet verder helpen. Je kan misschien eens je kans wagen op een Nederlands forum? http://www.autoweek.nl/ is er zo eentje..

Veel succes!
            Als ik hier kijk is alleen een adaptieve mogelijk te nemen.

Ik zie dat in Belgie ook een keuze is voor een 2.0 100km en een 105 kw en prijzen zijn/lijken wel veel goedkoper te zijn dan in NL

Comment

• Audi sound system

Heeft iemand van jullie dit op zijn A4 besteld? Waar zit de subwoofer? Heeft iemand hier al foto's van gezien?

Bedankt voor jullie antwoord,
              StijnD

Comment

• Optioneel heb ik dit sound systeem ook besteld. De subwoofer zit in het midden van de hoedenplank. Heb deze info uit 1 van de A4 folders gehaald.
                P.S. Mijn A4 is besteld op 1/02/08 en nog steeds geen prod. datum. Wanneer wordt de uwe geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                  Optioneel heb ik dit sound systeem ook besteld. De subwoofer zit in het midden van de hoedenplank. Heb deze info uit 1 van de A4 folders gehaald.
                  P.S. Mijn A4 is besteld op 1/02/08 en nog steeds geen prod. datum. Wanneer wordt de uwe geleverd?

Join the club, mijne besteld op 30/01 en ook nog geen nieuws. Bij D'Ieteren gingen ze het uitzoeken (tegen wanneer) en bij de dealer ook nog geen nieuws.... Dit weekend eens binnenspringen want de Avant wordt blijkbaar wel al geleverd met sensoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
                    Join the club, mijne besteld op 30/01 en ook nog geen nieuws. Bij D'Ieteren gingen ze het uitzoeken (tegen wanneer) en bij de dealer ook nog geen nieuws.... Dit weekend eens binnenspringen want de Avant wordt blijkbaar wel al geleverd met sensoren.
                    Mag ik vragen via welke weg jullie D'Ieteren contacteren?

Mvg,

Sven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                      Mag ik vragen via welke weg jullie D'Ieteren contacteren?

Mvg,

Sven
                      Dag Sven,
                      Deze keer de meest logische weg uitgetest (via de website informatieaanvraag), daarop wel antwoord gekregen. Heeft het er iets mee te maken of niet maar vandaag mail van dealer gekregen dat hij op productieweek 28 staat.......tegenover eerder voorziene levering week 24! Dus zal toch een week of 6 later zijn (inclusief transport).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Je quote mijn bericht maar je leest het niet volledig? De prijs is altijd 76 euro geweest, of dat was toch de bedoeling. Maar door een fout in het systeem stond de prijs per set hetzelfde als de prijs per stuk.
                        Sorry dat ik je moet tegenspreken.
                        de prijs van de sieruitlaat was wel degelijk 38 € en niet 74 €. :
                        op de shop on-line van Audi stond 38€
                        op de doos, zie ook p 86 denk van caoinhim staat het er duidelijk op (set van 2) en de officiële prijs van het fabriek staat er op !
                        toen ik ze besteld, heb eerst navraag en bevestiging gekregen van de dealer ivm prijs.

ik blijf er bij, ze hebben de prijs nadien verdubbeld (de personen die in dezelfde periode de sieruitlaat gekocht hebben zullen dit wel bevestigen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten

op de doos, zie ook p 86 denk van caoinhim staat het er duidelijk op (set van 2) en de officiële prijs van het fabriek staat er op !
                          toen ik ze besteld, heb eerst navraag en bevestiging gekregen van de dealer ivm prijs.

ik blijf er bij, ze hebben de prijs nadien verdubbeld (de personen die in dezelfde periode de sieruitlaat gekocht hebben zullen dit wel bevestigen).
                          Klopt als een bus! De doos komt met een set van 2, de prijs is per set verkocht, dat de prijs te laag was in verhouding met alle andere gadgets van audi staat buiten kijf, en die fout hebben ze nu ingezien. Ze hadden tenminste zich mogen verontschuldigen voor de fout die ze zelf hebben gemaakt en de lopende orders aan de huidige prijs te laten (wat volgens mij een verplichting is)
                          P.

Comment

Dag Sven,
                            Deze keer de meest logische weg uitgetest (via de website informatieaanvraag), daarop wel antwoord gekregen. Heeft het er iets mee te maken of niet maar vandaag mail van dealer gekregen dat hij op productieweek 28 staat.......tegenover eerder voorziene levering week 24! Dus zal toch een week of 6 later zijn (inclusief transport).
                            Hey Red

jij hebt tenminste een productieweek, dan was ik al blij...kon ik me ergens naar richten...

Momenteel weet ik nog niks.....

Wanneer had jij besteld? Met parkeersensoren neem ik aan?

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                              Hey Red

jij hebt tenminste een productieweek, dan was ik al blij...kon ik me ergens naar richten...

Momenteel weet ik nog niks.....

Wanneer had jij besteld? Met parkeersensoren neem ik aan?

grtz S
                              Bestelling op 30/01, nu dus productieweek 28 met een kleine hoop om iets te vervroegen....
                              Inderdaad, met de ondertussen beroemde parkeersensoren!

Comment

Bestelling op 30/01, nu dus productieweek 28 met een kleine hoop om iets te vervroegen....
                                Inderdaad, met de ondertussen beroemde parkeersensoren!

Ah zo... ik op 23/01, dus dan zal ik ook maar eens bellen , zal dan hopelijk bij mij ook niet meer lang duren....heb wel regelmatig aanpassingen gedaan ,
                                van B&O naar audi sound system
                                van manueel naar multitronic
                                electrische lendesteun naar geen
                                en nog wa prullekes...
                                vorige maand nog...dus ik hoop niet dat ik bij elke aanpassing weer helemaal vanachter in de rij kom te staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten

Inderdaad, ben ze een maand geleden gaan bestellen , (door dit forum) bij mijn dealer....heb niks getekend, maar hij wist me toen te zeggen dat ze 38 euro kosten...

heb onlangs gemaild hoe het nu zit, of ik die nog aan deze bestelde prijs krijg of dat ik nu de 76 euro moet betalen???? dan mogen ze ze houden, zoek wel ergens iets replica....eigenlijk nog geen antwoord gehad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                                    Ah zo... ik op 23/01, dus dan zal ik ook maar eens bellen , zal dan hopelijk bij mij ook niet meer lang duren....heb wel regelmatig aanpassingen gedaan ,
                                    van B&O naar audi sound system
                                    van manueel naar multitronic
                                    electrische lendesteun naar geen
                                    en nog wa prullekes...
                                    vorige maand nog...dus ik hoop niet dat ik bij elke aanpassing weer helemaal vanachter in de rij kom te staan...
                                    Ik ook besteld in januari nog geen productieweek gekend.. (parkeersensors vooraan + achteraan meebesteld)

Comment

• Bestelling

De mijne werd op 6 mei besteld. Vermoedelijke leveringsdatum : 12 januari 2009. Misschien ben ik het tegen dan al vergeten

De gevreesde parkeersensoren achteraan heb ik er ook bijgenomen. Een BMW 3 heb je binnen de 3 maanden, maar die Audi is toch net even wat anders.

Ik heb hem als volgt besteld :

berline, 2.0 TDI 136 pk, kleur lavagrijs
                                      lifestyle plus pack
                                      multifunctioneel stuur
                                      gsm voorbereiding

Comment

• Dat kan tellen als start van het nieuwe jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
                                          De mijne werd op 6 mei besteld. Vermoedelijke leveringsdatum : 12 januari 2009. Misschien ben ik het tegen dan al vergeten

De gevreesde parkeersensoren achteraan heb ik er ook bijgenomen. Een BMW 3 heb je binnen de 3 maanden, maar die Audi is toch net even wat anders.

Ik heb hem als volgt besteld :

berline, 2.0 TDI 136 pk, kleur lavagrijs
                                          lifestyle plus pack
                                          multifunctioneel stuur
                                          gsm voorbereiding

dit is toch niet normaal meer

Comment

Working...
                                          X