Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Verleden week heb ik een mailtje gestuurd naar Audi Duitsland. Jammer genoeg heb ik de exacte inhoud niet meer, omdat je dat via een contactformulier moet invullen.
Maar het komt neer op het volgende:
Ik heb aangegeven dat D'Ieteren een langere levertermijn (3 maanden extra) vooropstelt wanneer men accoustic parking system bestelt. Ik heb ook aangegeven dat de mensen in de fabriek in Duitsland blijkbaar geen weet hebben van problemen met APS.
Tot slot heb ik ook aangegeven dat de wachttermijn in mijn geval 8,5 maanden is.
Vervolgens heb ik de vraag gesteld waarom de wachttermijn in Duitsland/Nederland slechts 2-3 maanden is en waarom het verschil met België dus zo groot is.
Ik heb ook nog aangegeven dat ik verward en kwaad ben omdat D'Ieteren blijkbaar niet de waarheid vertelt en dat ik een eerlijk antwoord verwacht vanuit Duitsland betreffende de langere levertermijn. Hieronder het antwoord. Wanneer ik meer info heb laat ik dit uiteraard op dit forum weten.
----------------------
Dear Dr.
Thank you for contacting us with your query.
Once the investigation and analysis of the issues concerning your query is completed, you will be contacted by the appropriate
department. Until then, we kindly ask for your patience.
Thank you once again for writing to us. Be assured of our utmost attention at all times.
Yours sincerely
i. V. Anika Tannebaum i. A. Stephan Fleck
AUDI AG
International Customer Services
85045 Ingolstadt
Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
+49 841 89 44600
Fax +49 (0) 800 329 26 2834
+49 841 89 38889
mailto:service@audi.de
http://www.audi.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk BerichtenVerleden week heb ik een mailtje gestuurd naar Audi Duitsland. Jammer genoeg heb ik de exacte inhoud niet meer, omdat je dat via een contactformulier moet invullen.
Maar het komt neer op het volgende:
Ik heb aangegeven dat D'Ieteren een langere levertermijn (3 maanden extra) vooropstelt wanneer men accoustic parking system bestelt. Ik heb ook aangegeven dat de mensen in de fabriek in Duitsland blijkbaar geen weet hebben van problemen met APS.
Tot slot heb ik ook aangegeven dat de wachttermijn in mijn geval 8,5 maanden is.
Vervolgens heb ik de vraag gesteld waarom de wachttermijn in Duitsland/Nederland slechts 2-3 maanden is en waarom het verschil met België dus zo groot is.
Ik heb ook nog aangegeven dat ik verward en kwaad ben omdat D'Ieteren blijkbaar niet de waarheid vertelt en dat ik een eerlijk antwoord verwacht vanuit Duitsland betreffende de langere levertermijn. Hieronder het antwoord. Wanneer ik meer info heb laat ik dit uiteraard op dit forum weten.
----------------------
Dear Dr.
Thank you for contacting us with your query.
Once the investigation and analysis of the issues concerning your query is completed, you will be contacted by the appropriate
department. Until then, we kindly ask for your patience.
Thank you once again for writing to us. Be assured of our utmost attention at all times.
Yours sincerely
i. V. Anika Tannebaum i. A. Stephan Fleck
AUDI AG
International Customer Services
85045 Ingolstadt
Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
+49 841 89 44600
Fax +49 (0) 800 329 26 2834
+49 841 89 38889
mailto:service@audi.de
http://www.audi.com
Heb gisteren nog een mail gestuur hieromtrent naar D'Ieteren, als ze niet antwoorden bel ik hun nogmaals.
Mijne is besteld in januari, nog altijd geen productieweek gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefnb Bekijk BerichtenAls je even leest in de Avant topic, vind je bijna alleen blije mensen. Iedereen heeft direct een productieweek - niemand klaagt over APS vertragingen - leveringen binnen de 3 maand - .... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIdd, onze levertijd is net met anderhalve maand ingekort.
Betere inschatting verwachte verkopen? Besteld voor de grote massa heeft besteld? ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenBesteld 27/02 (ze zeiden toen dat de bestellingen pas vanaf 28/02 kon ingegeven worden) en verwachte levering momenteel week 24 -> 9 -15 juni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk BerichtenMaar dan nog, als de opties veranderd worden, word je achteraan de rij gezet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDat is me hier ontkend, heb ook een wagen die reeds besteld was aangepast, geen aanpassing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenmijn avant wordt geproduceerd in week 21, besteld op 12 april...
't was wel een voorbestelde door de garage zelf, waarvan ik de opties veranderd heb... Maar dan nog, als de opties veranderd worden, word je achteraan de rij gezet...
Ik heb nog wijzigingen doorgevoerd tot ~2 weken voor productiedatum...
(o.a. laten wijzigen naar sline, xenon toevoeging,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenNiet correct!
Ik heb nog wijzigingen doorgevoerd tot ~2 weken voor productiedatum...
(o.a. laten wijzigen naar sline, xenon toevoeging,...)
Comment
Comment