daarnet nog eens bij dealer Latem Motors gestopt (dikkke zwarte A4 avant ABT versie staat daar te blinken!) en daar toonden ze me op het computerscherm: nu een A4 berline bestellen is oktober (2008 ahum) geleverd. Er stond ook nog bij: 3 maand extra voor opties zoals APS, opendak,... Verkoper zei ook nog dat de avant sneller geleverd kan worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hallo iedereen,
ik volg dit forum al een paar maanden en heb in feite ook een paar vragen.
ik heb mijn wagen besteld op 21 januari 08 en heb (natuurlijk?) nog geen leveringsweek. (ik weet wel dat er met de adaptieve cruise control extra 3 maanden bijkwam, maar voor mij is dit een "must have")
dit is de configuratie van mijn wagen:
TDI 2.0L 100kW 136pk DPF / Multitronic
· Kwarts Grijs (metaalkleur)
Milano Leder Zwart COMFORT zetels
Zetels VR/AR geperforeerd en geventileerd (VR)
Lendensteunregeling
Zetels elektrisch regelbaar VR
Verwarmbare zetels vooraan
Licht- en regensensor
Elektronische klimaatregeling 3 zones
Pack ¨Lounge"
·Pack ¨Lifestyle Plus
· Acoustic Parking System VR/AR +
· Distance Control (adaptieve cruise control)
· Audi Drive Select hydraulische demping
· Advanced Key eenvoudig
· Afneembare trekhaak
· Antidiefstalmoeren
· Bandenspanningscontrole
· Stationaire verwarming/afstandsbediening
· ]Xenon koplampen +
· Buitenspiegels Pack 2
· Hill Hold Assist
· GSM pré-installatie (2W)
· Audi Soundsystem
· Radio tuner numeriek DAB
1e vraag is:
doordat ik het spiegelpack 2 heb gekozen (en ook electrische zetels heb) kan ik het zetelpack met memoryfunctie niet meer selecteren in de CC. zou dit dan betekenen dat ik toch de memory functie zou hebben of is dit een ijdele hoop? (in alle geval op deze manier zou het een goedkopere oplossing zijn om deze optie te nemen :-) )
2e vraag:
ik heb ook een DAB tuner genomen, dit omdat ik niet te veel storingen wil tijdens het rijden. maar verspringt deze tuner dan ook vanzelf op een andere frequentie indien men in een andere streek rijdt? (als ik mij niet vergis zit in het MMI systeem wel een dubbele tuner maar hoe werkt dat met DAB? volgens mij is digitale radio toch iets dat stilaan de bovenhand zal krijgen?
Alvast bedankt voor de reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eagle Bekijk Berichtenhallo iedereen,
ik volg dit forum al een paar maanden en heb in feite ook een paar vragen.
ik heb mijn wagen besteld op 21 januari 08 en heb (natuurlijk?) nog geen leveringsweek. (ik weet wel dat er met de adaptieve cruise control extra 3 maanden bijkwam, maar voor mij is dit een "must have")
dit is de configuratie van mijn wagen:
TDI 2.0L 100kW 136pk DPF / Multitronic
· Kwarts Grijs (metaalkleur)
Milano Leder Zwart COMFORT zetels
Zetels VR/AR geperforeerd en geventileerd (VR)
Lendensteunregeling
Zetels elektrisch regelbaar VR
Verwarmbare zetels vooraan
Licht- en regensensor
Elektronische klimaatregeling 3 zones
Pack ¨Lounge"
·Pack ¨Lifestyle Plus
· Acoustic Parking System VR/AR +
· Distance Control (adaptieve cruise control)
· Audi Drive Select hydraulische demping
· Advanced Key eenvoudig
· Afneembare trekhaak
· Antidiefstalmoeren
· Bandenspanningscontrole
· Stationaire verwarming/afstandsbediening
· ]Xenon koplampen +
· Buitenspiegels Pack 2
· Hill Hold Assist
· GSM pré-installatie (2W)
· Audi Soundsystem
· Radio tuner numeriek DAB
1e vraag is:
doordat ik het spiegelpack 2 heb gekozen (en ook electrische zetels heb) kan ik het zetelpack met memoryfunctie niet meer selecteren in de CC. zou dit dan betekenen dat ik toch de memory functie zou hebben of is dit een ijdele hoop? (in alle geval op deze manier zou het een goedkopere oplossing zijn om deze optie te nemen :-) )
2e vraag:
ik heb ook een DAB tuner genomen, dit omdat ik niet te veel storingen wil tijdens het rijden. maar verspringt deze tuner dan ook vanzelf op een andere frequentie indien men in een andere streek rijdt? (als ik mij niet vergis zit in het MMI systeem wel een dubbele tuner maar hoe werkt dat met DAB? volgens mij is digitale radio toch iets dat stilaan de bovenhand zal krijgen?
Alvast bedankt voor de reacties
Lijkt me toch niet zo ideaal dan ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenOrigineel ging de mijne er zijn in week 20 deze week dus. Nu zou hij geleverd worden half december. (bestel begin januari!!!) Na wat discussie is het nu productieweek 31, maar nog niet bevestigd of definitief.
Is pas definitief als ze een chasisnr hebben staan in systeem.
ik snap het echt niet meer met die levertermijnen.ik vond het al erg dat de mijne een maand later was.
maar in jou geval kris
ik hoop dat je toch nog positief nieuws krijgt,dit gun je gewoon niemand !!!
heb jij dan misschien nog iets veranderd ?
Comment
-
Vandaag eens weest kijken naar o.a. de A4 break. Bij de dealer stond er een zwarte 2.0 TDI met 136 pk. Randopmerking: wel stom dat de diesel met 163 pk direct een 2.7 TDI blijkt te zijn. Echt. In ons land kan zoiets toch niet meer?
Terug naar die wagen uit de showroom. De basisprijs bedraagt 30.000 €. Incl. alle opties die erop zaten: 46.000 €. Fuck! Wel erg knappe zetels met Alcantara, een ferme hifi-installatie (uiteraard niet kunnen testen) en een S-line-pack. Ik veronderstel dat het electrisch openen van de kofferklep ook een optie zal zijn geweest? Of is dit standaard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVandaag eens weest kijken naar o.a. de A4 break. Bij de dealer stond er een zwarte 2.0 TDI met 136 pk. Randopmerking: wel stom dat de diesel met 163 pk direct een 2.7 TDI blijkt te zijn. Echt. In ons land kan zoiets toch niet meer?
Terug naar die wagen uit de showroom. De basisprijs bedraagt 30.000 €. Incl. alle opties die erop zaten: 46.000 €. Fuck! Wel erg knappe zetels met Alcantara, een ferme hifi-installatie (uiteraard niet kunnen testen) en een S-line-pack. Ik veronderstel dat het electrisch openen van de kofferklep ook een optie zal zijn geweest? Of is dit standaard?
De electrische kofferklep is niet standaard, kost €592,90.
Waar ben je geweest? Of heb je foto's van de S-Line?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe prijs kan inderdaad fors oplopen, zeker met S-Line etc. erop.
De electrische kofferklep is niet standaard, kost €592,90.
Waar ben je geweest? Of heb je foto's van de S-Line?
Van Hoonacker in Oudenaarde.
Geen foto's gemaakt.
Echt een knappe wagen, die nieuwe A4. Zeker ook binnenin. Zo op het eerst zicht was de zitpositie ook zeer goed. Ik heb er uiteraard wel niet mee gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVandaag eens weest kijken naar o.a. de A4 break. Bij de dealer stond er een zwarte 2.0 TDI met 136 pk. Randopmerking: wel stom dat de diesel met 163 pk direct een 2.7 TDI blijkt te zijn. Echt. In ons land kan zoiets toch niet meer?
de wagen met S-Line pack was toch geen Avant hoop ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtende wagen met S-Line pack was toch geen Avant hoop ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenToch wel. Dacht ik. Hij had alleszins een gelijkaardige voorbumper en was redelijk sportief uitgerust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eagle Bekijk Berichten1e vraag is:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVan Hoonacker in Oudenaarde.
Geen foto's gemaakt.
Echt een knappe wagen, die nieuwe A4. Zeker ook binnenin. Zo op het eerst zicht was de zitpositie ook zeer goed. Ik heb er uiteraard wel niet mee gereden.
toch even rechtzetten dat ik ook bij van hoonacker geweest ben en die zwarte was echt knap met een bom vol optie's MAAR dit was GEEN S-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtentoch even rechtzetten dat ik ook bij van hoonacker geweest ben en die zwarte was echt knap met een bom vol optie's MAAR dit was GEEN S-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenWaarom zou je spiegelpack 2 nemen wanneer je Zetelpack 2 neemt? In het zetelpack 2 zit Buitenspiegel Pack 3 inbegrepen En wanneer je zetelpack 1 neemt, kan je zetelpack 2 niet meer selecteren, omdat dat ook geen zin heeft
kan iemand mij hier iets meer over zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichtengisteren naar de garage gebeld begin januarie besteld en week 25 staat hij bij hun in de garage,dus een dikke 4 weken en ik heb hem eindelijk
Had je ook APS?
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenFijn...
Had je ook APS?
grtz S
Ondertussen al nieuws gehad uit Tienen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenDag Sven,
Ondertussen al nieuws gehad uit Tienen?
het audi landschap is momenteel als een woestijn voor mij....zeer stil en uitzichtloos...;-)
Comment
-
damn... nu begin ik toch te twijfelen of ik de APS erbij moet pakken... hoe zit 't nu met die levertermijnen met APS..? Op het scherm bij de dealer stond wel '+ 3 maand levertermijn' bij APS maar die verkopers spreken elkaar en zichzelf constant tegen.. volgens mij weten ze het zelf niet goed meer.
Dus iemand die recent ene besteld of geleverd heeft met APS ..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendamn... nu begin ik toch te twijfelen of ik de APS erbij moet pakken... hoe zit 't nu met die levertermijnen met APS..? Op het scherm bij de dealer stond wel '+ 3 maand levertermijn' bij APS maar die verkopers spreken elkaar en zichzelf constant tegen.. volgens mij weten ze het zelf niet goed meer.
Dus iemand die recent ene besteld of geleverd heeft met APS ..?
Comment
Comment