Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Terugroepaktie AGR klep ???

Zijn er eigenaars van nieuwe A4's die verwittigd werden voor een terugroep Servicenummer 26E3 of 26E4 mbt de druk op de AGR klep die te groot is en daardoor kan afbreken (en zo je motor naar de fielestijnen werkt) ?
    Ik heb zelf mijn dealer verwittigd en blijkbaar mag ik langs passeren voor een software update ... Een beetje de omgekeerde wereld vind ik toch klant verwittigd dealer, dacht dat dit omgekeerd moest zijn
    4 Juni gaat hij binnen voor een update kuur, ...
    Groeten,
    Peter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
      Zijn er eigenaars van nieuwe A4's die verwittigd werden voor een terugroep Servicenummer 26E3 of 26E4 mbt de druk op de AGR klep die te groot is en daardoor kan afbreken (en zo je motor naar de fielestijnen werkt) ?
      Ik heb zelf mijn dealer verwittigd en blijkbaar mag ik langs passeren voor een software update ... Een beetje de omgekeerde wereld vind ik toch klant verwittigd dealer, dacht dat dit omgekeerd moest zijn
      4 Juni gaat hij binnen voor een update kuur, ...
      Groeten,
      Peter
      Ik heb net gebeld naar Willems en voor mijn model de 2.0TDI 136PK zou er geen terugroep aktie voorzien zijn. Is dit enkel op de 143pk versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
        Ik heb net gebeld naar Willems en voor mijn model de 2.0TDI 136PK zou er geen terugroep aktie voorzien zijn. Is dit enkel op de 143pk versie?
        Dat weet ik dus niet, Duitse en Nederlandse forums spreken natuurlijk alleen maar van de 143pk versie, ... Snap echter niet dat die klep anders zou reageren op een 143pk versie dan op een 136 pk versie maar als je dealer dat zegt dan is dit wellicht zo.
        De EGR klep (zo heet die in het Nederlands ) heeft op zich niks met het motorvermogen te maken, goed voor jou dat je vrij bent van mogelijke "fouten".

Voor toekomstige A4 bezitter zou dit euvel er nu al ondertussen uitgehaald zijn, wat de lange wachttijd sentimenten misschien wat doen temperen .

Comment

• a4 berline eind januari besteld.
          Vandaag telefoon gehad van garage en hij zou daar zijn week 26 ( eind juni)
          1 maand later dan voorzien.
          grts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
            a4 berline eind januari besteld.
            Vandaag telefoon gehad van garage en hij zou daar zijn week 26 ( eind juni)
            1 maand later dan voorzien.
            grts.
            Nice.
            Welke motorisatie? En welke opties?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Maat van me heeft geinformeerd naar de levertermijn via zijn contactpersoon bij audi....daar wisten te te zeggen dat hij waarschijnlijk eind juli in de garage zou zijn....

besteld op 23/01/2008, levering voorzien 15 mei.....daarna de problemen met die APS = + 3 maanden = rond 15 augustus...pak dat ze er 15 dagen afgetrokken hebben om de hoop hoogt te houden en juli te kunnen zeggen...dus zou wel eens kunnen kloppen.... zal ten laatste midden augustus hem hebben schat ik....al iets om op te fixeren ;-)
              Ma soit zolang ik geen P week heb zien staan verblijf ik nog altijd wantrouwig...

Pss (is 2.0 tdi 136 , met APS en multitronic....

Ps: Wouter , thanx for the intel...

grtz S

Comment

• Vragen over Audi A4 B8

Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier

Op 4 april jl een Audi A4 Pro Line Business (in Nederland) besteld. Productiedatum zou deze week moeten zijn en de auto zou dus over zo'n 2 weken bij de dealer moeten binnenkomen, aldus de dealer. Ben benieuwd, ik hoor wisselende verhalen mbt leverdatums.

Gegevens:

Audi A4 2.0 TDI (143 PK) Pro Line Business (Alarm, CD Rom navigatie, middenarmsteun, telefoonvoorbereiding etc.)
                Kleur: Lavagrijs (pareleffect lak)
                Extra Opties:
                - Sportstoelen (stof 'Empore')
                - MF 3-spaaks sportstuur
                - Servotronic
                - elek. inklapbare buitenspiegels
                - aluminium hologram inleg
                - geen type aanduiding
                - Bang & Olufsen Sound System
                - Blanke sierlijsten
                - Lichtpakket
                - Licht- en regen sensor
                - LMV MAK Invidia Deluxe 225/50/17" + audi logo's (afbeelding: http://213.233.205.155/webcontent/groot//MAK-IVS.gif)
                - Dension Gateway 500 (iPod/USB)

Heeft iemand al ervaringen met het B & O systeem? Ik heb het wel besteld, maar nog niet gehoord (wel gezien). Tevens nog een andere vraag. Ik heb heel veel interieur foto's gezien van de A4 en nu is mij opgevallen dat er 2 verschillende versnellings poken zijn. Meestal zie ik een andere pook op de interieuren met sportstuur, of heeft het verschil te maken met benzine/diesel versie? En is er een groot verschil rijden met of zonder servotronic? ik hoorde van wel, vandaar dat ik deze optie maar heb besteld.

Alvast bedankt voor de info!
                Last edited by ; 20/05/2008, 16:40.

Comment

• 2.0 tdi 136 pk
                  pack lifestyle plus
                  pack lounge
                  xenon koplampen
                  gsm pre instalatie
                  20 mm sportvering

grtz

Comment

2.0 tdi 136 pk
                    pack lifestyle plus
                    pack lounge
                    xenon koplampen
                    gsm pre instalatie
                    20 mm sportvering

grtz
                    levering?

Comment

2.0 tdi 136 pk
                      pack lifestyle plus
                      pack lounge
                      xenon koplampen
                      gsm pre instalatie
                      20 mm sportvering

grtz
                      nog een beetje geduld

Comment

• Test A4 Avant

Ik heb gisteren gaan testrijden met den Avant, normaal gezien zal ik de mijne
                        volgende maand hebben maar ik wou hem toch al even testen.
                        Het was de 2.0 TDI met 136 PK, ik zelf heb de 143 PK gekocht !
                        Vanaf oktober kan men deze bij audi laten opvoeren tot de 170 PK versie wat ik ook van plan ben !
                        Ik was erg onder de indruk van de servo-tronic, echt fantastisch sturen, ik ben dan ook gelukkig
                        dat ik deze optie zelf genomen heb !
                        De wagen is ook erg goed geisoleerd, ik heb er 180 km/h met gereden en het was echt
                        ontspannend en comfortabel rijden !
                        Ik heb ook de winkelstraten gepasseerd en de blikken naar de LED's is enorm, dat trekt echt
                        ogen aan !
                        Ik heb ook het verschil kunnen testen tussen de basis vering en de sportvering, wie sportief wil rijden moet zeker de sportophanging kiezen, de basis ophanging viel wat tegen, de wagen danst wat in de bochten ...(test met A4 berline was met basisvering)
                        Verder is deze wagen zeker geslaagd, fantastisch rijden !!!!!!!!!!!!!
                        Nog even geduld en ik kan mijn bolide afhalen !

Comment

• wanneer en waar besteld?

Comment

• De wagen is eind maart besteld, bij een officiele audi dealer !

Comment

• [quote=@fille;2702654]
                              Vanaf oktober kan men deze bij audi laten opvoeren tot de 170 PK versie wat ik ook van plan ben !

Hoi @Fille,
                              Kan je me zeggen wat de bron is en indien Audi dit zelf kan doen of moet dit door een externe partij worden gedaan?
                              Bedankt,
                              P.

Comment

• [quote=on6hp;2703266]
                                Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten

Hoi @Fille,
                                Kan je me zeggen wat de bron is en indien Audi dit zelf kan doen of moet dit door een externe partij worden gedaan?
                                Bedankt,
                                P.

Je kan dat bij audi zelf laten uitvoeren met garantie !
                                Oktober is een voorlopige richtdatum, maar het kan zeker bij audi zelf worden uitgevoerd !

Comment

• [quote=@fille;2703368]
                                  Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten

Je kan dat bij audi zelf laten uitvoeren met garantie !
                                  Oktober is een voorlopige richtdatum, maar het kan zeker bij audi zelf worden uitgevoerd !
                                  Dat is de eerste keer dat ik dit hoor, interesseert me wel, hebben ze iets gezegd over richtprijzen?

Comment

• "Audi verkozen tot uitvinder van het jaar", maken we toch de goede keuze precies he mannen

Comment

• [quote=on6hp;2703971]
                                      Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten

Dat is de eerste keer dat ik dit hoor, interesseert me wel, hebben ze iets gezegd over richtprijzen?
                                      Heb 4 jaar terug info gevraagd bij audi dealer was toen 1000€ om te chippen

nog enkele maanden wachten dan komt de 170 Pk uit die je dan weer kan laten chippen tot ruim 200Pk
                                      sigpic

Comment

• de prijs van zo'n sieruitlaatstukje (78 euro) is me nogal aan de dure kant, niet dat ik gierig ben ofzo.. maar vast en zeker moet er iets gelijkaardigs (en met een niet al te hoog tjoening-gehalte) te vinden zijn (op ebay ofzo)... heb al wat on-line lopen zoeken.

Iemand hier daarvoor al een alternatief gevonden?

Comment

• Een vraag, ik ben aan het twijfelen om in mijn nieuwe (nog te leveren) audi een parrot (zo een bluetooth setje) voor mijn gsm bij te laten plaatsen als ie binnenkomt in de garage, iemand daar ervaring mee of maybe beter opties?

Comment

Working...
                                          X