Ik sprak deze ochtend een vriend die zijn A4 in februari heeft besteld en hem ten vroegste midden september mag verwachten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk BerichtenVerleden week heb ik een mailtje gestuurd naar Audi Duitsland. Jammer genoeg heb ik de exacte inhoud niet meer, omdat je dat via een contactformulier moet invullen.
Maar het komt neer op het volgende:
Ik heb aangegeven dat D'Ieteren een langere levertermijn (3 maanden extra) vooropstelt wanneer men accoustic parking system bestelt. Ik heb ook aangegeven dat de mensen in de fabriek in Duitsland blijkbaar geen weet hebben van problemen met APS.
Tot slot heb ik ook aangegeven dat de wachttermijn in mijn geval 8,5 maanden is.
Vervolgens heb ik de vraag gesteld waarom de wachttermijn in Duitsland/Nederland slechts 2-3 maanden is en waarom het verschil met België dus zo groot is.
Ik heb ook nog aangegeven dat ik verward en kwaad ben omdat D'Ieteren blijkbaar niet de waarheid vertelt en dat ik een eerlijk antwoord verwacht vanuit Duitsland betreffende de langere levertermijn. Hieronder het antwoord. Wanneer ik meer info heb laat ik dit uiteraard op dit forum weten.
----------------------
Dear Dr.
Thank you for contacting us with your query.
Once the investigation and analysis of the issues concerning your query is completed, you will be contacted by the appropriate
department. Until then, we kindly ask for your patience.
Thank you once again for writing to us. Be assured of our utmost attention at all times.
Yours sincerely
i. V. Anika Tannebaum i. A. Stephan Fleck
AUDI AG
International Customer Services
85045 Ingolstadt
Tel. +49 (0) 800 2834 7378423
+49 841 89 44600
Fax +49 (0) 800 329 26 2834
+49 841 89 38889
mailto:service@audi.de
http://www.audi.com
Nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Heb nu onderstaande mail naar Audi gestuurd.
Dear,
I do understand this question has to be investigated, but in my opinion it can't be that difficult to find out why a new A4 in Germany/Netherlands can be delivered within 3 months while in Belgium it takes 6-8 months (due to problems with the accoustic parking system)?
I also want to know why we are being told by our Belgian importer (D'Ieteren) that the accoustic parking system is causing the delays while apparently the same accoustic parking system is not causing delay problems in other countries.
Is it possibly to let me know when I can expect an answer to my question?
Best regards,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten22/01
Heb je toen al kunnen kiezen tussen het pacjet met APS en zonder? dacht dat dat pas vanaf februari een optie was? of heb je achteraf gewijzigd?
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk Berichten----------------------------------------------------------
Nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Heb nu onderstaande mail naar Audi gestuurd.
Dear,
I do understand this question has to be investigated, but in my opinion it can't be that difficult to find out why a new A4 in Germany/Netherlands can be delivered within 3 months while in Belgium it takes 6-8 months (due to problems with the accoustic parking system)?
I also want to know why we are being told by our Belgian importer (D'Ieteren) that the accoustic parking system is causing the delays while apparently the same accoustic parking system is not causing delay problems in other countries.
Is it possibly to let me know when I can expect an answer to my question?
Best regards,
Als we nu eens allemaal beginnen mails te stoken naar Audi...zowel D'ieteren als Duitsland....dan begint misschien daar wel een belletje te rinkelen om ons te antwoorden?Standaars mailtje opstellen en iedereen van het forum die nog aan het wachten is stuurt een kopietjes naar hun...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenAls we nu eens allemaal beginnen mails te stoken naar Audi...zowel D'ieteren als Duitsland....dan begint misschien daar wel een belletje te rinkelen om ons te antwoorden?Standaars mailtje opstellen en iedereen van het forum die nog aan het wachten is stuurt een kopietjes naar hun...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenHeb je toen al kunnen kiezen tussen het pacjet met APS en zonder? dacht dat dat pas vanaf februari een optie was? of heb je achteraf gewijzigd?
grtz S
toen was het alleen lifestyle en lifestyle plus.maar in april zei de dealer (met APS) levering in oktober(normaal levering 15/5.)daroom heb ik APS laten vallen.
ps= u zegt vanaf februari.maar ik heb in januari besteld.en toch kreeg ik mijn auto zonder APS.anders lang wachten.dus als ik goed begrijp bestellingen voor februari geen probleem met APS maar vanaf februari extra levertermijn!!???als zo is het dan de dealer tegen me gelogen . juist of niet juist ???heeft iemand antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk BerichtenBesteld op 28/01
Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs- Lifestyle Pakket
- Verchroomde vensteromlijsting
- Radio Concert
- Audi Sound System
- Tyre Mobility System
- Zonder kentekens
- Automatische Koplampen
heb je Parksensoren of zonder?
welke garage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk BerichtenBesteld op 28/01
Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs- Lifestyle Pakket
- Verchroomde vensteromlijsting
- Radio Concert
- Audi Sound System
- Tyre Mobility System
- Zonder kentekens
- Automatische Koplampen
www.autoexclusive.be nr. 158 of 161 (17 of 18 duims?)
Advies welkom
Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs
- Lifestyle Plus Pakket
- Lounge Pakket
- Xenons
- Sportvering
- Radio Concert
- zonder kentekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtentoen was het alleen lifestyle en lifestyle plus.maar in april zei de dealer (met APS) levering in oktober(normaal levering 15/5.)daroom heb ik APS laten vallen.
ps= u zegt vanaf februari.maar ik heb in januari besteld.en toch kreeg ik mijn auto zonder APS.anders lang wachten.dus als ik goed begrijp bestellingen voor februari geen probleem met APS maar vanaf februari extra levertermijn!!???als zo is het dan de dealer tegen me gelogen . juist of niet juist ???heeft iemand antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenIemand die andere velgen genomen heeft?
www.autoexclusive.be nr. 158 of 161 (17 of 18 duims?)
Advies welkom
Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs
- Lifestyle Plus Pakket
- Lounge Pakket
- Xenons
- Sportvering
- Radio Concert
- zonder kentekens
persoonlijk de 158, maar de 159 / 181 vind ik ook wel knap.....zou de 18" nemen...
Ik heb deze ook in reclame gezien in Tongeren bij Melon
18ers met band voor rond de 500 euro...wel replica's, maar ben er toch geinteresseerd in...
(zie bijlage)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenAls we nu eens allemaal beginnen mails te stoken naar Audi...zowel D'ieteren als Duitsland....dan begint misschien daar wel een belletje te rinkelen om ons te antwoorden?Standaars mailtje opstellen en iedereen van het forum die nog aan het wachten is stuurt een kopietjes naar hun...
Is't niet voor ons van nut, dan misschien voor onze nakomelingen ... of voor onze volgende ?
Zelf een A4 berline besteld op 30/01, produktieweek 27 beloofd, levering waarschijnlijk week 29
2.0TDI, 136pk- Radio Concert
- Pack Lifestyle
- zonder kentekens
- Lavagrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichtenik heb besteld in januari , de 23ste, ook met aps..maar in februari kwamen die problemen en ik moet ook langer wachten, heb uiteindelijk ook gedacht de aps te laten vallen, maar de dealer gaf mij toen geen garantie meer op vluggere levering. heb er geen iedee van hoe het juist in elkaar zit, maar had beter de APS tch laten vallen ;-)
in mijn geval met APS moest ik 4.5 maanden langer wachten.kan altijd achteraf geplaast worden.of zonder APS rijden
Comment
-
Aha! Daarnet paar foto's kunnen kieken van een ijszilvere A4 berline met de 17 inchers die ik ook erbij besteld heb! Deze staat bij Latem Motors te blinken... allerhande foto's van de A4 (voornamelijk foto's van sportief interieur ook) staan hier:
Als ik die A4 daar zo zag staan.. net zoals ik 'm ga bestellen (maar dan geen 2.7 TDI ahum en geen xenon/LEDs en euh.. geen APS ... maar voor de rest is 't identiek dezelfde hoor ) dan geraak ik nu al op van zenuwen
chears!
Comment
-
Dit is het voorlopige lijstje. Ik ben maar tot aan pg. 90 geraakt, de rest is voor morgen. Het is al laat genoeg.
HanzieBoy
Inyaro
tarum
stefnb
on6hp
Kris_
SvenG
eagle
SnellenEd
Repleetah
Olly
timA4
elsandro
Static
mariocapelle
PATTE
Red
pehuyghe
KRIS S
Alainis
StijnD
wbaco912
Sdekken
TUBE
24 Berline's tot nu toe. Maar zoals ik al zei: morgen doe ik de rest wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenIk sprak deze ochtend een vriend die zijn A4 in februari heeft besteld en hem ten vroegste midden september mag verwachten.
Comment
-
goede middag iedereen
wilde gewoon even laten weten welke wagen ik heb besteld op 23/02/2008
Audi A4 2.0l TDI (136pk)
Fantoomzwart
Leder milano zwart
Xenon koplampen +
3 zones airco
Verschroomde vensteromlijsting
Audi music interface
Inlegplaatjes in aluminium hologramme
Buitenspiegels pack 2
Zonder kentekens
Pack lounge
Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
Audi soundsystem
Multi sportstuur
Geblindeerde ramen achteraan
Dit moet het zowat geweest zijn. Wilde nog wel verder doen maar men portefeuille begon tegen te werken
Zoals ik al zei heb hem 23/02/2008 besteld en verwachte levertijd is augustus. Ben gisteren nog eens langs geweest in de garage en daar wisten ze nog niet wanneer hij in productie zou gaan.
Voor wie nog 1 wilt bestellen ik heb hem bij garage Dielis in Bornem besteld en heb 7% gekregen.
Voila heb hier ook effe uitgepakt met men bestelling
En nu maar aftellen zoals velen onder ons
Trouwens iedereen al proficiat met zen wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtengoede middag iedereen
wilde gewoon even laten weten welke wagen ik heb besteld op 23/02/2008
Audi A4 2.0l TDI (136pk)
Fantoomzwart
Leder milano zwart
Xenon koplampen +
3 zones airco
Verschroomde vensteromlijsting
Audi music interface
Inlegplaatjes in aluminium hologramme
Buitenspiegels pack 2
Zonder kentekens
Pack lounge
Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
Audi soundsystem
Multi sportstuur
Geblindeerde ramen achteraan
Dit moet het zowat geweest zijn. Wilde nog wel verder doen maar men portefeuille begon tegen te werken
Zoals ik al zei heb hem 23/02/2008 besteld en verwachte levertijd is augustus. Ben gisteren nog eens langs geweest in de garage en daar wisten ze nog niet wanneer hij in productie zou gaan.
Voor wie nog 1 wilt bestellen ik heb hem bij garage Dielis in Bornem besteld en heb 7% gekregen.
Voila heb hier ook effe uitgepakt met men bestelling
En nu maar aftellen zoals velen onder ons
Trouwens iedereen al proficiat met zen wagen
Comment
Comment