Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
    Heb je bij Dielis 7% gekregen als partikulier? Heb je daar hard moeten over onderhandelen?
    Amai schandalig...

Ik ben gisteren bij Dielis geweest en met veel moeite aan 5,5% geraakt!! En er ging precies niet echt veel meer af.
    Goede info hier... Bedankt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
      Amai schandalig...

Ik ben gisteren bij Dielis geweest en met veel moeite aan 5,5% geraakt!! En er ging precies niet echt veel meer af.
      Goede info hier... Bedankt!!

ik ben gisteren in vilvoorde ook met veel moeite aan 5.5% geraakt.
      ik heb wel een online offerte gekregen van in Laken aan 6%...

Comment

• ze kunnen thans tot 8 geraken hoor...particulier.....zeker weten....

Comment

• Aan de mensen die een A4 leasen, iemand die details kan geven over zijn lease budget en voorwaarden?
          Die audi's zijn echt pokkeduur geworden om te leasen. Spijtig dat ze geen 1.8 of 1.9 tdi voor de b2b uitbrengen want voor 2.0 en hoger wordt ge tegenwoordig "gestraft"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
            ze kunnen thans tot 8 geraken hoor...particulier.....zeker weten....
            Ik heb maar 7% gekregen in FLEET.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
              Aan de mensen die een A4 leasen, iemand die details kan geven over zijn lease budget en voorwaarden?
              Die audi's zijn echt pokkeduur geworden om te leasen. Spijtig dat ze geen 1.8 of 1.9 tdi voor de b2b uitbrengen want voor 2.0 en hoger wordt ge tegenwoordig "gestraft"
              via de site DIRECTLEASE.BE kan je gratis en vrijblijvend een simulatie maken van hoeveel je auto in lease zal kosten.. wel even aangeven op hoeveel maanden en km's je zal leasen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                persoonlijk de 158, maar de 159 / 181 vind ik ook wel knap.....zou de 18" nemen...

Ik heb deze ook in reclame gezien in Tongeren bij Melon
                18ers met band voor rond de 500 euro...wel replica's, maar ben er toch geinteresseerd in...
                (zie bijlage)
                Bedankt voor het advies.

Heb deze ook zien staan op velgen.biz, 500€ lijkt me redelijk veel voor een 18...

Prijs bij autoexclusive.be is +/- 1500 (Continental) voor een set, De Condé misschien nog iets beter maar minder keuze

Comment

• velgen

kan er mij iemand zeggen waar ik velgen kan vinden mogen replica's zijn

liefst limburg. ben afkomstig van hasselt.

Bij remco ben ik al geweest maar zou nog is ergens anders willen gaan zien
                  grts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                    Heb je bij Dielis 7% gekregen als partikulier? Heb je daar hard moeten over onderhandelen?
                    bij men eerste bezoek kreek ik 5.5% ben een paar dealers afgegaan en ze zowat tegen elkaar uitgespeelt. bij de volgende zei ik dat ik 6.5% kreeg en die zei toen dat ik dat bij hem ook kreeg dan
                    ben dan terug naar dielis gegaan en gezegd dat ik iemand gevonden had dat mij 7% gaf en toen hebben zij gezegd ok das goed wij geven u dat ook

heb dan nog eens geprobeerd bij die vorige van 6.5 en gezegd dat ik ergens 8 kreeg maar daar kon hij niet aan zei hij dus is het bij 7 gebleven bij dielis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                      Ik heb maar 7% gekregen in FLEET.
                      Ik 9% in fleet...ons bedrijf heeft wel een wagenpark van +- 1100 wagens waarvan 40% Audi's zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
                        Bedankt voor het advies.

Heb deze ook zien staan op velgen.biz, 500€ lijkt me redelijk veel voor een 18...

Prijs bij autoexclusive.be is +/- 1500 (Continental) voor een set, De Condé misschien nog iets beter maar minder keuze
                        was voor een set van 4 met band dacht ik.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
                          kan er mij iemand zeggen waar ik velgen kan vinden mogen replica's zijn

liefst limburg. ben afkomstig van hasselt.

Bij remco ben ik al geweest maar zou nog is ergens anders willen gaan zien
                          grts
                          Melon tongeren....zie eerder berichten van mij.......Denk wel dat daar iets goed te vinden is

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                            Aan de mensen die een A4 leasen, iemand die details kan geven over zijn lease budget en voorwaarden?
                            Er komt een 2.0 met 120 PK motor, bijna 2000 EUR goedkoper
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                            via de site DIRECTLEASE.BE kan je gratis en vrijblijvend een simulatie maken van hoeveel je auto in lease zal kosten.. wel even aangeven op hoeveel maanden en km's je zal leasen!

DirectLease is wel redelijk duur ...
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• Vorige week zaterdag is mijn Audi A4 uitgeleverd. Omdat ik hem lease is het een diesel, de A4 B8 TDI 2.0 143PK, lavagrijs.

Als opties heb ik gekozen voor:
                              - Airco comfort
                              - Parking system achter
                              - Audi-Soundsystem
                              - Radio Concert
                              - Directset LM velgen LM 225/50 R17 Fondmetal 7800 Black Polished
                              - Licht- en regensenor
                              - Middenarmsteun vóór
                              - Bluetooth telefoonvoorbereiding
                              - Lavagrijs pareleffect
                              - Sportstuurwiel driespraaks multifunctioneel in leder
                              - Sierlijsten blank
                              - Lichtpakket
                              - iPod aansluiting
                              - kleuren BIS
                              - Servotronic
                              - uitlaatsierstuk (over 2 weken geleverd)
                              - geen type aanduiding.

Ik rij er nu een week mee en het is een feest! Ik reed voorheen met een Peugeot 307 HDi 90PK maar dat is qua wegligging niet te vergelijken met de A4.

En wat gaat-ie hard! Echt voor je het weet rijdt-ie 150 en merk je er nog niets van. De servotronic is ook een echte aanrader: als je langzaam rijdt stuurt hij extreem soepel en als je hard rijdt is-ie juist heel stroef.

Als ik extra budget had, had ik nog gekozen voor:
                              - Xenon
                              - Sportstoelen
                              - inklapbare spiegels
                              - stoelverwarming
                              - automatisch dimmende binnenspiegel
                              - sportonderstel
                              - neerklapbare achterbank
                              - bagageruimte pakket
                              - opbergpakket

Maar dat had ca. € 5.700 extra gekost...

Hieronder wat foto's die ik heb gemaakt toen ik hem op ging halen bij de dealer. Ik heb 13 weken moeten wachten tot uitlevering.

1. Voorzijde

2. Achterzijde

3. Velgen (hij staat nu al wat lager)

Comment

• Brutaal met zo een velgen! Wel knap in combinatie met lavagrijs.
                                Ook leuk dat je je leasingwagen mag verlagen en uitrusten met dergelijke velgen

edit: en nog net een "oude" nummerplaat

Comment

• Inderdaad, hij ziet er agressief uit met die velgen met zwarte elementen op die donkere kleur. Proficiat!

Morgen zal ik je toevoegen aan het lijstje, net zoals de rest. (Had vandaag niet zoveel tijd/zin )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    Brutaal met zo een velgen! Wel knap in combinatie met lavagrijs.
                                    Ook leuk dat je je leasingwagen mag verlagen en uitrusten met dergelijke velgen

edit: en nog net een "oude" nummerplaat
                                    De leasemaatschappij is onderdeel van Audi en daarom was er veel mogelijk. Ik zit nog te overwegen de motor te laten tunen (143 -> 177 PK) maar wacht nog even tot-ie is ingereden. Over een maand een weekje naar Zwitserland dus dat gaat wel lukken!

M'n A4 was een van de laatste auto's met het oude kenteken, gelukkig is het geen koop want dan had ik dat jammer gevonden!

Ik krijg ook hele gave reacties op de velgen, ze staan echt super in combinatie met lavagrijs. De dealer heeft foto's gemaakt om deze aan klanten te kunnen laten zien!

Comment

• Ik vind dat de velgen de wagen oneer aandoen

Comment

• wat vinden jullie hier van ..?

zo ga ik de mijne bestellen... met deze 17 inchers dus...

is ok of niet ok ?

Iemand die op deze foto's kan uitmaken of deze sportophanging heeft? Ik zou die (van 20 mm) er bij bestellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          wat vinden jullie hier van ..?

zo ga ik de mijne bestellen... met deze 17 inchers dus...

is ok of niet ok ?

Iemand die op deze foto's kan uitmaken of deze sportophanging heeft? Ik zou die (van 20 mm) er bij bestellen...
                                          Velgen zijn niet persoonlijk mijn smaak, maar als ze ok zijn voor u.... geen probleem.
                                          Auto heeft idd sportvering op als je het mij vraagt.

17' is zeker en vast nodig, 16' in een pakket steken kan eigenlijk niet als er standaar al 16' op zit.

Comment

Working...
                                          X