Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haha, je bent heus niet de enige die zot wordt van al dat wachten. Hier zit er nog eentje, ik heb 'm 3 maart besteld en mijne zou laat augustus of begin september binnenzijn. Ik ken dus het gevoel..
    Ik weet ook niet wat je kan doen om het wachten minder pijn te laten doen..
    Het zal gewoon ondergaan worden vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
      persoonlijk de 158, maar de 159 / 181 vind ik ook wel knap.....zou de 18" nemen...

Ik heb deze ook in reclame gezien in Tongeren bij Melon
      18ers met band voor rond de 500 euro...wel replica's, maar ben er toch geinteresseerd in...
      (zie bijlage)
      Zouden deze replica's ook in 17inch beschrikbaar zijn?
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Witte A4

Deze Audi kwam ik tegen op een meeting in Middelkerke, de wagen is acht cm verlaagd en voorzien van witte 19" velgen.
        Prachtig machien !
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ausi s5 velgen

waar kan ik de audi s5 velgen jaar 2008 krijgen in replica????

Wie kan me helpen?

grts

Comment

• Ik ben net langs de garage geweest en ik heb vernomen dat hij week 23 wordt gemaakt, dus nog even geduld..
            Valt zeer goed mee want eerst hadden ze gezegd dat'k hem pas in september zou krijgen. Ik kan ook niet goed volgen maar beter nieuws kun je niet krijgen..
            Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten

Wie kan me helpen?

grts

ik!!!!!!!!!!!!!!!

gr jordan

Comment

• hej frank audi met jouw wil ik dus geen contact meer he :d (grapje he)
                maar idd zoals je zegt dat je niet goed kan volgen is het toch ni echt nomraal he ik heb hem 23 februari besteld en kan nog wachten ok is niet veel tijd tussen maar andere hebben hem in januari ofzo besteld en die zitten er nog op te wachten

in ieder geval weer een gelukkige mens erbij maar aangezien jij hem ongeveer dezelfde periode besteld hebt begin ik ook meer en meer te hopen dat ik vandaag een mailtje of telefoon krijg dat hij er is

ps het is u gegund

Comment

• Hey ikketje,

Ja ik zou ook eens informeren, kan nooit kwaad. Mja, ik zou de reden willen zeggen waarom 'k hem nu vroeger heb, maar ik zou het echt niet weten..
                  Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk Berichten
                    ik!!!!!!!!!!!!!!!

gr jordan

De s5 velgen zijn al 2 maanden in backorder ik heb ze ook besteld in april a.s levering van auto maar zonder s5 velgen . banden leverancier verwacht ze eind mei maar de douane kan de zaak vertragen volgens hen. Heeft iemand daar ook ervaring mee of weet iemand waar ze op voorraad zijn omgeving antwerpen tot eindhoven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                      wie word er ook zo zot van da wachten op zen auto
                      man man da blijft maar duren precies
                      ik heb men auto eind februari besteld en heb hem normaal in augustus
                      men vriendin heeft 2 weken voor mij een BMW 320 coupé besteld en ze rijd er al een maand mee rond
                      ik rijd nu nog met een opel astra en als we gans het weekend met haar auto weggeweest zijn en dan moet ik terug in mijn oud ijzer kruipen begint het nog eens extra te kriebelen en zeker als je dan onderweg 1 ziet rijden

ik hou het niet meer wie weet raad om te tijd sneller te doen gaan :d

heeeeellllllppppppppp!!!!!!!!!!
                      Ik wacht al sinds begin januari op mijn A4.. in theorie is hij nu voorzien voor week 31, (half augustus) maar nog niet bevestigd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                        Ik ben net langs de garage geweest en ik heb vernomen dat hij week 23 wordt gemaakt, dus nog even geduld..
                        Valt zeer goed mee want eerst hadden ze gezegd dat'k hem pas in september zou krijgen. Ik kan ook niet goed volgen maar beter nieuws kun je niet krijgen..
                        Frank
                        Wanneer en welke versie en opties heb je precies besteld?

Comment

Wie kan me helpen?

grts
                          denk dat die ook op www.fns-velgen.be staan?

greetz

Comment

• weet jij miss waar ik op die site de setprijs van vier banden met velgen kan vinden?

ook het adres zou ik graag willen weten want dat vind ik nergens?

groeten

Comment

weet jij miss waar ik op die site de setprijs van vier banden met velgen kan vinden?

ook het adres zou ik graag willen weten want dat vind ik nergens?

groeten
                              op de site (home page) staat een plannetje, blijkbaar in Niel.
                              18 duimers (225/45 R1 komen denk ik rond de 800€ voor Continental en 650€ voor Dunlop. Velgen zijn blijkbaar van Lenso als het deze zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                Wanneer en welke versie en opties heb je precies besteld?
                                Ik heb 'm 3 maart besteld. Het is een 2.7TDI; hier staan alle opties: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29317

Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                                  De s5 velgen zijn al 2 maanden in backorder ik heb ze ook besteld in april a.s levering van auto maar zonder s5 velgen . banden leverancier verwacht ze eind mei maar de douane kan de zaak vertragen volgens hen. Heeft iemand daar ook ervaring mee of weet iemand waar ze op voorraad zijn omgeving antwerpen tot eindhoven.
                                  het is in Ingelmunster maar deboosere heeft ze liggen in 18 en 19"..

Gr

BTW, de mijne komen ook van daar en tot hiertoe heel tevreden. Alleen moet nu niet iedereen beginnen afkomen met die S5 velgen hé. Ik wil exclusief blijven..:-)

Comment

Hey ikketje,

Ja ik zou ook eens informeren, kan nooit kwaad. Mja, ik zou de reden willen zeggen waarom 'k hem nu vroeger heb, maar ik zou het echt niet weten..
                                    Frank
                                    hej frank

ben zaterdag nog langsgeweest maar toen stond er nog niets in van productie week ze gingen me op de hoogte houden dus nog steeds afwachten hier zie je mijn configuratie

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
                                    Fantoomzwart
                                    Leder milano zwart
                                    Xenon koplampen +
                                    3 zones airco
                                    Verschroomde vensteromlijsting
                                    Audi music interface
                                    Inlegplaatjes in aluminium hologramme
                                    Buitenspiegels pack 2
                                    Zonder kentekens
                                    Pack lounge
                                    Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
                                    Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
                                    Audi soundsystem
                                    Multi sportstuur
                                    Geblindeerde ramen achteraan

zo zie

Comment

Ik heb 'm 3 maart besteld. Het is een 2.7TDI; hier staan alle opties: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29317

Frank
                                      Toch ook met parkeersensors... misschien sneller omdat het een 2.7 TDI is? Manueel of Multitronic?

Comment

• hoi frank,
                                        wanneer heb je den A4 besteld? multitronic?

Comment

• Velgen Caractère

Ik ben daarnet nog in de garage geweest en mijn dealer vertelde mij dat de nieuwe
                                          velgen van Caractère kunnen verkregen worden !
                                          Normaal was dit maar voor oktober.
                                          Deze velgen zijn machtig, verkrijgbaar van 18" tot 22".
                                          Aan dit alles hangt wel een kostenplaatje van rond de 3000 euro, natuurlijk als je een exclusieve
                                          audi wil moet je er iets voor over hebben.
                                          De velgen die bij audi nu verkrijgbaar zijn is niks bijzonders, veel te braaf en te klassiek !
                                          Ook die S5 velgen vind ik maar niks.
                                          Neem maar is een kijkje op : www.caractere.com

Comment

Working...
                                          X