Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 besteld begin februari. Nu te horen gekregen dat levering misschien augustus zal zijn. Maar ze konden nog niks beloven. PFFF man da wachten steekt tegen zulle...

Comment

• eindelijk ook p-week(27)levering +- 20 juli
      besteld op 22/01

Comment

• Een klein vaag vermoeden dat Static zijn A4 is geleverd want we hebben hem al zeker 2 weken
        niet meer gezien

Ik heb vorige week een object op mijn motorkap gekregen op het klaverblad van Lummen.
        Vermoedelijk een stuk van een klapband misschien van een vrachtwagen maar ik kon niets
        bewijzen zei de wegen politie dus vrachtwagen maar laten gaan en is het voor de omnium.
        Doet pijn als je nieuwe wagen 3 weken oud is en 9 juni al binnen moet voor uitblutsen en spuitwerk.
        Ik had nog niet eens de kans om uit te wijken waarom is deze dan niet op die Nissan Skyline
        gevallen die net achter mij reed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
          eindelijk ook p-week(27)levering +- 20 juli
          besteld op 22/01
          proficiaat!!
          nu maar beginnen tellen
          met of zonder parksensoren???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
            proficiaat!!
            nu maar beginnen tellen
            met of zonder parksensoren???
            mét voor en achter!enz...
            maar volgens mij hebben de sensors niets te maken mt de laattijdige leveringen,wel met te veel bestellingen naarmate er auto's beloofd waren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyaert_a Bekijk Berichten
              Audi A4 besteld begin februari. Nu te horen gekregen dat levering misschien augustus zal zijn. Maar ze konden nog niks beloven. PFFF man da wachten steekt tegen zulle...
              Toch allemaal zeer raar:

De onze is vervroegd van w 27 naar w24...en we wilden net nog iets gaan veranderen, maar dat gaat nu plots niet meer

Inderdaad, ik ben niet blij met de vervroeging !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                Guys! De bestelling is in da house!
                Knap! Proficiat

En ik heb je ineens ook toegevoegd aan het lijstje.

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031

Comment

• Ik ben nog eens langs de garage geweest vandaag, en ben de wanhoop nabij pff... Auto is besteld begin januari, en staat nu ineens op productieweek 48!!! (= half december)

Heb me echt kwaad gemaakt, was eerst voorzien voor juni. Op contract staat er eind september geleverd. Is 2.0 TDI Multitronic met APS V+A.

Ze gingen bellen naar D'Ieteren om te zien hoe het komt.. ik verwacht mogen telefoontje van hun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                    Ik ben nog eens langs de garage geweest vandaag, en ben de wanhoop nabij pff... Auto is besteld begin januari, en staat nu ineens op productieweek 48!!! (= half december)

Heb me echt kwaad gemaakt, was eerst voorzien voor juni. Op contract staat er eind september geleverd. Is 2.0 TDI Multitronic met APS V+A.

Ze gingen bellen naar D'Ieteren om te zien hoe het komt.. ik verwacht mogen telefoontje van hun.
                    oh my god .. da's echt niet normaal meer

sterkte en hopelijk krijg je morgen ofzo toch echt wel beter nieuws...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Knap! Proficiat

En ik heb je ineens ook toegevoegd aan het lijstje.

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031
                      merci.. ik hoop nu wel dat ik gespaard blijf van die horror-verhalen wat betreft leveringstermijn

Comment

• Hier nog even mijn configuratie:

2.0 TDI Multitronic
                        Kwartsgrijs
                        Milano leder zwart
                        Xenon Plus
                        Pack Lounge
                        Pack Lifestyle plus
                        Pack spiegels 2 (buitenspiegels inklapbaar)
                        Acoustic Parking System VR/AR (Met weergave op MMI scherm)
                        Multif.stuur/Tip-Multitronic met bedieningspaddles achter het stuur
                        Stopcontact 230 Volt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Voor het gebouw hier op het werk staat een standaard A4 met basic velgen en amper een optie binnenin. Rond de pook nergens knopjes te bespeuren en dergelijke .. Als een A4 maar zo nipt binnen uw leasebudget past, neem dan iets anders
                          Waarom? Als die eigenaar daar nu tevreden mee is? De wagen rijdt ook in standaarduitvoering hoor...
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                            Waarom? Als die eigenaar daar nu tevreden mee is? De wagen rijdt ook in standaarduitvoering hoor...
                            volledig meer akkoord, niet iedereen heeft een groot budget voor een wagen of wil er veel aan spenderen. Jawel er zijn nog mensen die gewoon een wagen kopen om zicht te transporteren, en dat mag ook een A4 zijn.
                            aja, ik ga ook geen knopje rond de pook hebben, namelijk geen GPS genomen, maar wel S line en LED, of is dat nu erg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                              Ik ben nog eens langs de garage geweest vandaag, en ben de wanhoop nabij pff... Auto is besteld begin januari, en staat nu ineens op productieweek 48!!! (= half december)

amai moest dit bij mij voorvallen ik zou al veel zin hebben dan om hem te annuleren tegen zoiets zou ik echt niet tegen kunnen
                              als ze iets afspreken moeten ze zich daaraan houden vind ik ok ik kan begrijpen door omstandigheden dat het is 2 mss 3 weken uitloopt maar zoiets ... nee sorry dat gaat er bij niet in

in ieder geval veel moed nog en hopelijk morgen een bevredigend belletje

Comment

• algemene voorwaarde vanop de bestelbon;

"...Kan de verkoper deze leveringsdatum of -termijn niet naleven, dan informeert hij de koper onmiddellijk
                                per aangetekende brief of door elk ander wettelijk bewijsmiddel.
                                Hierin kan de verkoper een verlenging van de leveringsdatum of -termijn meedelen, die niet meer dan
                                25% van de aanvankelijk overeengekomen termijn kan bedragen.
                                Wordt deze nieuwe termijn overschreden, buiten het geval van overmacht, dan kan de koper de
                                overeenkomst, zonder voorafgaande ingebrekestelling verbreken per aangetekende brief, onverminderd
                                een vergoeding die overeenstemt met de werkelijk opgelopen schade, evenwel beperkt tot 15% van de
                                totale verkoopprijs van het voertuig.
                                Ingeval van verbreking wordt het voorschot binnen de 8 kalenderdagen na ontvangst van de
                                kennisgeving van deze verbreking terugbetaald.
                                De twee voorgaande alinea's zijn eveneens van toepassing indien de verkoper die laattijdig levert geen
                                verlenging overeenkomstig het derde lid meegedeeld heeft..."

Edit: er staat natuurlijk wel maar september op de bestelbon... dus in december is de wachttijd nog niet met 25 % verbroken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inyaro Bekijk Berichten
                                  Toch allemaal zeer raar:

De onze is vervroegd van w 27 naar w24...en we wilden net nog iets gaan veranderen, maar dat gaat nu plots niet meer

Inderdaad, ik ben niet blij met de vervroeging !

wanneer besteld? en welke motor? aps? handgeschakeld?

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Het lijstje is ondertussen af, was een bom werk.

elsandero - ? - Audi A4 Berline 2.0l TDI

kleur lava grijs
                                    uitvoering Pro Line (nederland)
                                    Het Audi A4 Pro Line pakket bestaat uit:
                                    - Comfort Airconditioning
                                    - Audi parking system achter
                                    - Audi-Soundsystem
                                    - Multifunctioneel lederen 4 -spaaks stuurwiel
                                    - Middenarmsteun vóór
                                    - Radio concert
                                    - Lichtmetalen velgen (op 1.8 TFSI / 2.0 TDI, standaard op 3.2 FSI, 2.7 TDI en 3.0 TDI)

extra:
                                    sportstoelen
                                    sportstuur
                                    17" structures
                                    achterbank plat
                                    Xenon
                                    chroom rond de ramen
                                    alu hologram inleg

verwachte levering wk 27

Ik denk dat ik iedereen heb, moest diy niet het geval zijn; mijn excuses en mag je dat altijd melden. (Quote misschien niet heel deze post, kwestie van de pg's niet (onnodig) over lang te maken.)
                                    dit is een aanvulling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      volledig meer akkoord, niet iedereen heeft een groot budget voor een wagen of wil er veel aan spenderen. Jawel er zijn nog mensen die gewoon een wagen kopen om zicht te transporteren, en dat mag ook een A4 zijn.
                                      aja, ik ga ook geen knopje rond de pook hebben, namelijk geen GPS genomen, maar wel S line en LED, of is dat nu erg?
                                      Ik vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.

En het is niet enkel de GPS die voor knopjes rond de pook zorgt hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Ik vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op.
                                        Die is wel een pak kleiner en voldoet qua ruimte misschien niet voor de persoon in kwestie, wie zal het zeggen?

Comment

• ik vind het zieliger dat er mensen zijn die een kale A4 kiezen en hun enige budget aan bv de xenons/LEDs (gewoon maar om toch persé die LEDjes te hebben) hangen ipv wat andere comfort opties. Echt zielig hoor!

nem

Ik doe er nog een schepje bovenop: ik zou het zelf moeilijk hebben om te moeten kiezen tussen een aangeklede mondeo of een kale A4. Zo'n kale A4 rijdt beter (heb ik zelf ervaren) dan een full option mondeo (en dan is er nog de kwestie van smaak, afwerking, enz...).

edit: waar is die fles spa reine?

Comment

Working...
                                          X