Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die is wel een pak kleiner en voldoet qua ruimte misschien niet voor de persoon in kwestie, wie zal het zeggen?
Als het enkel de ruimte is dat telt dan neem je maar een Ford ofzo. Kan je nog wat opties nemen. Ieder zijn gedacht natuurlijk .. En een pak kleiner zou ik een Sportback nu ook niet noemen hoor
Ik vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.
En het is niet enkel de GPS die voor knopjes rond de pook zorgt hoor
ik heb wel andere opties genomen he, inklapbare spiegels, leder, radio concert, s line, chroom
verwarmde spiegels,
echt kaal is dat niet dacht ik,
maar GPS heb ik amper nodig, dus waarom zou ik het nemen
ik heb wel andere opties genomen he, inklapbare spiegels, leder, radio concert, s line, chroom
verwarmde spiegels,
echt kaal is dat niet dacht ik,
maar GPS heb ik amper nodig, dus waarom zou ik het nemen
nu het is ieder zijn smaak natuurlijk
Ik heb het dan ook nog steeds over die A4 die ik gespot heb ..
Lol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.
1) Ik kies niet voor Audi omwille van het logo, anders had ik zelfs de moeite niet gedaan om een testrit met de Mondeo te doen
2) Een mondeo gaat niet beter rijden omwille van overvolle uitrusting
3) De A4 rijdt stiller, comfortabeler en vinniger
4) Ik heb alles behalve ne kleine piet
Ik heb net wel voor een Mondeo gekozen omdat ik de audi te saai en zielloos rijden vond
Zullen we een andere definitie van rijplezier hebben zeker?
Oeps ja, sorry inderdaad... ik was even vergeten dat je met dikke velgen een veel betere wagen creeërt
Ik denk dat jij looks en rijplezier met elkaar verwart.. is maar een vermoeden
We hebben hoe dan ook andere definities, dat wel. Geen probleem hoor, is maar best ook want diversiteit moet er zijn.
hallow,
heb net mijn audi A4 vorige week besteld bij coox in hasselt. Ik heb hier al vele negatieve commentaren gehoord op coox, maar ben toch tevreden over de service.
Mijn audi A4
Ibis wit met zwart interieur
18" ster velgen
chroomomlijsting rond ramen
uitlaatsierstuk
s-sportvering 30mm
xenon met led
Ik hoop dat hij mooi sportief gaat ogen, ben 25 jaar, en hou meer van het sportieve dan van het klassieke, daarom ben ik ook voor de witte kleur gegaan
Op de bestelbon staat als leveringsdatum oktober....bij coox hebben ze mij beloofd dat hij normaal zou binnenkomen in augustus...ben benieuwd ...ik heb geen packs gekozen, en daardoor zou de productie sterk vooruitgeschoven worden. Ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk zullen leveren.
hallow,
heb net mijn audi A4 vorige week besteld bij coox in hasselt. Ik heb hier al vele negatieve commentaren gehoord op coox, maar ben toch tevreden over de service.
Mijn audi A4
18" ster velgen
uitlaatsierstuk
s-sportvering 30mm
xenon met led
Ik hoop dat hij mooi sportief gaat ogen, ben 25 jaar, en hou meer van het sportieve dan van het klassieke, daarom ben ik ook voor de witte kleur gegaan
Op de bestelbon staat als leveringsdatum oktober....bij coox hebben ze mij beloofd dat hij normaal zou binnenkomen in augustus...ben benieuwd ...ik heb geen packs gekozen, en daardoor zou de productie sterk vooruitgeschoven worden. Ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk zullen leveren.
Proficiat. Gaat een knap zicht zijn int wit!
Nu ben je wel snel tevreden van je dealer. Zou je niet even wachten tot nadat de wagen geleverd is en dan beoordelen hoe de service er is? Om een wagen te verkopen zijn de meeste vriendelijk, pas achteraf merk je hoe goed een dealer is. Dat is mijn mening dan..
hallow,
Mijn audi A4
18" ster velgen
uitlaatsierstuk
s-sportvering 30mm
xenon met led
ja ja tuurlijk,
ma mijn vader heeft een volkswagen touareg , en heeft die ook gekocht bij coox...hij is heel tevreden. En tuurlijk wil ik nie te snel conclusies trekken , we zullen zien he
Ik vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.
Ik zie niet in wat daar zielig aan is. Echt niet. Volgens mij zit alles wat je nodig hebt op de standaardversie
En een A3 ? Is vééél kleiner
Ik hoop dat iedereen denkt dat mijn Audi A4 Avant (16" Aero-velgen en zonder die vreselijke LEDs, met kentekens (2.0 TDi) en zwart leder (discreter)) volledig standaard is, vooral mijn medewerkers die weten dat het een firmawagen is.
Lol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.
Mondeo is hondslelijk (zowel interieur als koetswerk).
En ik koop de Audi omdat ik dat de mooiste vind, en vanwege een aantal leuke uitrustingsmogelijkheden die mij interesseren. Logo was eerder een nadeel (is mijn eerste Duitse wagen), is de eerste keer dat ik een Duitse garage binnenging
En ik koop de Audi omdat ik dat de mooiste vind, en vanwege een aantal leuke uitrustingsmogelijkheden die mij interesseren. Logo was eerder een nadeel (is mijn eerste Duitse wagen), is de eerste keer dat ik een Duitse garage binnenging
Dan toch iemand op zijn kleine piet getrapt...
Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.
Ik zie niet in wat daar zielig aan is. Echt niet. Volgens mij zit alles wat je nodig hebt op de standaardversie
En een A3 ? Is vééél kleiner
Ik hoop dat iedereen denkt dat mijn Audi A4 Avant (16" Aero-velgen en zonder die vreselijke LEDs, met kentekens (2.0 TDi) en zwart leder (discreter)) volledig standaard is, vooral mijn medewerkers die weten dat het een firmawagen is.
Dat moet ik ook even onderstrepen.
Die Ford mondeo is als je hem vergelijkt met het vorige model aardig opgeknapt maar het is en blijft een lelijk ding. ongelooflijk zeg.
Hoe krijg je het in 1 adem over je lippen samen met Audi?
Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.
De enige reden dat iemand een ford verkiest boven een Audi is zijn prijs. Geloof 4500 euro hier in NL.
Verder blijft het: Al draagt een ford een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Maar volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Of is die er niet?
Dus ja dat is MIJN mening en dus de ENIGE die er toe doet . Wat anderen denken is HUN probleem
Als ik de Mondeo OK had gevonden, had ik vanuit een buy-local idee zeker de Mondeo overwogen. Maar er zijn limieten. Ik vind hem ook te groot (A4 was eigenlijk al op het randje)
De kermisattractie aan de buitenkant van de A4 heb ik er zelf ook afgelaten
De audi is als leasewagen ook niet duurder trouwens , en zolang de wagen binnen mijn budget zit , trek ik me van de aankoopprijs ook niets aan
Als je in objectieve rijtests ziet dat de mondeo het van de a4 wint moet je toch kunnen toegeven dat je minstens 1000 euro per ring betaalt... Geen probleem mee dat je het "imago" belangrijk vindt, maar om daarvoor op een betere (mondeo:zie de rijtests) te gaan kappen...
Als je in objectieve rijtests ziet dat de mondeo het van de a4 wint moet je toch kunnen toegeven dat je minstens 1000 euro per ring betaalt... Geen probleem mee dat je het "imago" belangrijk vindt, maar om daarvoor op een betere (mondeo:zie de rijtests) te gaan kappen...
Voor mijn wagen is mijn mening wet inderdaad. IK moet ermee rijden, wat jan met de pet of een of andere autojournalist erover denkt laat me koud.
Ik heb de indruk dat je aan projectie doet ivm die kleine piet, redelijk gevoelig punt blijkbaar
Ik betaal niets meer . . Eigenlijk betaal ik niet voor mijn wagen
Comment