Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.
En het is niet enkel de GPS die voor knopjes rond de pook zorgt hoor
verwarmde spiegels,
echt kaal is dat niet dacht ik,
maar GPS heb ik amper nodig, dus waarom zou ik het nemen
nu het is ieder zijn smaak natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenik heb wel andere opties genomen he, inklapbare spiegels, leder, radio concert, s line, chroom
verwarmde spiegels,
echt kaal is dat niet dacht ik,
maar GPS heb ik amper nodig, dus waarom zou ik het nemen
nu het is ieder zijn smaak natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenZo'n kale A4 rijdt beter (heb ik zelf ervaren) ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenLol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.
2) Een mondeo gaat niet beter rijden omwille van overvolle uitrusting
3) De A4 rijdt stiller, comfortabeler en vinniger
4) Ik heb alles behalve ne kleine piet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten16' op een A4 vergeleken met 18' op een Mondeo?
Ik heb net wel voor een Mondeo gekozen omdat ik de audi te saai en zielloos rijden vond
Zullen we een andere definitie van rijplezier hebben zeker?
Ik denk dat jij looks en rijplezier met elkaar verwart.. is maar een vermoeden
We hebben hoe dan ook andere definities, dat wel. Geen probleem hoor, is maar best ook want diversiteit moet er zijn.
Comment
-
audi A4
hallow,
heb net mijn audi A4 vorige week besteld bij coox in hasselt. Ik heb hier al vele negatieve commentaren gehoord op coox, maar ben toch tevreden over de service.
Mijn audi A4
Ibis wit met zwart interieur
18" ster velgen
chroomomlijsting rond ramen
uitlaatsierstuk
s-sportvering 30mm
xenon met led
Ik hoop dat hij mooi sportief gaat ogen, ben 25 jaar, en hou meer van het sportieve dan van het klassieke, daarom ben ik ook voor de witte kleur gegaan
Op de bestelbon staat als leveringsdatum oktober....bij coox hebben ze mij beloofd dat hij normaal zou binnenkomen in augustus...ben benieuwd ...ik heb geen packs gekozen, en daardoor zou de productie sterk vooruitgeschoven worden. Ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk zullen leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichtenhallow,
heb net mijn audi A4 vorige week besteld bij coox in hasselt. Ik heb hier al vele negatieve commentaren gehoord op coox, maar ben toch tevreden over de service.
Mijn audi A4
18" ster velgen
uitlaatsierstuk
s-sportvering 30mm
xenon met led
Ik hoop dat hij mooi sportief gaat ogen, ben 25 jaar, en hou meer van het sportieve dan van het klassieke, daarom ben ik ook voor de witte kleur gegaan
Op de bestelbon staat als leveringsdatum oktober....bij coox hebben ze mij beloofd dat hij normaal zou binnenkomen in augustus...ben benieuwd ...ik heb geen packs gekozen, en daardoor zou de productie sterk vooruitgeschoven worden. Ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk zullen leveren.
Nu ben je wel snel tevreden van je dealer. Zou je niet even wachten tot nadat de wagen geleverd is en dan beoordelen hoe de service er is? Om een wagen te verkopen zijn de meeste vriendelijk, pas achteraf merk je hoe goed een dealer is. Dat is mijn mening dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichtenhallow,
Mijn audi A4
18" ster velgen
uitlaatsierstuk
s-sportvering 30mm
xenon met led
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsandero Bekijk Berichtendit is een aanvulling
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn het is niet enkel de GPS die voor knopjes rond de pook zorgt hoor
De knopjes rond de pook komen er alleen icm GPS Basic (monochroom) of met het GPS Plus DVD. Een 'gewone' radio is niet voldoende voor die knopjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.
En een A3 ? Is vééél kleiner
Ik hoop dat iedereen denkt dat mijn Audi A4 Avant (16" Aero-velgen en zonder die vreselijke LEDs, met kentekens (2.0 TDi) en zwart leder (discreter)) volledig standaard is, vooral mijn medewerkers die weten dat het een firmawagen is.
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenLol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.
En ik koop de Audi omdat ik dat de mooiste vind, en vanwege een aantal leuke uitrustingsmogelijkheden die mij interesseren. Logo was eerder een nadeel (is mijn eerste Duitse wagen), is de eerste keer dat ik een Duitse garage binnenging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenMondeo is hondslelijk (zowel interieur als koetswerk).
En ik koop de Audi omdat ik dat de mooiste vind, en vanwege een aantal leuke uitrustingsmogelijkheden die mij interesseren. Logo was eerder een nadeel (is mijn eerste Duitse wagen), is de eerste keer dat ik een Duitse garage binnenging
Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk zie niet in wat daar zielig aan is. Echt niet. Volgens mij zit alles wat je nodig hebt op de standaardversie
En een A3 ? Is vééél kleiner
Ik hoop dat iedereen denkt dat mijn Audi A4 Avant (16" Aero-velgen en zonder die vreselijke LEDs, met kentekens (2.0 TDi) en zwart leder (discreter)) volledig standaard is, vooral mijn medewerkers die weten dat het een firmawagen is.
Mondeo is hondslelijk (zowel interieur als koetswerk).
Die Ford mondeo is als je hem vergelijkt met het vorige model aardig opgeknapt maar het is en blijft een lelijk ding. ongelooflijk zeg.
Hoe krijg je het in 1 adem over je lippen samen met Audi?
Hij mag echt niet in zijn schaduw staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenDan toch iemand op zijn kleine piet getrapt...
Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.
Verder blijft het: Al draagt een ford een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Maar volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Of is die er niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenDan toch iemand op zijn kleine piet getrapt...
Als ik de Mondeo OK had gevonden, had ik vanuit een buy-local idee zeker de Mondeo overwogen. Maar er zijn limieten. Ik vind hem ook te groot (A4 was eigenlijk al op het randje)
De kermisattractie aan de buitenkant van de A4 heb ik er zelf ook afgelaten
De audi is als leasewagen ook niet duurder trouwens , en zolang de wagen binnen mijn budget zit , trek ik me van de aankoopprijs ook niets aan
Comment
-
Nog iemand die denkt dat zijn mening wet is...
Als je in objectieve rijtests ziet dat de mondeo het van de a4 wint moet je toch kunnen toegeven dat je minstens 1000 euro per ring betaalt... Geen probleem mee dat je het "imago" belangrijk vindt, maar om daarvoor op een betere (mondeo:zie de rijtests) te gaan kappen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenNog iemand die denkt dat zijn mening wet is...
Als je in objectieve rijtests ziet dat de mondeo het van de a4 wint moet je toch kunnen toegeven dat je minstens 1000 euro per ring betaalt... Geen probleem mee dat je het "imago" belangrijk vindt, maar om daarvoor op een betere (mondeo:zie de rijtests) te gaan kappen...
Ik heb de indruk dat je aan projectie doet ivm die kleine piet, redelijk gevoelig punt blijkbaar
Ik betaal niets meer . . Eigenlijk betaal ik niet voor mijn wagen
Comment
Comment