Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
    Soit ieder zijn mening maar ge moet wel redelijk blijven
    inderdaad, ieder zijn mening en smaak maar sommige mensen moeten toch eens beseffen dat 't prijskaartje niet enkel van 't logo afhangt. Zoals mijn pa... damn... die slaat dan zo zever uit zoals 'ne skoda da's even goed afgewerkt als Audi, da's juist 't zelfde'

jezus .. da's om onnozel van te worden

Comment

• Eindelijk goed nieuws gekregen.
      Dus besteld op 23/01/08 en voorzien voor levering eind mei en gaat de komende week in produktie. In mijn bezit tegen 21/06/08. Mijn Audi dealer heeft destijds een tamelijk goede inschatting gemaakt betreffende de levertijd.

Audi A4 2.0 TDI 136 pk , manueel 6
      fantoomzwart pareleffect ,
      leder Milano,
      chromé omlijsting
      GSM pré-installatie in de armsteun,
      hologram inlegplaatjes,
      het lifestyle plus pack
      het lounge pack
      Geen xenon, geld was op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        inderdaad, ieder zijn mening en smaak maar sommige mensen moeten toch eens beseffen dat 't prijskaartje niet enkel van 't logo afhangt. Zoals mijn pa... damn... die slaat dan zo zever uit zoals 'ne skoda da's even goed afgewerkt als Audi, da's juist 't zelfde'

jezus .. da's om onnozel van te worden
        Idd mij pa dacht ook zo Hij vond dat Audi zwaar overroepen was, en vond Opel goed genoeg (had daarvoor altijd Astra gereden).
        Heb het dan geregeld gekregen dat we eens ne Audi en Opel naasteen konden zetten

Hij was rap overhaald medunkt

Comment

Dus volgens jou betaal je bij een Audi enkel het imago en is hij voor de rest maar evenwaardig aan een Ford? If so, kerel, get real!

Gaat nu toch niet ontkennen dat de afwerking/kwaliteit vd materialen bij een A4 pakken beter is dan bij een Mondeo?! (Dat hout-inleg alleen al is om kotsmisselijk van te worden,in de Mondeo). En euh, persoonlijk denk ik dat ge gerust Audi naast BMW moogt plaatsen ze. Binnenin denk ik dat BMW er nog een puntje kan aan zuigen op sommige vlakken...

Soit ieder zijn mening maar ge moet wel redelijk blijven
          Nog iemand die niet begrijpend kan lezen: je moet maar wat met computers kunnen werken om met een audi te kunnen rijden;

Ik heb niet gezegd dat je enkel voor het imago betaald maar een groot deel wat je extra betaalt tov een Mondeo wel.

Ik zei ook dat een A4 betere punten heeft als een Mondeo en omgekeerd: bv. de afwerking (buiten de koffer oa) BMW heeft geen goedkoper merk waar ze een hoop onderdelen vanaf halen zoals bv de 2.0 TDI CR (waar al terugroepacties voor zijn)
          BMW is veel vooruitstrevender met bv efficient dynamics; Audi heeft alleen kermisverlichting uitgevonden na quattro;

Ieder zijn mening maar jij moet leren lezen.

Comment

• maar vroeger maakte de prijs van audi niets uit in leasing door de goeie restwaarde maar ze zijn verschrikkelijk duur geworden tegenwoordig, ook omdat ge geen 1.9tdi meer kunt nemen...

In mijn leasebduget paste verlede jaar deze tijd nog een 1.9tdi met clima pack, leren zetels en elektrische spiegels, gsm pre installatie, licht & regensensor en lichtmetalen velgen.

Nu past er nog een 2.0tdi basis in en ik moet al 2€ opleggen. Als ge veel in uwen auto zit en ge kunt dan voor hetzelfde geld een full option mondeo pakken is het toch is even twijfelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
              Begint ge nu al mensen uit te maken ...
              Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
              Lol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.
              Dan toch iemand op zijn kleine piet getrapt...
              Het is te zien waar jouw verstand zit...
              ...moyaert_a is hier blijkbaar de enige met verstand.
              I rest my case.

...Ik verlaag me tenminste niet tot leugens en laster.

Qua imago zal uw lijstje wel ongeveer kloppen alhoewel audi nog eerder bij volvo staat dan bij BMW maar qua kwaliteit is het zeker lang niet meer het geval.
              Man toch, haal uw hoofd eens uit het zand...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                Eindelijk goed nieuws gekregen.
                Dus besteld op 23/01/08 en voorzien voor levering eind mei en gaat de komende week in produktie. In mijn bezit tegen 21/06/08. Mijn Audi dealer heeft destijds een tamelijk goede inschatting gemaakt betreffende de levertijd.
                Dus dat is week 23? In het slechtste geval maken ze hem op vrijdag, 13/06, en een week later zou je hem dan al hebben?

Mijne is uitgesteld naar week 21, vorige week dus, iemand een gedacht van wanneer ik hem dan zou krijgen? Want de garage weet weer van niets natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                  I rest my case.

Het is allemaal zijn waarheid.

Eigenlijk is het best lachwekkend te noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                    Dus dat is week 23? In het slechtste geval maken ze hem op vrijdag, 13/06, en een week later zou je hem dan al hebben?

Mijne is uitgesteld naar week 21, vorige week dus, iemand een gedacht van wanneer ik hem dan zou krijgen? Want de garage weet weer van niets natuurlijk

Inderdaad produktie in week 23 ( staat zo in de Audi computer zegt mijn dealer )
                    En moet er volgens hem dan 2 weken bijrekenen tot hij bij hem in de garage is.
                    Verder zou volgens hem 21/06/08 geen probleem zijn om hem dan af te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                      Ik heb vandaag mijn 19" S5 velgen besteld in antraciet, samen met de 20mm verlaging zal dit best meevallen denk ik !
                      Sierstukken voor de uitlaten zijn ook onderweg en RS-logo's voor op de grill en kofferklep
                      zijn al in mijn bezit !
                      Ik kijk er naar uit hem volgende maand over de asfalt te laten lopen ...
                      Proficiat! Ik kijk al uit naar de foto's met de S5 velgen. En laat me ook dan ook eens weten hoe het zit met het comfort met 19" velgen en 20mm verlaging.

Die RS-logo's zou ik wel achterwege laten, vind ik niet passen. Het is natuurlijk wel jouw wagen.

P.s.: Je post misschien beter in het Avant topic, zoals Cyrano al zei. Nu zou er twijfel kunnen zijn wat je nu precies gekocht hebt.

Oorspronkelijk geplaatst door moyaert_a Bekijk Berichten
                      A4 nog steeds geen vaste leverdatum. Even de configuratie:
                      fantoomzwart
                      18duim sterspaak velgen
                      lifestyle plus pakket
                      2.0d
                      zonder kentekens
                      met xenon lampjes (I LOVE CHRISTMAS)
                      bluetooth voorbereiding (met multifunctioneel stuur)
                      Regen en lichtsensor (zat er niet standaard op )

Allé nu hopen dat hij snel binnen is, want het wachten begint tegen te steken. Maandag ga ik nogmaals gaan zeuren bij de garage
                      Proficiat.

Ik heb je ook aan het lijstje toegevoegd bovenaan op pg. 102.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten

Wanneer heb jij hem besteld? Mijne besteld op 08/01/2008 uitgesteld naar WEEK 48 (half december!!) 2.0 TDI Multitronic met de APS V+A. PFFFFFFF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                          I rest my case.

Audi lovers mogen hypocriet zijn en ik niet ofwat???

Een A3 is een veredelde golf niet zoals een C30/S40 een veredelde focus is. En hoeveel % van de A4 komt niet van de passat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                            Wanneer heb jij hem besteld? Mijne besteld op 08/01/2008 uitgesteld naar WEEK 48 (half december!!) 2.0 TDI Multitronic met de APS V+A. PFFFFFFF
                            Amai dat is nog even

Heb hem 19 december besteld, levering zou toen begin april zijn
                            27 december multitronic bijbesteld, levering maand uitgesteld naar mei

Na enkele weken zei de garage productieweek 20
                            opt laatste moment is dit week 21 geworden

dus ik verwacht hem nu eind deze week of begin volgende week...

Comment

Een A3 is een veredelde golf niet zoals een C30/S40 een veredelde focus is. En hoeveel % van de A4 komt niet van de passat?
                              M'n vader werkt bij Audi Vorst (vroeger VW Vorst dus) en in de tijd dat zowel de Golf als de A3 er gemaakt werden kwam hij in het begin toch vol verwondering thuis. Qua kwaliteit van het materiaal vonden ze daar de Golf al heel goed, maar de A3 deed er nog eens een serieuze schep bovenop. Deuren die veel steviger aanvoelen enz.. hij krijgt de kriebels van mensen die de A3 een veredelde Golf vinden, die mensen zouden van hem eens het productieproces moeten volgen. Want zolang je dat niet gevolgd hebt, lul je uit je nek. En ik heb het wel gevolgd, ik heb m'n stage in Vorst gedaan.

Comment

Zijn wij dan hypocriet,ik dacht het niet?
                                Wat betreft die veredelde golf: dat mag je me dan toch eens bewijzen. Kwaliteit van materialen en afwerking is nog beter dan bij de golf,geluidsdemping ook al niet te vergeten...
                                Zou me trouwens straf lijken moest er een groot percentage van de huidige A4 nog uit de passat komen. Dat model is al net ietsje ouder
                                Zou is twee keer nadenken voor je daarmee begint te zwaaien...

Ieder zijn mening,en ieder zijn favo merk maar da wilt imo nog altijd niet zeggen dat je bij de rest denigrerend moet doen en zowat alles uit de context rukken om het op te blazen.
                                Ja Audi en VW zitten in dezelfde groep,net als Seat en Skoda er ook bijzitten. En ja ook Lamborghini...
                                Is Lambo dan ook een veredelde Audi?

PS: lezen hebben ze me indertijd genoeg geleerd op school,
                                ze hadden jou beter leren relativeren en het hokje-kijken afgeleerd...

Comment

Zijn wij dan hypocriet,ik dacht het niet?
                                  Wat betreft die veredelde golf: dat mag je me dan toch eens bewijzen. Kwaliteit van materialen en afwerking is nog beter dan bij de golf,geluidsdemping ook al niet te vergeten...
                                  Zou me trouwens straf lijken moest er een groot percentage van de huidige A4 nog uit de passat komen. Dat model is al net ietsje ouder
                                  Zou is twee keer nadenken voor je daarmee begint te zwaaien...

Ieder zijn mening,en ieder zijn favo merk maar da wilt imo nog altijd niet zeggen dat je bij de rest denigrerend moet doen en zowat alles uit de context rukken om het op te blazen.
                                  Ja Audi en VW zitten in dezelfde groep,net als Seat en Skoda er ook bijzitten. En ja ook Lamborghini...
                                  Is Lambo dan ook een veredelde Audi?

PS: lezen hebben ze me indertijd genoeg geleerd op school,
                                  ze hadden jou beter leren relativeren en het hokje-kijken afgeleerd...
                                  Nee, Audi is een ondergewaardeerde Lambo

Comment

• Afwerking is het enige punt van een audifan: het mag zo saai rijden als een lada als ze de onderkant van hun dashbord maar kunnen knuffelen...

In een lambo worden bedieningsknoppen van een A3/A4 gebruikt.

Is dit dan zo goed afgewerkt? 5 van de 6 knoppen leeg. In een mondeo wordt een lege knop ingevuld door een grotere versie van de knop erlangs.
                                    De plastiek ziet er ook wel topkwaliteit uit als je er direct vetvlekken op ziet.

Ik kan net wel uit een hokje denken; Mocht audi in de toekomst met beter rijdende auto's komen wil ik zeker overwegen.
                                    Last edited by ; 02/06/2008, 11:33.

Comment

• Als jij graag een ESP OFF knop hebt van 20cm breed dan is dat uw zaak.

edit: En wij hebben nu eenmaal betere dingen te doen dan een blinde te leren zien.

edit 2: Een Lambo is dus een veredelde Golf (want een A3 is een veredelde Golf, en de Lambo gebruikt onderdelen van de A3).
                                      Last edited by caoimhin; 02/06/2008, 11:37.

Comment

• Dat dash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Dat dash

pure topkwaliteit toch!

Nuja een ding moet je hem wel nageven: je gaat het nergens anders terugvinden

Comment

Working...
                                          X