Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
    Afwerking is het enige punt van een audifan: het mag zo saai rijden als een lada als ze de onderkant van hun dashbord maar kunnen knuffelen...

In een lambo worden bedieningsknoppen van een A3/A4 gebruikt.

Is dit dan zo goed afgewerkt? 5 van de 6 knoppen leeg. In een mondeo wordt een lege knop ingevuld door een grotere versie van de knop erlangs.
    De plastiek ziet er ook wel topkwaliteit uit als je er direct vetvlekken op ziet.

Ik kan net wel uit een hokje denken; Mocht audi in de toekomst met beter rijdende auto's komen wil ik zeker overwegen.
    afwerking gaat bij mijn weten nog altijd niet enkel en alleen over 'opvullen' van niet gebruikte knoppen... En idd zoals caoimhin al zegt, liever een 'lege' knop imo dan eentje van reuzeformaat die zelfs mijn stekeblinde omoe vanop de achterbank nog kan lezen... Foto's zijn natuurlijk altijd makkelijk te misbruiken ook he. Voel eens aan een dash bij Audi,en voel dan eens aan eentje bij Ford...
    Ok,ik moet toegeven dat ze vooruitgang boeken,de nieuwe mondeo heeft een grote sprong voorwaarts gemaakt. Maar goed, het is nog niet je dat...

Beter rijden Sterk argument hoor Haal meteen het subjectiefste uit het hele arsenaal eens boven. Ok het is een FWD, Ford niet dan? En bij mijn weten wordt de nieuwe A4,en zeker de A5 bejubeld om zijn betere besturing en sportiviteit...

Just my 2 cents,

Comment

Afwerking is het enige punt van een audifan: het mag zo saai rijden als een lada als ze de onderkant van hun dashbord maar kunnen knuffelen...

Is dit dan zo goed afgewerkt? 5 van de 6 knoppen leeg. In een mondeo wordt een lege knop ingevuld door een grotere versie van de knop erlangs.
      De plastiek ziet er ook wel topkwaliteit uit als je er direct vetvlekken op ziet.

Ik kan net wel uit een hokje denken; Mocht audi in de toekomst met beter rijdende auto's komen wil ik zeker overwegen.
      ik begrijp al die heibel niet om een auto die je toch oerlelijk vind?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Dat dash

Lekker bling bling zeg.
        Kwaliteitje. Mag er zeker wezen. absolute topkwaliteit
        Kan Audi nooit tegenop. Muaaahhahha

Bleeeehhh wat vreselijk zeg

Comment

Volgens mij kan jij helemaal niet denken en ben je gewoon jalours op dit stukje perfectie.
          Afgunst is het denk ik!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
            ik begrijp al die heibel niet om een auto die je toch oerlelijk vind?
            hij wil bewijzen dat al wie Audi een Premium-merk vind hypocriet is (cfr. enkele posts hoger)...

Comment

• ja echt, ik probeer alleen het ene been waar jullie nog op staan onderuit te halen. Ik vind hoe een auto rijdt nog altijd belangrijker dan de afwerking. Slecht afgewerkte auto's bestaan er tegenwoordig bijna niet meer, als het maar niet zo rammelt als een passat ben ik tevreden.

Alleen met Audi Drive Select zijn sommige autojournalisten te spreken over hoe de A4 rijdt. De standaard versie is gewoon weer oersaai en zielloos zoals alle audi's. Dat ze dat dan maar standaard maken dan vallen er weer een helebool wannabee's af.

Een grote mondeoknop is nog maar 2 vingers groot en dan tenminste nog goed afgewerkt met een cromé boordje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                hij wil bewijzen dat al wie Audi een Premium-merk vind hypocriet is (cfr. enkele posts hoger)...
                Audi kan zich echt nog niet meten met BMW en Mercedes. Audifans die dat wil vinden vind ik hypocriet. RR moet zelfs qua afwerking onderdoen zeker? Premium is meer als afwerking. Premium moet er op alle vlakken zijn: bij audi is het alleen op afwerking en prijs.

Comment

• Wat een kinderachtig gezeik hier seg!

Comment

ja echt, ik probeer alleen het ene been waar jullie nog op staan onderuit te halen. Ik vind hoe een auto rijdt nog altijd belangrijker dan de afwerking. Slecht afgewerkte auto's bestaan er tegenwoordig bijna niet meer, als het maar niet zo rammelt als een passat ben ik tevreden.

Alleen met Audi Drive Select zijn sommige autojournalisten te spreken over hoe de A4 rijdt. De standaard versie is gewoon weer oersaai en zielloos zoals alle audi's. Dat ze dat dan maar standaard maken dan vallen er weer een helebool wannabee's af.

Een grote mondeoknop is nog maar 2 vingers groot en dan tenminste nog goed afgewerkt met een cromé boordje.

Passat?rammelen? Rijden er in de familie 2 rond,nog nooit of te nimmer iets horen rammelen zuh
                    Audi?slecht rijden? One word: wreuh! Neutraal en voorspelbaar weggedrag heet bij mijn weten nog altijd *wat was het weer* veilig?
                    Trouwens,mij maakt geen kat wijs dat een mondeo of gelijk welke ford (buiten de GT dan ) zo vreselijk spannend rijdt...
                    Anywayz, zet u eens in een A5 voor een testritje v nog maar een half uur om te beginnen. Then reconsider your options zou ik zo zeggen...

Je mag je cromé randje hebben rond je baggere plastic knop.Geef mij maar een prettig wegklikkende,solide aanvoelende Audi knop

Comment

Premium moet er op alle vlakken zijn: bij audi is het alleen op afwerking en prijs.
                      What ever you believe in...

Comment

Audi kan zich echt nog niet meten met BMW en Mercedes. Audifans die dat wil vinden vind ik hypocriet. RR moet zelfs qua afwerking onderdoen zeker? Premium is meer als afwerking. Premium moet er op alle vlakken zijn: bij audi is het alleen op afwerking en prijs.
                        Heb ik dat ooit gezegd? *schudt heftig NEE*

het ben jij die Lambo een veredelde Golf hebt genoemd,meen ik me te herinneren...

Comment

Passat?rammelen? Rijden er in de familie 2 rond,nog nooit of te nimmer iets horen rammelen zuh
                          Audi?slecht rijden? One word: wreuh! Neutraal en voorspelbaar weggedrag heet bij mijn weten nog altijd *wat was het weer* veilig?
                          Trouwens,mij maakt geen kat wijs dat een mondeo of gelijk welke ford (buiten de GT dan ) zo vreselijk spannend rijdt...
                          Anywayz, zet u eens in een A5 voor een testritje v nog maar een half uur om te beginnen. Then reconsider your options zou ik zo zeggen...

Je mag je cromé randje hebben rond je baggere plastic knop.Geef mij maar een prettig wegklikkende,solide aanvoelende Audi knop

Nog nooit met een Mondeo of Focus gereden zeker?

Topgear over de A5:
                          With the A5, you sure get easy, very rapid travel. Traction is reassuring when the road gets patchily wet or slippery and the steering isn't only accurate, it has useful feel to it. But the message it sends out never varies. I'm understeering, it says, and there's nothing you can do about it. It's gentle, harmless understeer, but trimming the throttle doesn't alter the attitude one bit.

Comment

Heb ik dat ooit gezegd? *schudt heftig NEE*

het ben jij die Lambo een veredelde Golf hebt genoemd,meen ik me te herinneren...
                            Dat heeft een van je audifan collega's gezegd Ik zei alleen dat er knoppen van een A3/A4 inzitten. Audi is er wel in geslaagd een deel van de ziel van Lambo weg te halen.
                            Last edited by ; 02/06/2008, 12:15.

Comment

Dat heeft een van je audifan collega's gezegd Ik zei alleen dat er knoppen van een A3/A4 inzetten. Audi is er wel in geslaagd een deel van de ziel van Lambo weg te halen.
                              Toen Audi Lambo opnam in de groep was het op sterven na dood...
                              En euh caoimhin voegt dacht ik gwn deze 2 uitspraken van jou samen

Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
                              Een A3 is een veredelde golf
                              Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
                              Mijn cursus Logica herinnerend:

A=>B
                              B=>C

==> A=>C

Comment

De Audi A4 is anders Auto nummero 1 geworden boven BMW en boven Mercedes.
                                De Passat is 4 geworden en enkele plaatsen lager de ford mondeo (zonder hoofdletters)
                                Alleeen en uitsluitend om zijn grote en prijs.

Dit zijn officieele testen.

Mijn eigen test is dat de Mercedes een lawaaibak is en een BMW heeft het ook niet voor mij.
                                beetje saaie auto als je hem vergelijkt met een Audi.

Dus maak jezelf nou niet nog meer te schande.
                                Of ben je ontsnapt uit een inrichting?

En noem mij maar hypocriet.

Ik koop op kwaliteit, rijeigenschappen en op looks.
                                Deze eigenschappen hebben alle Audi's stuk voor stuk.

Als dit voor een ford ook zo is dan kies ik hem.
                                Alleen voorlopig is ford hier nog niet aan toe.

Comment

• Een A3 bestaat uit meer als knoppen alleen dus je logica klopt niet.

Welke testen zijn dit dan? Ik heb in geen enkele test een A4 zien winnen.

Wat doen al die snotapen eigenlijk hier? Denken de mammie en pappie aan een A4?

Comment

Een A3 bestaat uit meer als knoppen alleen dus je logica klopt niet.

Mamie en papie rijden met een A3SB.

Zie jij er ?

Fine,if this pleases you more than an honest,personal opinion :

All hail Ford!

Last edited by ; 02/06/2008, 12:32.

Comment

• Ik ben geen Ford fan, ik sta open voor alle merken en heb ook rijtesten gedaan met zowat allemaal.

Lees deze test maar eens waar een Mondeo het wint van een A4 in een audi minded tijdschrift: http://www.autobild.de/artikel/vergl...eo_671580.html

Comment

Een A3 bestaat uit meer als knoppen alleen dus je logica klopt niet.

Dat heb je als je alleen je eigen mening laat gelden.
                                        In alle testen komt de A4 er het beste uit.
                                        tuurlijk heeft ie ook punten die wat minder zijn maar altijd nog beter dan alle minpunten van een Ford Mondeo.

Ikzelf heb nooit zo'n ding gehad gelukkig maar wij moeten erin rijden van het bedrijf.
                                        Wat een drama is dat zeg.

En deze mammie en pappie rijden idd in een Audi A4.
                                        Al zo'n 20 jaar en naar alle tevredenheid.
                                        Wel eens geprobeerd hoor een ander merk maar vlug weer terug naar echte kwaliteit

Comment

Boeien hé, ge kunt niet winnen in deze discussie dus ge haalt er irrelevante feiten bij. In het 2e kleuterklaske nooit leren discussieren?
                                          Gij moet hier trouwens niemand zijn rekening maken!

Zielig gewoon...

Comment

Working...
                                          X