*poke*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenSpoof je moet eens leren begrijpend te lezen.
Je niveau is gewoonweg zielig te noemen.
Ik denk dat wij met zijn allen deze loser gewoon links moeten laten liggen.
Hij weet kwaliteit niet in te schatten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenWat is er mis met een 21 jarige in een Audi A4? Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken achter het stuur, net zoals bij elke andere auto, groot of klein.
En nee hij is niet van mammie of pappie, er bestaat zoiets als jarenlang weekendwerk, vakantiewerk, leningen, ...
Ik blijf me storen aan de arrogantie van de meeste audi fans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichtenandere dingen belangrijker vind in het leven dan een auto.
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenIk blijf me storen aan de arrogantie van de meeste audi fans.
Er zijn gewoon arrogante en niet arrogante mensen, dat heeft helemaal niets te maken met fans van een bepaald automerk...
Ik rij trouwens nog altijd in een peugeot rond, ga ik dan volgende week ineens arrogant zijn als ze mijn Audi leveren?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
Ik rij trouwens nog altijd in een peugeot rond, ga ik dan volgende week ineens arrogant zijn als ze mijn Audi leveren?
Zjg Static
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenZoals?
Dat is een serieuze uitspraak die je doet
Er zijn gewoon arrogante en niet arrogante mensen, dat heeft helemaal niets te maken met fans van een bepaald automerk...
Je kan arrogant zijn op bepaalde vlakken daarvoor hoef je geen audi te hebben om er arrogant over te doen. We zouden op een ander vlak mss wel overeen kunnen komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenhypocr I sie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenZeker dat die 8 bij uw leeftijd moet staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenAfwerking is het enige punt van een audifan: het mag zo saai rijden als een lada als ze de onderkant van hun dashbord maar kunnen knuffelen...
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
Alleen met Audi Drive Select zijn sommige autojournalisten te spreken over hoe de A4 rijdt. De standaard versie is gewoon weer oersaai en zielloos zoals alle audi's. Dat ze dat dan maar standaard maken dan vallen er weer een helebool wannabee's af.
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenNog nooit met een Mondeo of Focus gereden zeker?
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenWelke testen zijn dit dan? Ik heb in geen enkele test een A4 zien winnen.
Wat doen al die snotapen eigenlijk hier? Denken de mammie en pappie aan een A4?
Als ik jou reacties lees stel ik me vragen bij jouw leeftijd.
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten7 punten omdat de Mondeo 2m later stopt op 36m omdat ie groter is? De mondeo doet hier ook niet onder qua kwaliteit en afwerking.
De mondeo is op het einde van de rit wel de betere auto.
Is in ieder geval een goede reden om te vertellen aan de familieleden van een slachtoffer...
Er zijn geen betere en slechtere auto's. Beter en Slechter houdt inherent een afweging van een aantal criteria die ieder individu maakt.
Maar nog eens: de A4 is niet perfect. de Mondeo is niet perfect. Dus kom uit jullie ivoren toren en hou op met minachtend te doen over andere merken.
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenKan ik er aan doen dat het niveau zakt door de onzin waar ik op moet reageren?
10 jaar is nog altijd 7 jaar als die 21 jarigen hier allemaal.
Ik ben pas tussengekomen toen de pot de ketel begon te verwijten en er negatief en minachtend over andere merken werd gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenOmdat ik een huis belangrijker vind als een auto? Benieuwd als jullie nog hetzelfde denken als jullie 28 zijn.
Ja, enkel en alleen om die laatste uitspraak vind ik dat je mentale leeftijd slechts 2 bedraagt.
Why even bother?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenLees de autogids dan eens. grote vergelijkende test, Audi op 1, Mondeo op 5 als ik het me goed herinner
NOT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk BerichtenEen huis bv.
Maar hier even komen beweren dat wij hier andere belangrijke zaken verwaarlozen om met een dure wagen te rijden is er echt wel over... Een belangrijk aandeel van de mensen die een A4 kiezen, kiezen die omdat die niet duurder is als een Mondeo (leasewagen). En de anderen hebben voor het grootste deel voldoende middelen om die wagen te financieren.
Ik kijk heus niet neer op jouw Mondeo. Is een goede wagen, net zoals de meeste wagens op de markt. Maar sta hier niet te drammen als een misnoegde peuter , en vooral niet andere mensen te beledigen omdat andere mensen een keuze maken die in jouw bekrompen gedachtengang niet de beste is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichtenhet mag zo saai rijden als een lada
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenWat jij saai noemt, noem ik sober, en vind ik mooi. Ik hoef ook geen fermette met smeedijzeren hek en karrewiel
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
Sommige journalisten zijn dat dan de randdebielen van TopGear? Ik heb hun test gelezen, en dat was een waardeloze review, zoals wel vaker
Jawel, ik krijg vaak een huurwagen voorgeschoteld. De eerste keer dat dat een Ford was, was ik enthousiast (na alle hoempapa in de pers), maar dat enthousiaisme werd snel in de kiem gesmoord voor ik op mijn bestemming was
Lees de autogids dan eens. grote vergelijkende test, Audi op 1, Mondeo op 5 als ik het me goed herinner
Snotaap? Ik?
Als ik jou reacties lees stel ik me vragen bij jouw leeftijd.
Is die mondeo 2 meter groter
Is in ieder geval een goede reden om te vertellen aan de familieleden van een slachtoffer...
Er zijn geen betere en slechtere auto's. Beter en Slechter houdt inherent een afweging van een aantal criteria die ieder individu maakt.
A4 is niet perfect (enige nadeel volgens Autogids is prijs en instap achterin), Mondeo ook niet.
Ik heb alleen gezegd dat de Mondeo hondslelijk is (voorzijde is OK; achterzijde een ramp bij zowel 4-deurs ,5-deurs als break), en daar blij ik bij. Ik ben op bezoek geweest bij Renault, Citroën, Audi, Mercedes en BMW... maar die Mondeo hoefde echt niet voor mij . Als hij mooier was geweest , had ik hem gekocht; om de locale economie te steunen
Daarbij vind ik de achterkant van een A4 wel een ineengezakte pudding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEr zijn waarschijnlijk een aantal mensen op het forum die meer uitgeven aan hun auto dan echt goed voor ze is, maar dat is hun zaak.
Maar hier even komen beweren dat wij hier andere belangrijke zaken verwaarlozen om met een dure wagen te rijden is er echt wel over... Een belangrijk aandeel van de mensen die een A4 kiezen, kiezen die omdat die niet duurder is als een Mondeo (leasewagen). En de anderen hebben voor het grootste deel voldoende middelen om die wagen te financieren.
Ik kijk heus niet neer op jouw Mondeo. Is een goede wagen, net zoals de meeste wagens op de markt. Maar sta hier niet te drammen als een misnoegde peuter , en vooral niet andere mensen te beledigen omdat andere mensen een keuze maken die in jouw bekrompen gedachtengang niet de beste is
Dat een A4 duurder is in lease als een Mondeo kan je wel meer als 1 keer in dit topic vinden.
Ik probeer hier net de audi fans te helpen met hun bekrompen gedachtengang. Als er maar 4 ringen opstaan zijn ze tevreden. Ik ben de beledingen van die audi fans op alles en iedereen beu: dan mag ik toch naar dezelfde wapens grijpen zeker?
Comment
Comment