Er staat een A4 met 19'' velgen in audi showroom te Tielt. 7 dubbel spaaks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk Berichten
Net beslist om de 18duims RS4 te leggen.... nu staat de twijfel weer toe!
Comment
-
Is er al geweten wanneer de 2.0 tdi 170pk (163evt) komt?
En wat het prijsverschil zou zijn met de 136pk-versie?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWaar heb je hem besteld ? Als ge hem hebt moet ge'm maar eens komen laten zien he thuis ;-)
Wij wonen tegenover de brouwerij van kerkom vanaf volgende maand !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk BerichtenNormaal gezien passen deze, maar pas op bij aanschaf van velgen dat het naafgat 66.6mm is bij de nieuwe A4 (en bij de A5), en niet 57,x, zoals bij andere Audi's. Bij mijn S8 velgen (ook 18"), zie foto hierboven, hebben ze het naafgat groter gemaakt. Ik heb de mijne gekocht bij http://www.reedijk-banden.nl/, dit op advies van een Audi medewerker (!!), hij vertelde me dat Audi zelf hier ook zijn velgen koopt. Zit net boven Breda.
Bij originele velgen zitten de naafringen er niet tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk Berichten
erg mooi zijn. We moeten eens met de baas over winterbanden EN velgen gaan praten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenPrachtige keuze!
Net beslist om de 18duims RS4 te leggen.... nu staat de twijfel weer toe!
RS4 is toch enkel in 19' of vergis ik mij ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenAmaai die ziet er mooi uit! Die van mij is ook standaard dus kan hij zonder onderstel toch nog
erg mooi zijn. We moeten eens met de baas over winterbanden EN velgen gaan praten.
proficiat met je mooie keuze
jij kan er tenminste al mee pronken ik (en nog vele anderen) moeten nog wachten voor we ons bigouke mogen afhalen
iedereen nog sterkte gewenst met het wachten en voor diegene die hem al in hun bezit hebben mag ik aub eens meerijden:p:p
ik moet nog wachten tot augustus als we audi nog mogen geloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk BerichtenRS4 is toch enkel in 19' of vergis ik mij ??
Alle andere maten zijn replica's. Dus dan heb je een naafring ertussen.
Overigens is mij verteld dat de originele 19 inch RS4 ook niet passen onder de nieuwe A4.
Of vergis ik me hierin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenne mens zou geneigd zijn om er zelf (god weet waar) om te rijden!
Comment
-
Velgen
Ik heb 19" velgen gekocht, weliswaar replica's van de S5 maar echt prachtig ! Kleur : antraciet
Ze passen zowel op de A4 als op de A5 !
Maten zijn 19" 245/35 en voor de keuring naar 't schijnt geen probleem !
Maandag heb ik de velgen maar mijn wagen zal eind deze maand binnen zijn, deze 19" velgen
samen met de verlagingskit zal wel de moeite zijn !
Wat het uitlaatsierstuk betreft, dit kan je bestellen in de audi shop aan 77 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtenproficiat met je mooie keuze
jij kan er tenminste al mee pronken ik (en nog vele anderen) moeten nog wachten voor we ons bigouke mogen afhalen
iedereen nog sterkte gewenst met het wachten en voor diegene die hem al in hun bezit hebben mag ik aub eens meerijden:p:p
ik moet nog wachten tot augustus als we audi nog mogen geloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenIk heb 19" velgen gekocht, weliswaar replica's van de S5 maar echt prachtig ! Kleur : antraciet
Maandag heb ik de velgen maar mijn wagen zal eind deze maand binnen zijn, deze 19" velgen
Wat het uitlaatsierstuk betreft, dit kan je bestellen in de audi shop aan 77 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenZitten bij deze velgen de naafringen er ook tussen of kunnen deze achterwege blijven!!!
Bij originele velgen zitten de naafringen er niet tussen.
Had eigenlijk een set vrijwel nieuwe TT velgen gekocht, model 17" Yspaak, origineel Audi, maar door het te kleine naafgat pasten ze niet op de A4. Achteraf gezien had ik deze kunnen laten uitdraaien (deze zijn nu dus weer te koop... als er iemand interesse heeft?! ;-) )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenIk heb 19" velgen gekocht, weliswaar replica's van de S5 maar echt prachtig ! Kleur : antraciet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk BerichtenRS4 is toch enkel in 19' of vergis ik mij ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk BerichtenCool! Morgen bestellen bij mijn Rietje vrienden, 77 EUR is nog te doen.
Net zoals een paar andere forummers hier vraag ik me af wat de diameter van zo'n uitlaatsierstuk moet zijn voor de 2.0 TDI en waar er adresjes zijn waar je kan gaan shoppen. (??) Let wel: 't mag er niet te tjoening-achtig (dus zo origineel mogelijk) uitzien *ahum*
Comment
-
We're getting closer
't ziet er naar uit dat den Dielis in Bornem het toch aan het juiste einde had.
Mijn "pakketje" staat op den truck richting Bornem en gaat vandaag of ten laatste maandag geleverd worden ... enkel de papieren naar de leasing sturen en enkele dagen wachten tot het magische moment
Comment
-
Iedereen is trouwens welkom op de tweede Audi-Meeting !!
Comment
Comment