Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
    't ziet er naar uit dat den Dielis in Bornem het toch aan het juiste einde had.
    Mijn "pakketje" staat op den truck richting Bornem en gaat vandaag of ten laatste maandag geleverd worden ... enkel de papieren naar de leasing sturen en enkele dagen wachten tot het magische moment
    hello

jij je wagen ook bij dielis besteld? ik ook wanneer? en hoe lang moest je wachten? heb men wagen daar ook besteld op 23/02 en moet wachten tot augustus zeiden ze. is de jouwe er op tijd of te vroeg/laat
    en wat is je configuratie als dat niet teveel gevraagd is

mijne is

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
    Fantoomzwart
    Leder milano zwart
    Xenon koplampen +
    3 zones airco
    Verschroomde vensteromlijsting
    Audi music interface
    Inlegplaatjes in aluminium hologramme
    Buitenspiegels pack 2
    Zonder kentekens
    Pack lounge
    Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
    Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
    Audi soundsystem
    Multi sportstuur
    Geblindeerde ramen achteraan

thx en proficiat met je onder weg zijnde pakje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk Berichten
      Ik weet niet wat de originele maat van het naafgat was van deze velgen, wel dat ze een uurtje nodig hadden om het gat uit te draaien tot 66,6mm. Er zitten nu geen ringen tussen.

Had eigenlijk een set vrijwel nieuwe TT velgen gekocht, model 17" Yspaak, origineel Audi, maar door het te kleine naafgat pasten ze niet op de A4. Achteraf gezien had ik deze kunnen laten uitdraaien (deze zijn nu dus weer te koop... als er iemand interesse heeft?! ;-) )
      Bedankt voor de info.
      Hier heb ik wat aan.
      Heb geen zin om maanden te gaan wachten op iets wat misschien toch niet komt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
        hello

jij je wagen ook bij dielis besteld? ik ook wanneer? en hoe lang moest je wachten? heb men wagen daar ook besteld op 23/02 en moet wachten tot augustus zeiden ze. is de jouwe er op tijd of te vroeg/laat

mijne is

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
        Fantoomzwart
        Leder milano zwart
        Xenon koplampen +
        3 zones airco
        Audi music interface
        Buitenspiegels pack 2
        Zonder kentekens
        Pack lounge
        Audi soundsystem
        Multi sportstuur

Hoi ikketje,

Heb de mijne op 28/01 besteld als volgende config en vanaf het begin in het systeem voor produktieweek 21 gezet. Ze zitten er ongeveer een week naast nu.

Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs

Lifestyle Pakket
        Verchroomde vensteromlijsting
        Radio Concert
        Audi Sound System
        Tyre Mobility System
        Zonder kentekens

Hopelijk gaan de dagen vlug voorbij voor jou

Comment

Hoi ikketje,

Heb de mijne op 28/01 besteld als volgende config en vanaf het begin in het systeem voor produktieweek 21 gezet. Ze zitten er ongeveer een week naast nu.

Audi A4 2.0TDI 136PK Lavagrijs

Lifestyle Pakket
          Verchroomde vensteromlijsting
          Radio Concert
          Audi Sound System
          Tyre Mobility System
          Zonder kentekens

Hopelijk gaan de dagen vlug voorbij voor jou
          hoop het ook dank je

ahzo bij jouw stond je productie datum er ineens bij. bij mij stond het er vorige week zelfs nog niet in zou het kunnen zijn omdat het bij jouw een lease wagen is?

Comment

hoop het ook dank je

ahzo bij jouw stond je productie datum er ineens bij. bij mij stond het er vorige week zelfs nog niet in zou het kunnen zijn omdat het bij jouw een lease wagen is?
            Nee, ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat ik heb kunnen bestellen voor de massa bestellingen van het autosalon. Je weet dat D'ieteren en te kleine hoeveelheid heeft gereserveerd waardoor er bij een massa bestellingen moet gerekend worden met een enorme wachttijd omdat ze slecht X aantal wagens per maand zullen leveren in België.

Gewoon pech denk ik ... had je nu in december of januari besteld ...

Comment

Nee, ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat ik heb kunnen bestellen voor de massa bestellingen van het autosalon. Je weet dat D'ieteren en te kleine hoeveelheid heeft gereserveerd waardoor er bij een massa bestellingen moet gerekend worden met een enorme wachttijd omdat ze slecht X aantal wagens per maand zullen leveren in België.

Gewoon pech denk ik ... had je nu in december of januari besteld ...
              ach ja gewoon nog wat wachten he zal vandaag of morgen nog wel eens bellen
              er zijn ergere dingen in het leven he

alhoewel toch niet veel ze :p

Comment

• hey mede-bornemenaars (ben wel van Hingene maar kom)

ik vraag me af hoe lang je nu zou moeten wachten als je nu pas besteld.
                wel triest dat audi er precies niks aan doet om hun productie op te drijven of uit te breiden. met al die nieuwe modellen in aantocht gaan ze toch een fabriek moeten bijzetten heb ik de indruk.
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                  hey mede-bornemenaars (ben wel van Hingene maar kom)

ik vraag me af hoe lang je nu zou moeten wachten als je nu pas besteld.
                  wel triest dat audi er precies niks aan doet om hun productie op te drijven of uit te breiden. met al die nieuwe modellen in aantocht gaan ze toch een fabriek moeten bijzetten heb ik de indruk.
                  Ik denk eerder dat D'Ieteren een iets beter forecast zou moeten doen en dat Audi zelf perfect kan volgen

Comment

hello

mijne is

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
                    Fantoomzwart
                    Leder milano zwart
                    Xenon koplampen +
                    3 zones airco
                    Audi music interface
                    Buitenspiegels pack 2
                    Zonder kentekens
                    Pack lounge
                    Audi soundsystem
                    Multi sportstuur

Ik dacht dat AMI enkel te bestellen was samen met de GPS?

Comment

• In lifestyle plus zit GPS plus DVD

Comment

• Ik had weer die plus niet gezien

Comment

• En wel vetten bak voor op uw 23 Zalig ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            En wel vetten bak voor op uw 23 Zalig ^^

dank je
                            ja weet het op men 23 zo'n auto zal er veel bekijks mee hebben denkik (ook al zal dat niet enkel met men leeftijd te maken hebben)
                            zal hier bij ons int straat en opt werk nogal commentaar horen (heb het namelijk nog tegen niemand gezegd) maar ja hard werken en goed sparen he woon ook nog thuis da doet er natuurlijk ook veel aan dusja dacht het is nu de moment om het te doen en niet binnen X aantal tijd als het eraan komt van alleen te gaan wonen en andere kosten belangrijker zullen zijn

Comment

dank je
                              ja weet het op men 23 zo'n auto zal er veel bekijks mee hebben denkik (ook al zal dat niet enkel met men leeftijd te maken hebben)
                              zal hier bij ons int straat en opt werk nogal commentaar horen (heb het namelijk nog tegen niemand gezegd) maar ja hard werken en goed sparen he woon ook nog thuis da doet er natuurlijk ook veel aan dusja dacht het is nu de moment om het te doen en niet binnen X aantal tijd als het eraan komt van alleen te gaan wonen en andere kosten belangrijker zullen zijn
                              Geblindeerde ramen achteraan? Kan je dat tegenwoordig als optie nemen?
                              Ben al aant uitkijken om het ergens te laten doen volgende week

We kunnen misschien ens samen gaan rondtouren 2 zwarte A4's met star velgen en snotbellen achter het stuur

Comment

dank je
                                Know the feeling. Wou eerst voor een A5 gaan, en wist toen ook al dat ik redelijk wat commentaar zou krijgen. Uiteindelijk afgehaakt omdat de totale kostprijs (wagen + BIV + omnium verzekering) mij toch iets teveel werd. Ben dan maar voor een goed uitgeruste A3 Sportback gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                  Geblindeerde ramen achteraan? Kan je dat tegenwoordig als optie nemen?
                                  Ben al aant uitkijken om het ergens te laten doen volgende week

We kunnen misschien ens samen gaan rondtouren 2 zwarte A4's met star velgen en snotbellen achter het stuur
                                  geblindeerde ramen is geen optie maar bij dielis werken ze samen met een firma die dat doet dus de ramen zullen gedaan zijn als ik hem ga afhalen
                                  dacht dat ze zijden dat het iets ronde de 400 euro was maar betaal liever wat meer dan dat er precies bubbelplastiek tegen hangt

Comment

• Net berich gehad van de garage dat mijn auto op week 40 staat nu. Besteld op 08/01/2008!!! Stond vorige week eerst ineens op week 48..!!

Pffff... is echt lang wachten, zeker nu ik er meer en meer zie rondrijden.

Comment

• heb net nog eens gebeld naar de garage en ze hadden nog geen productie week. ze gingen maandag eens bellen
                                      naar wie bellen ze dan is dat naar d'ieteren (omdat de wagen daar al zou kunnen staan) of is dat naar duitsland om te horen wanneer hij in productie gaat?

kan iemand mij hier een antwoord op geven aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                        RS4 is toch enkel in 19' of vergis ik mij ??

nope , 16 , 17 , 18 en 19 , zijn wel replica .
                                        heb gisteren de 18" besteld .

Comment

geblindeerde ramen is geen optie maar bij dielis werken ze samen met een firma die dat doet dus de ramen zullen gedaan zijn als ik hem ga afhalen
                                          dacht dat ze zijden dat het iets ronde de 400 euro was maar betaal liever wat meer dan dat er precies bubbelplastiek tegen hangt

ff werk van caomhin opknappen, zware typfout ;-)
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X