Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
    hey mede-bornemenaars (ben wel van Hingene maar kom)

ik vraag me af hoe lang je nu zou moeten wachten als je nu pas besteld.
    wel triest dat audi er precies niks aan doet om hun productie op te drijven of uit te breiden. met al die nieuwe modellen in aantocht gaan ze toch een fabriek moeten bijzetten heb ik de indruk.
    Ik ben deze week langs geweest bij d'ieteren vilvoorde en daar garandeerden ze me levertermijn oktober als ik nu bestel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
      Ik heb 19" velgen gekocht, weliswaar replica's van de S5 maar echt prachtig ! Kleur : antraciet
      Ze passen zowel op de A4 als op de A5 !
      Maten zijn 19" 245/35 en voor de keuring naar 't schijnt geen probleem !
      Maandag heb ik de velgen maar mijn wagen zal eind deze maand binnen zijn, deze 19" velgen
      samen met de verlagingskit zal wel de moeite zijn !

Wat het uitlaatsierstuk betreft, dit kan je bestellen in de audi shop aan 77 euro.
      die velgen vind ik de knapste , ma was aan het twijfelen om ze te zetten...als je foto's hebt..mag je altijd op het net gooien ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
        Kan je me de prijs van die velgen laten weten via pm ofzo?
        mij ook ;-) en eventueel waar gekocht ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          mja 77 euro... kan goedkoper hé OK ... ik weet dat 't onnozel kan klinken 77 euro op een wagen van >30.000 euro maar er zijn grenzen hé Neen serieus eerst verkopen ze 't vlotjes aan de helft van 77 euro en omdat 't aanslaat verdubbelen ze de prijs en dat terwijl je ergens anders (maar waar hé?) zo'n uitlaatsierstuk wel voor veel minder kan verkrijgen.

Net zoals een paar andere forummers hier vraag ik me af wat de diameter van zo'n uitlaatsierstuk moet zijn voor de 2.0 TDI en waar er adresjes zijn waar je kan gaan shoppen. (??) Let wel: 't mag er niet te tjoening-achtig (dus zo origineel mogelijk) uitzien *ahum*
          inderdaad, lees het forum eens enkele maanden terug, toen waren ze nog 38 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            In lifestyle plus zit GPS plus DVD
            ja maar ik denk dat die dvd enkel is om de wegendvd af te spelen, om films te draaien moet je de TV optie nemen,dacht ik ??

heb de gps genomen, films afspelen zou mooi meegenomen zijn ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
              geblindeerde ramen is geen optie maar bij dielis werken ze samen met een firma die dat doet dus de ramen zullen gedaan zijn als ik hem ga afhalen
              dacht dat ze zijden dat het iets ronde de 400 euro was maar betaal liever wat meer dan dat er precies bubbelplastiek tegen hangt
              ja optie getinte ruiten is nog niet beschikbaar van audi..misschien bij de avant?? soit ik ga ook via andere firma laten tinten, een firma die samenwerkt bij mijn dealer..of ze er tuningachtig uitzien of niet, weet ik niet...hoe kan je zoiets op voorhand vragen??? donker is donker dacht ik??

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                mij ook ;-) en eventueel waar gekocht ...
                staan die ook nie op ww.fns-velgen.be? Ik denk 151€ voor de 18 en 167€ voor de 19

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                  Net berich gehad van de garage dat mijn auto op week 40 staat nu. Besteld op 08/01/2008!!! Stond vorige week eerst ineens op week 48..!!

Pffff... is echt lang wachten, zeker nu ik er meer en meer zie rondrijden.
                  serieus?????, heb thans op 23/01 besteld en ook 2.0 tdi multitronic met APS etc...maar onlangs week 28 gekregen.....

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                    heb net nog eens gebeld naar de garage en ze hadden nog geen productie week. ze gingen maandag eens bellen
                    naar wie bellen ze dan is dat naar d'ieteren (omdat de wagen daar al zou kunnen staan) of is dat naar duitsland om te horen wanneer hij in productie gaat?

kan iemand mij hier een antwoord op geven aub
                    Als er geen Pweek in hun systeem staat steekt hem nog niet in elkaar ....

P week weten ze lang tot min 2 weken voor de Pweek zeker....dus zeker je dealer blijven lastig vallen , heb ik ook gedaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Iedereen is trouwens welkom op de tweede Audi-Meeting !!

http://www.autoforum.be/showthread.php?p=2741986

ik heb het op mijn agenda geschreven en zal er proberen te zijn en hoop enkele mannen van het eerste uur van onze discussies eventueel te ontmoeten(audi a4 ontvangen op 29 januari,fantoomzwart,stervelgen,30mm verlaagd)

Comment

ja maar ik denk dat die dvd enkel is om de wegendvd af te spelen, om films te draaien moet je de TV optie nemen,dacht ik ??

Berg je dromen maar op , die dvd speler kent niks anders dan de kaarten van Navteq ...

Comment

idd. De DVD speler kan enkel de GPS DVD lezen. Reden is heel eenvoudig: er zit geen DVD-video software op die DVD films kan afspelen. Dat is bij de VW Passat wel het geval. Bij het Pack Distinction met GPS zit een GPS DVD systeem met touchscreen dat ook videofilms (DVD formaat, Divx en MPEG) kan afspelen. En dat systeem is goedkoper dan de GPS Plus van Audi ...

Comment

• En als je nu de optie hebt genomen om je Ipod te kunnen afspelen met de Audi music interface, kan je dan de films vanop je Ipod afspelen op dat scherm?
                            Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                              En als je nu de optie hebt genomen om je Ipod te kunnen afspelen met de Audi music interface, kan je dan de films vanop je Ipod afspelen op dat scherm?
                              Frank
                              dat zou me sterk verwonderen moest zoiets werken,

Comment

• Inderdaad Sven, Pff en die van de garage had al zoiets van ge moet ni elke week bellen t heeft toch geen zin :-/

Comment

serieus?????, heb thans op 23/01 besteld en ook 2.0 tdi multitronic met APS etc...maar onlangs week 28 gekregen.....

grtz S
                                  Even citaat vergeten erbij te zetten.

Inderdaad Sven, Pff en die van de garage had al zoiets van ge moet ni elke week bellen t heeft toch geen zin :-/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                    Inderdaad Sven, Pff en die van de garage had al zoiets van ge moet ni elke week bellen t heeft toch geen zin :-/
                                    hebben ze dat echt gezegd in de garage?

Comment

Working...
                                    X