Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jahoe

Een paar weken geleden de volgende bestelling doorgegeven:

A4 Berline S line Quattro
    TDI 3.0L
    Kleur: Monza Zilver
    Bekleding : Stof & Leder "Sprint" Zwart

Acoustic Parking System AR
    Radio 'Concert'
    Bang & Olufsen Sound System
    Xenon koplampen +
    Buitenspiegels Pack 3
    Verlichtingspakket
    Schuifdak elektrisch in glas
    Lederen multifunctiesportstuur

Zou geleverd worden in week 51.

Lang getwijfeld of ik voor een quasi full option 2.7 zou gaan of een sportievere 3.0.

Monza Zilver is alleen verkrijgbaar op de s-line series. Heb altijd al met donkere wagens gereden, maar uiteindelijk de knoop doorgehakt om een grijze te nemen (voornamelijk onder invloed van moeder de vrouw en als compromis voor de 3.0 ).

Heeft er iemand een aantal pics of links voor mij om eens beter kennis te maken met Monza Zilver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
      Even citaat vergeten erbij te zetten.

Inderdaad Sven, Pff en die van de garage had al zoiets van ge moet ni elke week bellen t heeft toch geen zin :-/
      fuck das toch lang...hebben ze een reden ervoor??
      .ik had een tijdje niet meer naar de garage gebeld...en uiteindelijk toch nog eens contact opgenomen, en ja ineens een Pweek....dus zelf hadden ze me niet verwittigd.....en als ze veel zagen in de garage over uw RECHT om te bellen..(het is ten slotte e pak geld wat ze krijgen van je) dan zeg je maar dat je er sterk aan denkt om ergens anders op onderhoud te gaan ....;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
        fuck das toch lang...hebben ze een reden ervoor??
        .ik had een tijdje niet meer naar de garage gebeld...en uiteindelijk toch nog eens contact opgenomen, en ja ineens een Pweek....dus zelf hadden ze me niet verwittigd.....en als ze veel zagen in de garage over uw RECHT om te bellen..(het is ten slotte e pak geld wat ze krijgen van je) dan zeg je maar dat je er sterk aan denkt om ergens anders op onderhoud te gaan ....;-)
        Geen reden, iedereen moet zo lang wachten zeggen ze... zou vooral zijn omdat ik APS V+A genomen heb en omdat het een Multitronic is. Stond eerst op week 48 nu week 40, maar besteld op 8 januari, dus echt weel heel lang wachten :-( Is gene Golf die ik koop, heb heel wat opties genomen. Dus ze zouden mijn inziens wel wat moeite mogen doen! Heb D'Ieteren ook al verschillende keren gebeld, daar kennen ze me ondertussen al. is altijd van "u zal wat geduld moeten hebben" en in de garage "we kunnen hem zelf niet maken hé"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CloseToMadness Bekijk Berichten
          Een paar weken geleden de volgende bestelling doorgegeven:
          Droomconfig Proficiat!

Je hebt een goeie keuze gemaakt om voor de 3.0l TDi te gaan, blijft een zalige motor. En Monzazilver, je gaat het u niet beklagen volgens mij, prachtige kleur. We zijn namelijk zelf vanzin om hem in die kleur te bestellen (Avant).

Er zijn een aantal foto's van de Avant in Monzazilver, maar nog niet van de Berline.

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=370
          => http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=371 (onderste foto is géén Monzazilver)
          => http://www.fourtitude.com/gallery/ga...rontTrak%20MT6

En ik heb je ineens toegevoegd aan het lijstje op pg. 102. => http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031

Comment

Geen reden, iedereen moet zo lang wachten zeggen ze... zou vooral zijn omdat ik APS V+A genomen heb en omdat het een Multitronic is. Stond eerst op week 48 nu week 40, maar besteld op 8 januari, dus echt weel heel lang wachten :-( Is gene Golf die ik koop, heb heel wat opties genomen. Dus ze zouden mijn inziens wel wat moeite mogen doen! Heb D'Ieteren ook al verschillende keren gebeld, daar kennen ze me ondertussen al. is altijd van "u zal wat geduld moeten hebben" en in de garage "we kunnen hem zelf niet maken hé"
            Ja ma ze kunnen alleszins wel een beetje respect opbrengen in de garage he...waarsschijnlijk staat op uw contract wel een vroegere datum ;-)
            Heb ook multitronic genomen en de aps , maar alleen achteraan.....

grtz S

Comment

Ja ma ze kunnen alleszins wel een beetje respect opbrengen in de garage he...waarsschijnlijk staat op uw contract wel een vroegere datum ;-)
              Heb ook multitronic genomen en de aps , maar alleen achteraan.....

grtz S
              Op offerte staat er "levering mogelijks eind juli" op bestelbon "levering 29/09/2008"

Comment

• Woehoew net bericht van de garage. Productieweek is week 30 normaal geleverd week 32 :-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
                  Zonder kentekens?

wat wil dat zeggen

groeten
                  Dat vooraan de 4 ringen eraf gehaald worden!!!!

Comment

Net info binnen...
                    235/40R18 91W zou de maat moeten zijn die maximum door de keuring geraakt op een A4B8

Grtz
                    Op het gelijkvormigheidsattest kun je alle maten terugvinden die je op je B8 mag leggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyaert_a Bekijk Berichten
                      Woehoew net bericht van de garage. Productieweek is week 30 normaal geleverd week 32 :-D
                      Wanneer besteld? Welk type motor/manueel/automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                        dat zou me sterk verwonderen moest zoiets werken,
                        Neen, de interface stuurt enkel het audiosignaal door.Geen videosignaal.

Comment

• Trage Trein

Heb nog eens ne keer de garage lastig gevallen, blijkbaar hebben ze bij Audi de traagsten trein gekozen om mijnen A4 naar hier te sturen. 7 dagen om 700 km af te leggen.

Enfin, wagen wordt verwacht eind deze week en levering zou begin volgende week zijn .... Pffffff

Productie week 21 ----> levering week 25

En nu maar hopen dat hij niet van de camion valt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                            Droomconfig Proficiat!

Je hebt een goeie keuze gemaakt om voor de 3.0l TDi te gaan, blijft een zalige motor. En Monzazilver, je gaat het u niet beklagen volgens mij, prachtige kleur. We zijn namelijk zelf vanzin om hem in die kleur te bestellen (Avant).
                            Quattro_Dt,

Bedankt voor de links.

Lijkt inderdaad een goede keuze -- zeker op de avant. Laat ons hopen dat het ook van toepassing is op de Berline.

Groeten.

Comment

• Deze morgen heb ik nog eens naar de garage gebeld.

"Oh ja de auto is er, u kan de papieren komen halen"

Ik als een trein naar de garage (veel sneller als de trein van audi zelf )
                              Daar vertelde ze me dat hij er vrijdag al was, maar de papieren vandaag pas
                              Heb ik ongelijk als ik vind dat ze me vrijdag een telefoontje hadden mogen doen om het goede nieuws te vertellen?

Enfin, ben net terug van bank en verzekering, morgenvroeg om half 10 mag ik hem gaan afhalen!! Ik ga dus een lange nacht tegemoet

Comment

• uitstel

Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
                                Heb nog eens ne keer de garage lastig gevallen, blijkbaar hebben ze bij Audi de traagsten trein gekozen om mijnen A4 naar hier te sturen. 7 dagen om 700 km af te leggen.

Enfin, wagen wordt verwacht eind deze week en levering zou begin volgende week zijn .... Pffffff

Productie week 21 ----> levering week 25

En nu maar hopen dat hij niet van de camion valt

normaal vandaag of morgen moest mijn auto geleverd worden.maar helaas niet. uitgesteld tot eind deze week. maar mogen wij een vervangwagen gaanhalen.(ondertussen andere auto al verkocht =zonder auto)
                                nog eventjes he.. zoveel maanden gewacht
                                ps:hij doet zijn best om auto hier te halen.dank aan zaakvoerder

Comment

• Ik net bericht gekregen dat auto van week 40 terug op week 48 staat Pfff

Comment

Ik net bericht gekregen dat auto van week 40 terug op week 48 staat Pfff
                                    Dat begint ook op een klucht te lijken...ik hoop dat ik zo geen lijdensweg ga moeten ondergaan..Pffff... Veel "courage" toegewenst!

Comment

• Hij is binnen! Ben net gaan zien. Nu alleen de papieren nog inorde brengen. Waarschijnlijk ben ik woensdag aan het rijden, kan niet wachten..
                                      Frank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                                        Hij is binnen! Ben net gaan zien. Nu alleen de papieren nog inorde brengen. Waarschijnlijk ben ik woensdag aan het rijden, kan niet wachten..
                                        Frank
                                        Frank, wanneer had je hem besteld? Multitronic ook of?

Comment

• Deze avond achter een mooie zwarte berline gehangen. Het ging goed vooruit; opvallend feit: de vroeger zo typische roetwolkjes zijn verdwenen...
                                          En de leds schijnen fel als hij vlak achter je zit!

Comment

Working...
                                          X