Je begint de A4'kes meer en meer te zien in het verkeer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze knap vind, maar ook niet meer dan dat. Ze bezorgen mij geen kippevel wat ik wel nog krijg als ik een mooie E90 tegenkom...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
had vrijdag nog eens naar de garage(dielis - bornem) gebeld om te vragen of ze nog geen productie week hadden (hadden natuurlijk nog geen) maar ze gingen maandag (vandaag) eens bellen (naar waar weet ik niet denk naar d'ieteren dat dat zal zijn) en ze gingen mij vandaag terug bellen
denk je dat ik ze gehoord heb? maar nee wat ik eigenlijk ook al wel verwacht had maar ja morgen nog is bellen he ik geef niet af auto was voorzien voor augustus daar zeiden ze me dat het nog wat vroeg is nu voor een productie week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtenhad vrijdag nog eens naar de garage(dielis - bornem) gebeld om te vragen of ze nog geen productie week hadden (hadden natuurlijk nog geen) maar ze gingen maandag (vandaag) eens bellen (naar waar weet ik niet denk naar d'ieteren dat dat zal zijn) en ze gingen mij vandaag terug bellen
denk je dat ik ze gehoord heb? maar nee wat ik eigenlijk ook al wel verwacht had maar ja morgen nog is bellen he ik geef niet af auto was voorzien voor augustus daar zeiden ze me dat het nog wat vroeg is nu voor een productie week
ken dat gevoel, terug bellen, nooit, als ik iets beloof aan een klant, dan doe ik dat, ook als ik zeg dat ik ga terugbellen.
misschien kan je mailen, dit heeft soms meer resultaat, ze mailen bij mij iedere keer terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDeze morgen gaan afhalen!
Wat een machiennnn Zeker die multitronic is zijn geld waard!!!
Zal vanavond wat foto's posten... nu eerst rijden
... damn.. en dat met zo'n mooi weer... lekker met de raampjes open, efkes aan een terrasje stoppen en je nieuwe ride aan de overkant parkeren en van een fris pintje en 't uitzicht genieten ... rrrrr ... en ik zit hier in dat duffe kantoor
Proficiat!
Comment
-
trouwens... hier nog mensen die me kunnen helpen met mijn dilemma ..? -> http://www.autoforum.be/showthread.p...66#post2751066
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtenhad vrijdag nog eens naar de garage(dielis - bornem) gebeld om te vragen of ze nog geen productie week hadden (hadden natuurlijk nog geen) maar ze gingen maandag (vandaag) eens bellen (naar waar weet ik niet denk naar d'ieteren dat dat zal zijn) en ze gingen mij vandaag terug bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenken dat gevoel, terug bellen, nooit, als ik iets beloof aan een klant, dan doe ik dat, ook als ik zeg dat ik ga terugbellen.
misschien kan je mailen, dit heeft soms meer resultaat, ze mailen bij mij iedere keer terug
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtenwil ik wel doen maar heb het rechtstreekse mail adres niet van men verkoper mss kan iemand mij aan het e-mail adres van davy van den bossche helpen van garage dielis zal ik ze nog eens lastigvallen
alvast bedankt
Comment
-
Vijf Euro NCAP-sterren voor de Audi A4
De Audi A4 heeft bij de crashtests van Euro NCAP de hoogst mogelijk score behaald: vijf sterren. Bij frontale en zijdelingse crashes beschermt de Audi A4 volwassenen zeer goed. Ook scoort hij hoog als het gaat om de bescherming van kinderen en voetgangers. Dit alles maakt hem tot een van de veiligste auto’s in zijn klasse.
De crashtests van Euro NCAP worden uitgevoerd volgens richtlijnen die veel strenger zijn dan die van de Europese wetgevers. Desondanks haalde de nieuwe Audi A4 vijf sterren voor de bescherming van bestuurder en passagier bij frontale en zijdelingse 'impacts'. Voor de bescherming van kinderen kreeg de Audi A4 eveneens de maximale score: vier sterren. En met twee sterren voor voetgangersveiligheid hoort de nieuwe A4 ook tot de top in zijn segment.
Een actieve rol in veiligheid
Op het gebied van actieve veiligheid is de nieuwe Audi A4 tevens van hoog niveau. Alle modellen zijn bijvoorbeeld standaard uitgerust met ESP inclusief brake assist. Daarbij zijn diverse veiligheidsverhogende assistentiesystemen beschikbaar, die tot nu toe voorbehouden waren aan auto’s uit hogere klassen. Dat geldt onder andere voor de radargestuurde adaptieve cruise control inclusief Audi braking guard, dat de bestuurder voor een ongevalrisico waarschuwt. Ook Audi lane assist en Audi side assist helpen de veiligheid van Audi-rijders én medeweggebruikers te verbeteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichtenmail naar info@dielis.audi.be en zet in de subject: 'tav Davy van den Bossche'. Ze zullen dat dan wel doorsturen.
heb ik al eens gedaan maar wacht nog steeds op reactie en is nu toch al een maand of 2 geleden denkik
een auto verkopen was dat niet meer dan alleen ontvangen ook of vergis ik mij??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtenheb ik al eens gedaan maar wacht nog steeds op reactie en is nu toch al een maand of 2 geleden denkik
een auto verkopen was dat niet meer dan alleen ontvangen ook of vergis ik mij??
Comment
-
proficiat!
Comment
-
welke velgen moet ik nemen
Deze week of begin volgende week word de mijne geleverd. Normaal komen er direct de nieuwe RS4 velgen 18' op ,maar zag zojuist deze foto met rs4 velgen, en ben weer aan het twijfelen. Vind ze niet zo mooi staan op de wagen. Graag jullie advies. Eventueel welke jullie zouden nemen?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
maar ben je zeker dat het de mijne niet is ben namelijk ook al lang aan het wachten (hehe grapje he)
geniet er van en soigneer hem (het betreft hier nl een klein kapitaal)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk BerichtenDeze week of begin volgende week word de mijne geleverd. Normaal komen er direct de nieuwe RS4 velgen 18' op ,maar zag zojuist deze foto met rs4 velgen, en ben weer aan het twijfelen. Vind ze niet zo mooi staan op de wagen. Graag jullie advies. Eventueel welke jullie zouden nemen?
indien je niet voor de 19' RS4 velgen zou gaan dan zou ik persoonlijk ook andere nemen
ik heb je waarschijnlijk nog meer doen twijfelen
Comment
-
Heb vandaag nogmaals naar garage gebeld. Vorige week werd mijn wagen geproduceerd vandaag even geinformeerd of hij effectief geproduceerd was en hij is gemaakt, morege of donderdag mag ik de papieren gaan halen en in de loop van volgende week mag ik hem gaan halen omdat hij dan bij hun toe komt. Kan niet meer wachten tot volgende week. Voor al de anderen die nog moeten wachten heb ik maar 1 gouden raad bel geregeld je garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk BerichtenDeze week of begin volgende week word de mijne geleverd. Normaal komen er direct de nieuwe RS4 velgen 18' op ,maar zag zojuist deze foto met rs4 velgen, en ben weer aan het twijfelen. Vind ze niet zo mooi staan op de wagen. Graag jullie advies. Eventueel welke jullie zouden nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenho kerel, eerst en vooral proficiat met de aankoop. Mijn pa heeft een A4 B7, met de 17" Star-velgen, dubbelspaak. imo bijna een perfecte velg voor een A4. Het is geen wagen om op te vallen denk ik, maar er hoort wel een degelijk velg onder te liggen. Voor de nieuwe A4 zijn 17ers te klein, die wielkasten, en de wagen op zich is te groot voor een 17er, uiterlijk toch. Ik heb onlangs een B8 gezien, zwart, sportophangen, én met d18" Star velgen van deze generatie. Ik moet zeggen, die viel meer op als een A5. Dus ik zou zeggen, die 18" Star, en zeker bij audi blijven. Grtz
Comment
Comment