Oorspronkelijk geplaatst door davedebel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk BerichtenEindelijk goed nieuws gekregen.
Dus besteld op 23/01/08 en voorzien voor levering eind mei en gaat de komende week in produktie. In mijn bezit tegen 21/06/08. Mijn Audi dealer heeft destijds een tamelijk goede inschatting gemaakt betreffende de levertijd.
Audi A4 2.0 TDI 136 pk , manueel 6
fantoomzwart pareleffect ,
leder Milano,
chromé omlijsting
GSM pré-installatie in de armsteun,
hologram inlegplaatjes,
het lifestyle plus pack
het lounge pack
Geen xenon, geld was op.
PS. De discussie's met "The Ford Family" is wel heeeeeeel amusant................ hihi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk BerichtenDeze week of begin volgende week word de mijne geleverd. Normaal komen er direct de nieuwe RS4 velgen 18' op ,maar zag zojuist deze foto met rs4 velgen, en ben weer aan het twijfelen. Vind ze niet zo mooi staan op de wagen. Graag jullie advies. Eventueel welke jullie zouden nemen?
dat is wel op avant . word binnen 2 weken geleverd , als je zolang kan wachten post ik wel een foto . velgen liggen trouwens al in de bandencentrale te wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timA4 Bekijk BerichtenHeb vandaag nogmaals naar garage gebeld. Vorige week werd mijn wagen geproduceerd vandaag even geinformeerd of hij effectief geproduceerd was en hij is gemaakt, morege of donderdag mag ik de papieren gaan halen en in de loop van volgende week mag ik hem gaan halen omdat hij dan bij hun toe komt. Kan niet meer wachten tot volgende week. Voor al de anderen die nog moeten wachten heb ik maar 1 gouden raad bel geregeld je garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenVandaar mail gehad van de garage dat er restricties zijn op de produktie van de 2.0 TDI Multitronic. Hierdoor zou ik hem dus pas eind dit jaar hebben. Besteld begin 2008! :-((
kameraad heeft de 2.7 multitronic...en levering eind augustus...
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenWat houden die restricties in? beperkte levering? of valt dit op alle multitronics?? val daar gelukkig net buiten denk ik...heb mijn 2.0 multitronic op week 30 ongeveer....(pweek 2
kameraad heeft de 2.7 multitronic...en levering eind augustus...
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenRestricties in produktie aantallen, wegens tekort aan Multitronic versnellingsbakken. Nochthans besteld begin 2008! Ik overweeg annulatie van mijn bestelling indien het week 48 blijft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtensorry maar ik zou gewoon annuleren .1 jaar wachten is te lang voor een auto!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichtenwelke bedoel je met 18' star velgen. Heb je geen foto?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZeker in deze klasse van wagen.. het is geen exclusieve bak hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVind ik geen argument. Had ik 1 jaar moeten wachten op m'n A3, ik had het met "plezier" gedaan. Niet dat ik graag wacht hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenHet is niet het "graag of niet graag wachten" dat telt maar dit is een alledaagse wagen. Een wagen die geliefd is bij lease rijders en bij gewone mensen. Een middeklasse wagen die veel besteld wordt en dus ook veel geleverd moet worden. Wachttijden van 1 à 2 jaar zijn not done op een wagen, zeker niet op zo'n wagen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenvoila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenHet is niet het "graag of niet graag wachten" dat telt maar dit is een alledaagse wagen. Een wagen die geliefd is bij lease rijders en bij gewone mensen. Een middeklasse wagen die veel besteld wordt en dus ook veel geleverd moet worden. Wachttijden van 1 à 2 jaar zijn not done op een wagen, zeker niet op zo'n wagen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk BerichtenAuto is in de garage aangekomen .Lange wachttijd is voorbij.ik ga nu mijn wagen halen!!!maar eerst papierwerk in orde brengen voor omniumverzekering.ik ben blij, ik ben blij,ik ben blij,blij blij...
Ben benieuwd naar foto's van je interieur in mustang bruin!
Comment
Comment