hoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenhoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenhoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.
@ Tarum: Geen probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAls de ramen open staan en je wilt ze vanop een afstand afsluiten, moet je de knop om uw deuren te sluiten een tijdje ingedrukt houden tot de ramen gesloten zijn. (Bij de B6 en B7 is dit toch het geval, B8 heb ik nog niet zelf gedaan maar zal wel mogelijk zijn.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenhoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAls de ramen open staan en je wilt ze vanop een afstand afsluiten, moet je de knop om uw deuren te sluiten een tijdje ingedrukt houden tot de ramen gesloten zijn. (Bij de B6 en B7 is dit toch het geval, B8 heb ik nog niet zelf gedaan maar zal wel mogelijk zijn.)
@ Tarum: Geen probleem.
inderdaad ,knop op afstandbeidening beetje langer ingedrukt houden dan wordt automatisch alle vier ramen gaan dicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichteninderdaad ,knop op afstandbeidening beetje langer ingedrukt houden dan wordt automatisch alle vier ramen gaan dicht.
En de knop bij het openen wat langer indrukken en de ramen gaan allemaal open had dit reeds 4 jaar geleden op A6 (standaard) en A2(optie).
Is vooral leuk als er iemand naar de wagen kijkt en je vanop afstand de ramen laat zakkensigpic
Comment
-
hoi Kris,
Gij hebt in januari besteld en de A4 zou in week 48 geleverd worden. Is dit info van uw dealer of van audi? Zelf heb ik een A4 (ook multitronic) besteld op 2/2/08 en heb van mijn dealer een "theoretische productieweek 34" ontvangen. Rara?
Wat was volgens uw bestelbon de officiele leveringsdatum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenhoi Kris,
Gij hebt in januari besteld en de A4 zou in week 48 geleverd worden. Is dit info van uw dealer of van audi? Zelf heb ik een A4 (ook multitronic) besteld op 2/2/08 en heb van mijn dealer een "theoretische productieweek 34" ontvangen. Rara?
Wat was volgens uw bestelbon de officiele leveringsdatum?
Wachten is een mooie deugd zeggen ze dan :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichteninderdaad ,knop op afstandbeidening beetje langer ingedrukt houden dan wordt automatisch alle vier ramen gaan dicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichtenjep. En omgekeerd geldt ook: op knop om te openen blijven duwen en alle ramen gaan open. Dit is trouwens standaard zo bij alle wagens van VAG (VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche).
In elk geval heb ik op mijn vorige wagen (B7 Avant) voorgehad dat ik 's morgen buiten kwam en tot mijn verbazing de ramen helemaal vanzelf opengegaan waren. (daarna die functie veiligheidshalve laten uitschakelen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenEn de knop bij het openen wat langer indrukken en de ramen gaan allemaal open had dit reeds 4 jaar geleden op A6 (standaard) en A2(optie).
Is vooral leuk als er iemand naar de wagen kijkt en je vanop afstand de ramen laat zakken
preciess mijn regensensor werkt niet!! 1 keer bij het regenen geprobeerd volgens instructieboekje maar dan moest ik stand 1 brengen om ruitenvissers te actieveren!enig idee ?(of doe ik het iets verkeerd?)
en met volle tank (lange afstand) hoeveel km kan ik afleggen?+ - 140@150 km per uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten18' banden maat 235/40 ,wou eerst nog verlagen maar heb beslist dit niet te doen . Rijdt super zacht nu . Mijn vorige was een A4 sline en dit is echt wel dag en nacht verschil.
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichtenik ga hem nog even poetsen,later op de dag volgen de pics,
ik heb hem nu 2 dagen en vind het echt geweldig,week 29 moet hij weer een week binnen dan komt er de luchtvering onder en de 20" velgen.
Groetjes Patrik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtendat wist ik nietzal straks proberen!!
preciess mijn regensensor werkt niet!! 1 keer bij het regenen geprobeerd volgens instructieboekje maar dan moest ik stand 1 brengen om ruitenvissers te actieveren!enig idee ?(of doe ik het iets verkeerd?)
en met volle tank (lange afstand) hoeveel km kan ik afleggen?+ - 140@150 km per uur.
Zit nu aan een gemiddelde van 6 liter, stad plus autostrade. Aan 70 km/u kom je rond de 5 liter in 6de versnelling. Met een volle bak kan je dus eigenlijk 1.000 km. rijden. Max. dat ik met één tank gereden heb is 912 km., goed voor 54,2 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk BerichtenWaarom geen banden 245 40 18?
groetjes
Comment
Comment