Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci gTa
    Pfff wanneer gaan ze eindelijk naar RWD overschakelen, ze kunnen toch niet steeds meer vermogen op de voorwielen blijven gooien. Ze zullen het in de toekomst allemaal Quattro's worden zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Waar staan die prijzen? Op audi.be zijn ze niet terug te vinden

Van waar haal je die info over die 120 pk diesel?

Bij de hoofddealer van Limburg waar ik ben gaan vragen welke de instap-diesel ging worden met dit als antwoord en termijn van bestelling.
      Sintruin till I die

Comment

• De A4 ziet er erg knap uit op deze video!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Die alfa-style tellerverdeling trekt op geen zak in deze auto.

Comment

• En voor de rest vind ik het een zéér geslaagde auto. Veruit de knapste tussen de drie Duitse 'hoofdrolspelers' in deze klasse.

Juiste kleur + velgen, en een beetje verlagen, en dan kan je een prachtige, sportieve sedan hebben.

En damn, die 3.0TDI....

Je moet bijna op je kop gegaan zijn om voor de 3.2 FSI te kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Die alfa-style tellerverdeling trekt op geen zak in deze auto.
              Goh ja, ik weet niet echt wat ik ervan moet denken.. Bij de A5 past dit in mijn ogen dan weer wel, de A5 is dan ook een iets sportiever model.. Maar ik vind het zeker niet lelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Je moet bijna op je kop gegaan zijn om voor de 3.2 FSI te kiezen.
              Ja dat is een feit! Ik ben gewoon verliefd op zo'n 3.0l TDI, ik zou niet twijfelen.

Comment

• Auto Motor und Sport test de A4:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• De V6 klinkt zeer mooi...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    De V6 klinkt zeer mooi...
                    hell jeah

Comment

• al enige info over de Avant?

komt de 3.0tdi ook in automaat en quattro uit?
                      Last edited by ffreakie; 14/10/2007, 22:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                        al enige info over de Avant?

komt de 3.0tdi ook in automaat en quattro uit?
                        Alle info over de Avant die er tot nogtoe is kun je lezen bij de "scoops" ;-)
                        Sintruin till I die

Comment

• pff, ze mogen hun prijzen wel eens in de carconfigurator gaan steken zenne
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                            pff, ze mogen hun prijzen wel eens in de carconfigurator gaan steken zenne
                            Ik vind die nieuwe cc op niks trekken. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan audi.de
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Ik vind die nieuwe cc op niks trekken. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan audi.de
                              Precies! Het scherm van de Belgische CC is te klein, maar je kan het niet maximaliseren. Dus dan heb je maar een halve op uw scherm staan .

De Duitse is inderdaad zovele malen beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Precies! Het scherm van de Belgische CC is te klein, maar je kan het niet maximaliseren. Dus dan heb je maar een halve op uw scherm staan .

De Duitse is inderdaad zovele malen beter!
                                Ook ja, maar de interieurkleuren komen gewoon als plaatje erop te staan, en geen beeld van het interieur. En de auto past zich niet aan, naar de opties die je kiest. Prul !!
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Ook ja, maar de interieurkleuren komen gewoon als plaatje erop te staan, en geen beeld van het interieur. En de auto past zich niet aan, naar de opties die je kiest. Prul !!
                                  Ja inderdaad, van die interieurkleuren is het ook best lastig. Je hebt dan geen totaalbeeld endus kan je het uw moeilijk voorstellen hoe het er echt uitziet..

Deze van België is enkel goed voor de prijzen, anders neem ik altijd de Duitse CC.

Comment

• Kunnen ze dan niet de afbeeldingen vanop de duitse site daarvoor gebruike??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                      Kunnen ze dan niet de afbeeldingen vanop de duitse site daarvoor gebruike??
                                      Tuurlijk, dat zou perfect mogelijk zijn. Als het op de duitse site lukt, moet dat ook lukken op de belgische. Maar ze moeten het wel doen...

Comment

• kunnen ze niet gewoon de duitse CC nemen. dat er zoveel diversiteit bestaat in 1 bedrijf seg
                                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                        X