Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Te huur

Voor de mensen die het niet zien zitten om de aankoop te doen heb ik het volgende:

- bagegedragers (origineel Audi) waarop ik 3 maanden heb moeten wachten!

- set winterbanden met mooie alu-velgen 16" (ik gebruik deze ook maar 1 week/jaar)

De aankoop van deze 2 zaken heeft mij nogal wat gekost, dus als iemand ze in de toekomst wil gebruiken tegen een vriendenprijsje ...

Grtz.
    Last edited by ; 01/07/2008, 01:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefnb Bekijk Berichten
      besteld begin feb
      staat als 'bevestigd' - productieweek 28
      levering einde juli.....

A4 2.7 TDI multitronic - meteoorgrijs
      pack lounge
      pack lifestyle +
      3zone airco
      parksystem +
      MMi
      audi sound system
      xenon
      homelink
      telefooninstallatie
      Mooie bestelling, en van die motor ga je zeker geen spijt hebben!

Comment

• jeeehhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hoop dat ik niet te vroeg juich)

heb net bericht gekregen van garage (dielis - bornem) dat hij einde juli (week 31) in productie gaat dus tegen half augustus zou ik hem hebben

heb hem 23/02/2008 besteld als volgt

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
        Fantoomzwart
        Leder milano zwart
        Xenon koplampen +
        3 zones airco
        Verschroomde vensteromlijsting
        Audi music interface
        Inlegplaatjes in aluminium hologramme
        Buitenspiegels pack 2
        Zonder kentekens
        Pack lounge
        Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
        Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
        Audi soundsystem
        Multi sportstuur
        Geblindeerde ramen achteraan

Iemand soms al enige ervaring met audi soundsystem(is het de moeite??) of 3 zone airco (heeft dit effect??) en natuurlijk de gps
        zowel positieve als negatieve commentaar welkom

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
          jeeehhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hoop dat ik niet te vroeg juich)

heb net bericht gekregen van garage (dielis - bornem) dat hij einde juli (week 31) in productie gaat dus tegen half augustus zou ik hem hebben

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
          Fantoomzwart
          Leder milano zwart
          Xenon koplampen +
          3 zones airco
          Audi music interface
          Buitenspiegels pack 2
          Zonder kentekens
          Pack lounge
          Audi soundsystem
          Multi sportstuur

Iemand soms al enige ervaring met audi soundsystem(is het de moeite??) of 3 zone airco (heeft dit effect??) en natuurlijk de gps

groetjes
          Manueel of Multitronic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
            Manueel of Multitronic?

manueel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
              Mooie bestelling, en van die motor ga je zeker geen spijt hebben!
              heb test gereden met de 2.7, zalig
              een 6-cil is toch wel een meerwaarde vind ik

Comment

jeeehhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hoop dat ik niet te vroeg juich)

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
                Fantoomzwart
                Leder milano zwart
                Xenon koplampen +
                3 zones airco
                Audi music interface
                Buitenspiegels pack 2
                Zonder kentekens
                Pack lounge
                Audi soundsystem
                Multi sportstuur

groetjes
                hoi ,

audi soundsystem ken ik niet , maar ik heb b&o soundsystem in mijne b8 avant en da is waanzinnig . echt zijn geld waard !

Comment

• Weet iemand of er op het GPS systeem flitslocaties kunnen ingegeven worden ??

Comment

• wordt morgen opgehaald :

van wie is het

zijn er mensen die hun A4 komende dagen verwachten? (bij Audi Willems Genk)
                    der staat er zoveeeeel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                      Weet iemand of er op het GPS systeem flitslocaties kunnen ingegeven worden ??
                      Neen, dacht ik
                      AutoMinded.be

Comment

Iemand soms al enige ervaring ... of 3 zone airco (heeft dit effect??) en natuurlijk de gps

groetjes
                        Eerst en vooral proficiat
                        3-Zone airco: heel handig vind ik persoonlijk. Ik heb het graag fris in de wagen en zet de airco recht op mij gericht. Mn vriendin daarentegen wilt het warmer en is dus niet aan mij "gebonden" qua temp. Ook vanachter is het handig want vroeger "duurde" het precies ff voor het daar ook afkoelde ma nu dat daar ook een airco-dingske is, geen gezaag meer

GPS= knappe weergave, prachtige inbouw, supersnelle herberekening maar grootste nadeel is geen huis-tot-huis-guidance. Je hebt een range van huisnummers waar hij je naartoe stuurt.

Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                        Nope

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                          Mss een idee.

Alleen, waar moet men het nu monteren hé?

Comment

• Het lijkt nog goed mee te vallen met de leveringstermijn.
                            Heb vandaag bericht gekregen van de garage dat de auto gebouwd is en onderweg is naar België! Binnen een tweetal weken zou de auto hier moeten zijn.
                            Besteld op 5/05.

Audi A4 Berline S-Line, 2.0TDI 136pk
                            Phantoomzwart
                            Lifestyle pack zonder APS (APS wel apart besteld)
                            18" S-Line velgen
                            S-Line sportvering
                            Radio Concert
                            Xenon koplampen+
                            Verchroomde vensteromlijsting
                            Audi Soundsystem
                            Automatische koplampen

De originele Audi parkeersensoren gaat de garage zelf plaatsen en zou exact hetzelfde zijn als af fabriek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRIS S Bekijk Berichten
                              De originele Audi parkeersensoren gaat de garage zelf plaatsen en zou exact hetzelfde zijn als af fabriek.
                              Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn, er zijn genoeg mensen die niet tevreden zijn over de "na"plaatsing
                              AF fabriek is nog altijd het meest ideale natuurlijk
                              Sintruin till I die

Comment

• leveringstermijn

Dan maken de parkeersensoren echt wel een heel groot verschil. De mijne is besteld op 6/5 en voorzien voor half november. Ik hoor ook niet echt veel goeds over het achteraf inbouwen van de sensoren. Eigenlijk heb ik er nog geen spijt van dat ik ze gewoon mee besteld heb. Maar 't is lang wachten natuurlijk.

Comment

• [quote=pehuyghe;2803942]Dan maken de parkeersensoren echt wel een heel groot verschil. De mijne is besteld op 6/5 en voorzien voor half november. Ik hoor ook niet echt veel goeds over het achteraf inbouwen van de sensoren. Eigenlijk heb ik er nog geen spijt van dat ik ze gewoon mee besteld heb. Maar 't is lang wachten natuurlijk.[/quot

hallo

Comment

• [quote=christopheM;2805180]
                                    Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
                                    Dan maken de parkeersensoren echt wel een heel groot verschil. De mijne is besteld op 6/5 en voorzien voor half november. Ik hoor ook niet echt veel goeds over het achteraf inbouwen van de sensoren. Eigenlijk heb ik er nog geen spijt van dat ik ze gewoon mee besteld heb. Maar 't is lang wachten natuurlijk.[/quot

hallo

jowkes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
                                      Dan maken de parkeersensoren echt wel een heel groot verschil. De mijne is besteld op 6/5 en voorzien voor half november. Ik hoor ook niet echt veel goeds over het achteraf inbouwen van de sensoren. Eigenlijk heb ik er nog geen spijt van dat ik ze gewoon mee besteld heb. Maar 't is lang wachten natuurlijk.
                                      Mijne besteld 08/01/2008, productie voorzien in week 48 (december)!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                        Mijne besteld 08/01/2008, productie voorzien in week 48 (december)!!
                                        Denk dat ECHT ALLES afhangt van hoeveel stuks je garage er "op voorhand" heeft gereserveerd. (of wat je achteraf aan je bestelling nog gewijzigd hebt)

De mijne is besteld op 29/01 en ik ben er op 24/04 mee uit de garage gereden
                                        (stond reeds op 17/04 in de garage).

Garage heeft alle leveringstermijnen nageleefd. Waren nog auto's rond zelfde periode besteld en zijn ook allemaal binnen de vooropgestelde termijn geleverd.

Nogmaals nen dikke merci voor Rietje Waasland in het algemeen en voor POL SMET in het bijzonder........

BTW, voor zij die nog steeds moeten wachte................... de wagen bolt meer dan ZAAAAAAAAAAAAALLLLLIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGG ......... het wachten is de moeite waard........

Comment

• kan er iemand eens foto's posten van de verdonkerde achterruiten, maar dan wel gedaan door audi zelf. is dat voldoende of niet ?

pics van buiten en van binnenin naar buiten toe zouden wenselijk zijn. DANK U !!!
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X