Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
    Denk dat ECHT ALLES afhangt van hoeveel stuks je garage er "op voorhand" heeft gereserveerd. (of wat je achteraf aan je bestelling nog gewijzigd hebt)

De mijne is besteld op 29/01 en ik ben er op 24/04 mee uit de garage gereden
    (stond reeds op 17/04 in de garage).

Garage heeft alle leveringstermijnen nageleefd. Waren nog auto's rond zelfde periode besteld en zijn ook allemaal binnen de vooropgestelde termijn geleverd.

Nogmaals nen dikke merci voor Rietje Waasland in het algemeen en voor POL SMET in het bijzonder........

BTW, voor zij die nog steeds moeten wachte................... de wagen bolt meer dan ZAAAAAAAAAAAAALLLLLIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGG ......... het wachten is de moeite waard........
    Was ene uit voorbestelling en heb niks meer gewijzigd. Was normaal voorzien voor Juli, maar zijn problemen met leveringen multitronic.

Comment

• Leveringstermijnen van Audi: http://www.audi.de/audi/de/de2/BK/be...ferzeiten.html Duitsers moeten dus maar anderhalve maand wachten op nieuwe A4!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
        Leveringstermijnen van Audi: http://www.audi.de/audi/de/de2/BK/be...ferzeiten.html Duitsers moeten dus maar anderhalve maand wachten op nieuwe A4!

Volgende dinsdag wordt hij gemaakt, bestelling geplaatst 30/01.... lang genoeg gewacht dus hopelijk binnen 3 weken aan het cruisen!!! Morgen alvast velgen bestellen!

Comment

• Ik heb hier eergisteren nog gepost dat de auto onderweg was en ik hem binnen een tweetal weken zou hebben. Wel, de garage belt vandaag dat de auto nu al klaarstaat bij hun!
          Jammer genoeg was de verzekering nog niet geregeld (aangezien ze eerst zeiden dat het nog 2 weken zou duren), maar dit komt in orde, en woensdag ga ik de a4 dan ophalen.
          Ik denk trouwens dat ik de enige ben die hem zo snel heeft hier..
          Besteld op 5/05, staat klaar in de garage op 4/07, 2 maanden dus.

Audi A4 Berline S-Line, 2.0TDI 136pk
          Parkeersensoren achteraan plaatst de garage zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
            Volgende dinsdag wordt hij gemaakt, bestelling geplaatst 30/01.... lang genoeg gewacht dus hopelijk binnen 3 weken aan het cruisen!!! Morgen alvast velgen bestellen!
            Multitronic of?

Comment

• Knapste velgen
              Mooie kleur
              geweldig gwn

Comment

• Dit zijn de S-Line velgen toch, of welke zijn dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRIS S Bekijk Berichten
                  Dit zijn de S-Line velgen toch, of welke zijn dit?
                  Idd, de velgen die je bij het S-line pakket krijgt (18")

Comment

• soundsysteem

Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                    jeeehhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hoop dat ik niet te vroeg juich)

heb net bericht gekregen van garage (dielis - bornem) dat hij einde juli (week 31) in productie gaat dus tegen half augustus zou ik hem hebben

heb hem 23/02/2008 besteld als volgt

Audi A4 2.0l TDI (136pk)
                    Fantoomzwart
                    Leder milano zwart
                    Xenon koplampen +
                    3 zones airco
                    Verschroomde vensteromlijsting
                    Audi music interface
                    Inlegplaatjes in aluminium hologramme
                    Buitenspiegels pack 2
                    Zonder kentekens
                    Pack lounge
                    Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
                    Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
                    Audi soundsystem
                    Multi sportstuur
                    Geblindeerde ramen achteraan

Iemand soms al enige ervaring met audi soundsystem(is het de moeite??) of 3 zone airco (heeft dit effect??) en natuurlijk de gps
                    zowel positieve als negatieve commentaar welkom

groetjes
                    het audi audiosysteem is een prachtige optie, machtige klank in héél de wagen, prachtige stereo-effecten, zeker de moeite waard dus...
                    groetjes
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• verbruik

Hoeveel km kan je doen met een volle bak?

heb een 2.0 tdi

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten

heb een 2.0 tdi

greetz
                        blijkbaar nogal ver volgens deze site
                        Het Duitse Autoblad AutoBild heeft een wedstrijd gehouden waarbij de lezers aan een zuinigheidsrit deelnamen. Hiervoor werden elf witte Audi A4 2.0TDI sedans (143pk) volgetankt en verzegeld. De rit ging van Wenen naar Basel en weer terug en voerde over diverse soorten wegen waarbij verschillende snelheden werden gereden. Het totaal…

Comment

• zou normaal ijn wagen half augustus hebben
                          heeft iemand een idee wanneer ik mijn papieren zou hebben om alles in orde te maken?

groetjes

Comment

• verbruik

Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten

heb een 2.0 tdi

greetz
                            Het verbruik ligt rond de 6 liter. Alhoewel de digitale verbruiksmeter minder aangeeft. Meestal rij je tussen de 5 en 6 liter op deze meter. Op korte afstanden, bv 5 km., geeft de digitale verbruiksmeter 8 a 9 liter aan.
                            Met een bak zou je in principe 1.000 km. kunnen rijden. heb juist getankt, 840 km., 51 liter getankt.
                            Groetjes.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• yess, nu vrijdag ga ik een ganse dag testrijden. 't is wel met een avant, want hun berline is blijkbaar niet beschikbaar voorlopig. kudos vor garage Dielis toch om die een ganse dag ter beschikking te stellen terwijl mlijn wagen binnen is voor reparatie
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Knapste velgen
                                Mooie kleur
                                geweldig gwn
                                Is dit kleur Monza Zilver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CloseToMadness Bekijk Berichten
                                  Is dit kleur Monza Zilver?
                                  Is Kwartsgrijs denk ik, heb dat kleur ook besteld..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten

heb een 2.0 tdi

greetz

ik kan er nu 920 doen en heb de wagen ongeveer 14 dagen

Comment

• ivm. de radio concert:

Bekend is dat gewone Sd kaartjes tot 2Gb geen probleem vormen in deze versie van de A4-autoradio. Vermits Sd vanaf 4Gb eigenlijk een ander soort kaart is, blijkt deze niet afspeelbaar. Ik heb het over de SDHC kaartjes, voorlopig tot 16Gb. Enkel specifieke toestellen die dit vermelden, lezen en/of beschrijven zulke kaartjes.
                                      Maar....in de handleiding staat duidelijk dat Sd en MMC kaarten tot en met 4Gb afspeelbaar zijn. Dit bevestigt mijn gedachte dat ik vroeger reeds gewone Sd's van 4Gb gezien heb. En nu staat in de folder van Mediamarkt :

't Is dat ik niet direkt in deze winkel geraak, anders zou ik onmiddelijk proberen.
                                      Wie weet er al meer van of wie zit er dichtbij een Mediamarkt ?

Comment

• niemand die nog een status updeet kan geven ivm bestelbaarheid/prijs van de 2.0 tdi 163/170?
                                        zou toch rond deze periode beschikbaar komen ...
                                        4 rings driver

Comment

• hmmm... ik dacht van "een benzine is goedkoper in aankoop, dus leaseprijs is dat ook" .... NIET dus. toch niet bij audi zelf. een Diesel op "verhuur lange termijn" bij audi is goedkoper voor een diesel dan voor een benzine, en aanzienlijk goedkoper zelfs.

dus ik denk wel dat we toch terug voor een Diesel zullen gaan.
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X