Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Leveringstermijnen van Audi: http://www.audi.de/audi/de/de2/BK/be...ferzeiten.html Duitsers moeten dus maar anderhalve maand wachten op nieuwe A4!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenLeveringstermijnen van Audi: http://www.audi.de/audi/de/de2/BK/be...ferzeiten.html Duitsers moeten dus maar anderhalve maand wachten op nieuwe A4!
Volgende dinsdag wordt hij gemaakt, bestelling geplaatst 30/01.... lang genoeg gewacht dus hopelijk binnen 3 weken aan het cruisen!!! Morgen alvast velgen bestellen!
Comment
-
Ik heb hier eergisteren nog gepost dat de auto onderweg was en ik hem binnen een tweetal weken zou hebben. Wel, de garage belt vandaag dat de auto nu al klaarstaat bij hun!
Jammer genoeg was de verzekering nog niet geregeld (aangezien ze eerst zeiden dat het nog 2 weken zou duren), maar dit komt in orde, en woensdag ga ik de a4 dan ophalen.
Ik denk trouwens dat ik de enige ben die hem zo snel heeft hier..
Besteld op 5/05, staat klaar in de garage op 4/07, 2 maanden dus.
Audi A4 Berline S-Line, 2.0TDI 136pk
Parkeersensoren achteraan plaatst de garage zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenVolgende dinsdag wordt hij gemaakt, bestelling geplaatst 30/01.... lang genoeg gewacht dus hopelijk binnen 3 weken aan het cruisen!!! Morgen alvast velgen bestellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KRIS S Bekijk BerichtenDit zijn de S-Line velgen toch, of welke zijn dit?
Comment
-
soundsysteem
Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichtenjeeehhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (hoop dat ik niet te vroeg juich)
heb net bericht gekregen van garage (dielis - bornem) dat hij einde juli (week 31) in productie gaat dus tegen half augustus zou ik hem hebben
heb hem 23/02/2008 besteld als volgt
Audi A4 2.0l TDI (136pk)
Fantoomzwart
Leder milano zwart
Xenon koplampen +
3 zones airco
Verschroomde vensteromlijsting
Audi music interface
Inlegplaatjes in aluminium hologramme
Buitenspiegels pack 2
Zonder kentekens
Pack lounge
Pack lifestyle plus met de befaamde parkeersensoren
Alu velgen STAR 18" (5 spaak)
Audi soundsystem
Multi sportstuur
Geblindeerde ramen achteraan
Iemand soms al enige ervaring met audi soundsystem(is het de moeite??) of 3 zone airco (heeft dit effect??) en natuurlijk de gps
zowel positieve als negatieve commentaar welkom
groetjes
groetjesBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk BerichtenHoeveel km kan je doen met een volle bak?
heb een 2.0 tdi
greetz
Het Duitse Autoblad AutoBild heeft een wedstrijd gehouden waarbij de lezers aan een zuinigheidsrit deelnamen. Hiervoor werden elf witte Audi A4 2.0TDI sedans (143pk) volgetankt en verzegeld. De rit ging van Wenen naar Basel en weer terug en voerde over diverse soorten wegen waarbij verschillende snelheden werden gereden. Het totaal…
Comment
-
verbruik
Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk BerichtenHoeveel km kan je doen met een volle bak?
heb een 2.0 tdi
greetz
Met een bak zou je in principe 1.000 km. kunnen rijden. heb juist getankt, 840 km., 51 liter getankt.
Groetjes.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
yess, nu vrijdag ga ik een ganse dag testrijden. 't is wel met een avant, want hun berline is blijkbaar niet beschikbaar voorlopig. kudos vor garage Dielis toch om die een ganse dag ter beschikking te stellen terwijl mlijn wagen binnen is voor reparatieThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Knapste velgen
Mooie kleur
geweldig gwn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CloseToMadness Bekijk BerichtenIs dit kleur Monza Zilver?
Comment
-
heb een 2.0 tdi
greetz
ik kan er nu 920 doen en heb de wagen ongeveer 14 dagen
Comment
-
ivm. de radio concert:
Bekend is dat gewone Sd kaartjes tot 2Gb geen probleem vormen in deze versie van de A4-autoradio. Vermits Sd vanaf 4Gb eigenlijk een ander soort kaart is, blijkt deze niet afspeelbaar. Ik heb het over de SDHC kaartjes, voorlopig tot 16Gb. Enkel specifieke toestellen die dit vermelden, lezen en/of beschrijven zulke kaartjes.
Maar....in de handleiding staat duidelijk dat Sd en MMC kaarten tot en met 4Gb afspeelbaar zijn. Dit bevestigt mijn gedachte dat ik vroeger reeds gewone Sd's van 4Gb gezien heb. En nu staat in de folder van Mediamarkt :
't Is dat ik niet direkt in deze winkel geraak, anders zou ik onmiddelijk proberen.
Wie weet er al meer van of wie zit er dichtbij een Mediamarkt ?
Comment
-
hmmm... ik dacht van "een benzine is goedkoper in aankoop, dus leaseprijs is dat ook" .... NIET dus. toch niet bij audi zelf. een Diesel op "verhuur lange termijn" bij audi is goedkoper voor een diesel dan voor een benzine, en aanzienlijk goedkoper zelfs.
dus ik denk wel dat we toch terug voor een Diesel zullen gaan.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
Comment