niemand pics van verdonkerde ruiten ?? niemand die eens een andere kleur dan grijs, wit of zwart besteld heeft??? rood een blauw (vooral blauw) staan hem veel beter vind ik. ik denk dat wij mogelijk voor blauw zullen gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Allemaal,
Na lang wachten (ruim 5 mnd) gisteren mijn nieuwe A4 opgehaald. Het is een 2.0TDI 143 PK Proline in Lavagrijs met volgende opties:
Proline:
parkeersensoren achter
Audi Soundsystem
Radio Concert
3 - zone airco
16" velgen --> upgrade naar 17"
Opties
Blanke sierlijsten
Sportstuur
Sportstoelen
17" structurs velgen
Alu Hologram inleg
Isofix
Neerklapbare achterbank
licht pakket
Xenon
Dimmende binnenspiegel en regensensor
Korte recensie
Natuurlijk nog niet veel kilometers gereden, maar wat een fantastische auto. De motor is echt geweldig. Doet heel stil en eenvoudig zijn werk. De wegligging is echt bijzonder goed. Comfortabel, maar de bochtensnelheid ligt ook zeer hoog. De sportstoelen en sportstuur zou ik iedereen willen aanraden. Zeer heerlijk en stuur fantastisch. Daarnaast komt er ook een mooie schakelpook voor terug.
Kortom een fantastische auto dat rijdt en aanvoelt als een klasse hoger.
Comment
-
Nog een paar foto's
Als er mensen zijn die nog meer foto's willen van specifieke zaken, dan zal ik proberen daar foto's van te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsandero Bekijk BerichtenNog een paar foto's
Als er mensen zijn die nog meer foto's willen van specifieke zaken, dan zal ik proberen daar foto's van te maken.
Kan je foto's van 't interieur (sportzetels, sportstuurtje) en de velgen regelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenhmmm... ik dacht van "een benzine is goedkoper in aankoop, dus leaseprijs is dat ook" .... NIET dus. toch niet bij audi zelf. een Diesel op "verhuur lange termijn" bij audi is goedkoper voor een diesel dan voor een benzine, en aanzienlijk goedkoper zelfs.
dus ik denk wel dat we toch terug voor een Diesel zullen gaan.
Dus
* Diesel in het voordeel tov Benzine
* Berline in het voordeel tov Break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIn leaseland is de herverkoopwaarde op het einde van het contract belangrijk
Dus
* Diesel in het voordeel tov Benzine
* Berline in het voordeel tov Break
is een berline interessanter dan break na einde contract? ik zou het omgekeerde denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsandero Bekijk BerichtenNog een paar foto's
Het zou fijn zijn als je deze in een eigen topic bij het Mijn Duitse Auto zou voorstellen.
Gelieve wel eerst het reglement 'Mijn auto' te lezen.
Comment
-
Hallo
Ik volg jullie al een tijdje op dit forum.
Eind februari heb ik een A4 avant besteld.
2.0 tdi - meteoorgrijs - manueel.
Opties:
Lederen sportzetels
Pack "lifestyle plus"
Pack "lounge
Telefooninstallatie GSM
Alu inlegplaatjes
Dakrailing chroom
Verchroomde vensteromlijsting
Audi sound systeem
Verlichtingspakket
Xenon+
Sportvering
Is in produktie gegaan week 24 en mag hem vrijdag afhalen.
De 16" velgen worden direkt in mijn garage gezet en vevangen door 20" velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven d Bekijk BerichtenHallo
Ik volg jullie al een tijdje op dit forum.
Eind februari heb ik een A4 avant besteld.
2.0 tdi - meteoorgrijs - manueel.
Opties:
Lederen sportzetels
Pack "lifestyle plus"
Pack "lounge
Telefooninstallatie GSM
Alu inlegplaatjes
Dakrailing chroom
Verchroomde vensteromlijsting
Audi sound systeem
Verlichtingspakket
Xenon+
Sportvering
Is in produktie gegaan week 24 en mag hem vrijdag afhalen.
De 16" velgen worden direkt in mijn garage gezet en vevangen door 20" velgen.
In ieder geval al veel plezier gewenst met je nieuwe wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenNice ... We verwachten foto's hé! Heb zelf ook een avant in meteoorgrijs besteld maar heb tot nu toe de kleur nog niet in real life gezien. Ben dus benieuwd naar de foto's.
In ieder geval al veel plezier gewenst met je nieuwe wagen.
Okido. Dit weekend mag je foto's verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven d Bekijk BerichtenOkido. Dit weekend mag je foto's verwachten.
Comment
-
Vandaag grappige situaties meegemaakt
Vandaag ben ik met een A4 B8 (met 13.000 km) naar de keuring gereden.
Eerder had ik nog eens met een A4 B8 gereden, maar dit keer stond de lane assist toevallig aan. Toen het stuur begon te trillen, dacht ik: wat gebeurt hier??. Toen het een tweede keer gebeurde, had ik wel door dat dat de line assist was. 't Is wel handig, maar in hoeverre?
Ok, keuring aangekomen stond dit type voertuig eigenaardig genoeg niet in hun lijst van type voertuigen. Toen had ik tegen diene controleur gezegd dat dat een model 2008 B8 was . En paar nieuwsgierige gezichten daar, precies of dat ze eerder nog nooit de nieuwe A4 gezien hebben. Kwam kijkje nemen en zo
De uitlaattest ging ook al niet. Dat ding pastte niet op de uitlaat. pff overslaan dus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVandaag grappige situaties meegemaakt
Vandaag ben ik met een A4 B8 (met 13.000 km) naar de keuring gereden.
Eerder had ik nog eens met een A4 B8 gereden, maar dit keer stond de lane assist toevallig aan. Toen het stuur begon te trillen, dacht ik: wat gebeurt hier??. Toen het een tweede keer gebeurde, had ik wel door dat dat de line assist was. 't Is wel handig, maar in hoeverre?
Ok, keuring aangekomen stond dit type voertuig eigenaardig genoeg niet in hun lijst van type voertuigen. Toen had ik tegen diene controleur gezegd dat dat een model 2008 B8 was . En paar nieuwsgierige gezichten daar, precies of dat ze eerder nog nooit de nieuwe A4 gezien hebben. Kwam kijkje nemen en zo
De uitlaattest ging ook al niet. Dat ding pastte niet op de uitlaat. pff overslaan dus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtennu al naar de keuring?
ik vond 't het ook al zo vreemd ;;;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtennu al naar de keuring?
Comment
-
aud a a4 besteld
heb vandaag de audi a4 besteld
deepseeblue
s-line exterieur
s-line verlaging 30mm
2.0 tdi 143pk
sportzetels mustang bruin
xenon lights
cruise control
bang and olufsen
audi music interface
radio symphony
multifunctionele sportstuur
19" r8 velgen
levering begin 2009,eind janurai ten vroegste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichtenkan hé, als trekker bijvoorbeeld laten keuren ...
It is I,
J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenP., ben jij het? Ik meen je te herkennen aan de afbeelding van je wagen. Vooral de speciale velgen verraden je
It is I,
J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichtenheb vandaag de audi a4 besteld
deepseeblue
s-line exterieur
s-line verlaging 30mm
2.0 tdi 143pk
sportzetels mustang bruin
xenon lights
cruise control
bang and olufsen
audi music interface
radio symphony
multifunctionele sportstuur
19" r8 velgen
levering begin 2009,eind janurai ten vroegste
k' Zou graag ook een AUDI A4 kopen als tweede wagen maar mijn budget is te klein ... alhoewel zie link onderaan;
In Duitsland wordt er een Audi A4 Lim.Attraction 1.8 TFSI 88 KW nieuw aangeboden voor een 21000 euro inclusief BTW 19%
D'as toch weinig voor een A4 ?
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment