Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
    heb vandaag de audi a4 besteld
    deepseeblue
    s-line exterieur
    s-line verlaging 30mm
    2.0 tdi 143pk
    sportzetels mustang bruin
    xenon lights
    cruise control
    bang and olufsen
    audi music interface
    radio symphony
    multifunctionele sportstuur
    19" r8 velgen

levering begin 2009,eind janurai ten vroegste
    bij welke garage ?? mooie wagen, eindelijk eens geen grijze.
    de config die ik in gedachten heb is wel enigszins anders
    mogelijks dat wij volgende week gaan bestelnne.... de knoop moet een doorgehakt worden. morgen ganse dag testrijden met A4. ik ga proberen hem vanavond al op te halen
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
      bij welke garage ?? mooie wagen, eindelijk eens geen grijze.
      de config die ik in gedachten heb is wel enigszins anders
      mogelijks dat wij volgende week gaan bestelnne.... de knoop moet een doorgehakt worden. morgen ganse dag testrijden met A4. ik ga proberen hem vanavond al op te halen
      Veel wachtplezier als je besteld.. ik wacht al sinds Januari.. is nu voorzien voor December.. (week 44)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
        Veel wachtplezier als je besteld.. ik wacht al sinds Januari.. is nu voorzien voor December.. (week 44)

Ramp o ramp... Besteld op 30/01, vorige dinsdag eindelijk gemaakt.... dacht dus de week van 21 juli aan het rijden te zijn... niet dus want jaarlijks verlof van de garage van 13 tot 27 juli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
          Ramp o ramp... Besteld op 30/01, vorige dinsdag eindelijk gemaakt.... dacht dus de week van 21 juli aan het rijden te zijn... niet dus want jaarlijks verlof van de garage van 13 tot 27 juli
          eigenlijk zou dit niet mogen, is niet echt service bieden zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
            euh.. ne garagist mag toch ook eens op verlof toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
              Wees tevreden dat je hem dan hebt eind Juli.. ik moet bijna 1 jaar wachten!

Comment

Wees tevreden dat je hem dan hebt eind Juli.. ik moet bijna 1 jaar wachten!
                Goe zot ...

Wat is dan de reden dat je zo lang moet wachten?

Comment

• dag kris

ik heb vandaag naar duitsland gebeld om dezelfde auto terug te bestellen;
                  als ik volgende week bestel heb ik hem in september;
                  ik verwacht morgen antwoord;
                  dan annuleer ik hem hier in belgie en koop hem in duitsland.
                  de verkoper daar kon het niet geloven dat we zo lang moeten wachten.
                  besteld 09/02 en geschat op week 41 in productie.
                  garage claessens in wilrijk.
                  geen service...
                  wou me als aanloopwagen een touran aansmeren.
                  en ik zou er nog voor moeten betalen ook...
                  terwijl het niet aan mij ligt dat de auto te laat is....
                  het is niet weinig geld dat we neertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    euh.. ne garagist mag toch ook eens op verlof toch?
                    ik denk dat een minimale service er toch wel van afkan, zowel voor afhalen auto's als voor herstellingen

Comment

• ik heb mijn audi A4 besteld op 26 mei 2008, productiedatum is van deze week bekend...week 34, eind augustus dus...ben wel tevreden...heb uiteindelijk maar een dikke drie maanden moeten wachten...de productie hangt sterk af van de optielijst...gelukkig geen parkassistant of multitronic besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door uneak Bekijk Berichten
                        dag kris

geen service...
                        ik heb mijn a 4 daar ook besteld,zou hem normaal deze week gehad hebben,maar zal zeker al volgende week worden(staat wel in brussel,maar transport werkt maar op halve kracht werd gezegd;verlofperiode)ik heb ook een aanloopwagen gekregen nl;polo en ik moet niet betalen.besteld op 22/01.
                        wie had jij als verkoper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichten
                          ik heb mijn audi A4 besteld op 26 mei 2008, productiedatum is van deze week bekend...week 34, eind augustus dus...ben wel tevreden...heb uiteindelijk maar een dikke drie maanden moeten wachten...de productie hangt sterk af van de optielijst...gelukkig geen parkassistant of multitronic besteld
                          leuk!
                          De mijne is ook eind mei / begin juni besteld (weet niet precies wanneer... is via leasing) en voorlopig heeft 'men' (again.. de leasing) begin oktober doorgegeven als leveringsdatum... hopelijk draait 't voor mij ook op een gelijkaardige positieve manier uit zoals bij jou (ook zonder parkassistant enzo).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                            ik heb mijn a 4 daar ook besteld,zou hem normaal deze week gehad hebben,maar zal zeker al volgende week worden(staat wel in brussel,maar transport werkt maar op halve kracht werd gezegd;verlofperiode)ik heb ook een aanloopwagen gekregen nl;polo en ik moet niet betalen.besteld op 22/01.
                            wie had jij als verkoper?
                            ik had bart als verkoper...
                            voor mij is dit erover...
                            ik zou maandag op verlof moeten vertrekken maar heb geen auto...
                            leuk is anders.

Comment

ik had bart als verkoper...
                              voor mij is dit erover...
                              ik zou maandag op verlof moeten vertrekken maar heb geen auto...
                              leuk is anders.
                              ik rudi ,bart komt nog van garage thuy(deurne)heb daar vroeger ook nog een auto gekocht.
                              eigenlijk kunnen die verkopers er ook niet veel aan doen,het ligt gewoon bij d'ieteren!
                              mij vorige(seat ibiza) heb ik daar ook gekocht en heb daar 4 maand op moeten wachten,voor een seatje kan dat ook tellen hé.
                              ik weet met zekerheid dat mijn volgende ooit niet meer van d'ieteren zal komen!
                              heb ook veel van mijn kl... gemaakt,maar dat helpt toch niet,gewoon afwachten.
                              heb zelfs een fax in het duits naar ingolstad gestuurd....tevergeefs.
                              hopelijk krijg je nog goed nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                leuk!
                                De mijne is ook eind mei / begin juni besteld (weet niet precies wanneer... is via leasing) en voorlopig heeft 'men' (again.. de leasing) begin oktober doorgegeven als leveringsdatum... hopelijk draait 't voor mij ook op een gelijkaardige positieve manier uit zoals bij jou (ook zonder parkassistant enzo).
                                Mijn wagen is besteld op donderdag 22/05. Hij zou geleverd worden eind augustus/begin september. Dus ongeveer dezelfde levertijd (+/- 3 maanden) .

Comment

• jip, mei is blijkbaar nog een goede bestelmaand geweest...ben nog langsgeweest, als je hem nu besteld is hij pas leverbaar in 2009

Comment

• eindelijk,juist telefoontje gekregen van de garage dat hij bij hun is aangekomen.nu wachten op de papieren,die komen tegenwoordig na de auto(vroeger ervoor).
                                    ergens volgende week zal ik hem hebben!het werd tijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                      ik rudi ,bart komt nog van garage thuy(deurne)heb daar vroeger ook nog een auto gekocht.
                                      eigenlijk kunnen die verkopers er ook niet veel aan doen,het ligt gewoon bij d'ieteren!
                                      mij vorige(seat ibiza) heb ik daar ook gekocht en heb daar 4 maand op moeten wachten,voor een seatje kan dat ook tellen hé.
                                      ik weet met zekerheid dat mijn volgende ooit niet meer van d'ieteren zal komen!
                                      heb ook veel van mijn kl... gemaakt,maar dat helpt toch niet,gewoon afwachten.
                                      heb zelfs een fax in het duits naar ingolstad gestuurd....tevergeefs.
                                      hopelijk krijg je nog goed nieuws
                                      thx....

Comment

dag kris

geen service...
                                        Hey,

Kan je zomaar je bestelling annuleren dan..?

Mijne is zelfs vroeger besteld en staat nu op week 44..

Groeten,

Kris.

Comment

Hey,

Kan je zomaar je bestelling annuleren dan..?

Mijne is zelfs vroeger besteld en staat nu op week 44..

Groeten,

Kris.
                                          als ze 25% over de leveringstermijn gaan dan kan je annuleren.
                                          of 15% korting of schadevergoeding vragen...
                                          staat in kleine letters op contract...
                                          bij jouw is dat zeker het geval...
                                          maar ik moet nog antw krijgen van audi duitsland.
                                          ik laat het je wel weten...

Comment

Working...
                                          X