Oorspronkelijk geplaatst door SvenG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sweep Bekijk BerichtenZo door de lijst van opties gaande, rijzen er toch wat vraagjes. Misschien dat iemand hier deze kan beantwoorden ?
Lichtpakket:
- Leeslampjes achter
Zit er standaard geen verlichting achterin ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtengarage willems moet het zijn
Wanneer mag je 'm verwachten?
2.0 tdi 143pk
pack lifestyle plus
pack lounge
gps plus dvd
ibis white
s-line exterieur
s-line verlaging 30mm sportvering
bandenspanningscontrole
sportzetels mustang bruin
xenon lights
cruise control
bang and olufsen
audi music interface
multifunctionele sportstuur
19" s5 velgen
nu heb ik nog een vraag zijn de ruiten van de nieuwe a4 standaard getint of niet?????/
Comment
-
luchtvering
Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichtenvandaag mijn wagen terug gaan halen,de luchtvering zit eronder.ben hem een week kwijd geweest.
groetjes patrik
Comment
-
zal er even een foto bij doen.
ik weet dat hier andere forums voor zijn,en dat er hier misschien zijn die er negatief tegenover staan maar ik ben er heel erg tevreden over,ook kwa rijcomford is het enorm goed.
ik wil dit jullie toch niet onthouden,
voor mij klopt het plaatje helemaal.
en de reacties van de mensen,zij vinden het echt gaaf
dit is ook de reden voor luchtvering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sweep Bekijk BerichtenWeet iemand of de navigatie (cd of dvd) nu al eens voorzien is van TMC (oid) ?
Comment
-
luchtvering
Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichtenzal er even een foto bij doen.
ik weet dat hier andere forums voor zijn,en dat er hier misschien zijn die er negatief tegenover staan maar ik ben er heel erg tevreden over,ook kwa rijcomford is het enorm goed.
ik wil dit jullie toch niet onthouden,
voor mij klopt het plaatje helemaal.
en de reacties van de mensen,zij vinden het echt gaaf
dit is ook de reden voor luchtvering
is deze dan reglabaar
Comment
-
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Optie Codes
HEB EEN LINK GEVONDEN WAAR ALLE CODES OP STAAN DIE AUDI GEBRUIKT
DACHT KAN WEL HANDIG ZIJN HE
Comment
-
Vandaag nog even bij de dealer geweest....vandaag stond mijn bestelling in status A wat wil zeggen (afgeleverd in Belgie....) afhankelijk hoe lang al dat de auto in deze status staat is het nog maar een kwestie van dagen....ten laatste volgende week...(met deze recente feestdag ertussen)
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sweep Bekijk BerichtenMet dat verhaal van audiblog stond ik idd vanmiddag bij de dealer
Onhandig zoveel verschillende verhalen, zou toch te gek zijn als de importeur het gewoon verkeerd heeft. Dat dealerxtranet kwam mij toch over als de 'authoriteit' op het gebied.
Is er dan niet al iemand met een 2.0 TFSI 180 pk limo die definitief uitsluitsel kan geven (fotos )Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment