Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
    Heb mijn multitronic 2.0 tdi op 23 januari besteld...Pweek was uiteindelijk de week van 7juli....(normaal gezien midden mei) en onlangs bericht gehad dat ik hem eind volgende week , ten laatste begin de week erna mag afhalen...(hangt beetje af van die feestdag ertussen)

grtz S
    Ik besteld op 08/01/2008 ook Multitronic 2.0 TDI en nog steeds geen productieweek! :-(

Comment

• Ik heb de mijne besteld op 4 februari. Mag er zaterdag om gaan. Staat nu al in garage, maar papieren zijn er nog niet.

Comment

• opties, accessoires

Zo door de lijst van opties gaande, rijzen er toch wat vraagjes. Misschien dat iemand hier deze kan beantwoorden ?

Lichtpakket:
        - Leeslampjes achter

Zit er standaard geen verlichting achterin ?

Comment

• sportonderstel
          - vering met gewijzigde karakteristiek
          - stuggere demping

Hoe zijn de ervaringen hiermee, lekker sportief, of (te) oncomfortabel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sweep Bekijk Berichten
            Zo door de lijst van opties gaande, rijzen er toch wat vraagjes. Misschien dat iemand hier deze kan beantwoorden ?

Lichtpakket:
            - Leeslampjes achter

Zit er standaard geen verlichting achterin ?
            Neen. En ook voor bekerhoudertjes achterin of een slotje op het handschoenenkastje moet je betalen
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              garage willems moet het zijn

Wanneer mag je 'm verwachten?
              februari 2009

2.0 tdi 143pk
              pack lifestyle plus
              pack lounge
              gps plus dvd
              ibis white
              s-line exterieur
              s-line verlaging 30mm sportvering
              bandenspanningscontrole
              sportzetels mustang bruin
              xenon lights
              cruise control
              bang and olufsen
              audi music interface
              multifunctionele sportstuur
              19" s5 velgen

nu heb ik nog een vraag zijn de ruiten van de nieuwe a4 standaard getint of niet?????/

Comment

• luchtvering

Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
                vandaag mijn wagen terug gaan halen,de luchtvering zit eronder.ben hem een week kwijd geweest.
                waarom luchtvering a4ke, wat zijn de voordelen en kon je dat niet als optie nemen bij de bestelling?

groetjes patrik

Comment

• navigatie

Weet iemand of de navigatie (cd of dvd) nu al eens voorzien is van TMC (oid) ?

Comment

• ik rij nu 2 dagen op luchtvering er rijd zalig echt waar ik heb 19" velgen met laagprofiel bandjes op waarvan het bekent is dat je comfort verliest.wel de luchtbalgen vangen dit heel goed op

ben weer een tevreden mens

Comment

• zal er even een foto bij doen.

ik weet dat hier andere forums voor zijn,en dat er hier misschien zijn die er negatief tegenover staan maar ik ben er heel erg tevreden over,ook kwa rijcomford is het enorm goed.

ik wil dit jullie toch niet onthouden,

voor mij klopt het plaatje helemaal.
                      en de reacties van de mensen,zij vinden het echt gaaf

dit is ook de reden voor luchtvering

Comment

• Kan je er zo ook mee rijden of komt de wagen dan wat hoger ?

Ziet er wel vet uit
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• prachtig meer foto's
                          Last edited by ; 20/07/2008, 23:51.

Comment

• Ik zou het zelf nooit doen met mijn eigen auto misschiem omdat ik het ook niet durf, maar ik vind het wel wat hebben. De velgen zijn ook lekker fout. Heb je ook nog foto's als de audi op rij hoogte staat.

Comment

Weet iemand of de navigatie (cd of dvd) nu al eens voorzien is van TMC (oid) ?
                              De DVD navigatie is zeker voorzien van TMC, CD navigatie weet ik niet zeker.

Comment

• Op rijhoogte moet ie echt zalig zijn qua looks, maar zo laag tegen de grond vind ik het eerlijk op niets trekken. Maar dat moet jij je zeker niet aantrekken

Comment

• luchtvering

Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
                                  zal er even een foto bij doen.

ik weet dat hier andere forums voor zijn,en dat er hier misschien zijn die er negatief tegenover staan maar ik ben er heel erg tevreden over,ook kwa rijcomford is het enorm goed.

ik wil dit jullie toch niet onthouden,

voor mij klopt het plaatje helemaal.
                                  en de reacties van de mensen,zij vinden het echt gaaf

dit is ook de reden voor luchtvering

wat is de prijs van luchtvering en heb je dit bij je audiverdeler zelf laten doen
                                  is deze dan reglabaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten

Echt mijn ding niet hoor!
                                    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Optie Codes

HEB EEN LINK GEVONDEN WAAR ALLE CODES OP STAAN DIE AUDI GEBRUIKT
                                      DACHT KAN WEL HANDIG ZIJN HE

Comment

• Vandaag nog even bij de dealer geweest....vandaag stond mijn bestelling in status A wat wil zeggen (afgeleverd in Belgie....) afhankelijk hoe lang al dat de auto in deze status staat is het nog maar een kwestie van dagen....ten laatste volgende week...(met deze recente feestdag ertussen)

grtz S

Comment

Met dat verhaal van audiblog stond ik idd vanmiddag bij de dealer

Onhandig zoveel verschillende verhalen, zou toch te gek zijn als de importeur het gewoon verkeerd heeft. Dat dealerxtranet kwam mij toch over als de 'authoriteit' op het gebied.
                                          Is er dan niet al iemand met een 2.0 TFSI 180 pk limo die definitief uitsluitsel kan geven (fotos )
                                          Hé Sweep, ik heb eindelijk een foto gevonden van de 2.0 TFSI Limousine, het is er eentje die door de Distributeur in Amerika (zie DST in kentekenplaat) kennelijk getest/gebruikt wordt. Helaas helaas dus toch enkele pijpjes links en als je weet dat in Amerika enkel de 211PK versie verkocht wordt kunnen we er ook vanuit gaan dat de 180PK versie in Nederland dezelfde uitlaten heeft. Begrijp ook niet waarom de Limo gediscrimineerd wordt t.o.v. de Avant 2.0 TFSI die wél enkele uitlaten links en rechts krijgt.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X