Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mja, 'k zou er toch niet mee kunnen lachen moest ik een a4 berline hebben 2.0tfsi en een avant zien voorbijscheuren (ook 2.0tfsi) met 1 pijpje langs elke kant
    -

Comment

• Dan had je maar een Avant moeten nemen Zijn sowieso al knapper

Comment

• En ik vermoed dat het niet zoooooooo moeilijk kan zijn (prijs is iets anders) om het te laten naplaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Dan had je maar een Avant moeten nemen Zijn sowieso al knapper
          Yep inderdaad, 'k vind de avant ook een stuk mooier.
          -

Comment

• Als ik 2 pijpjes links krijg om mijn Avant laat ik zeker vervangen door 1 links en 1 rechts.

Ons een beetje lekker maken met die 2.0 TFSI

Comment

• Hier nog een review van de 2.0TFSI quattro waarbij bij de foto's nog eens blijkt dat de 2.0TFSI quattro (weer in S-line) een enkel pijpje links en rechts heeft.

Audi levert met de nieuwe A4 Avant een auto met twee gezichten: pas op welke je neemt, want hij kan alles zijn. Of niets.   Audi heeft jarenlang de slogan gevoerd: ‘Schöne Kombis heissen Avant’. Dat schept dus verwachtingen voor de nieuwe A4 Avant. Nou, ‘schön’ is hij zeker. Mooie, heldere lijnen zonder al te […]

ik kan niet wachten om deze zelf te gaan testrijden...

Dit is voor mij de beste auto die je kan nemen als je ruimte en toch ook een "driving machine" wil. samen met die audi drive select heb je een paar wagens in één eigenlijk. Komt er nog het vrij lage verbruik bij, en de 211pk die op de fiscale grens zit voor de BIV. Voor een petrolhead met kinderen is dit denk ik de beste deal
              Last edited by ; 24/07/2008, 09:41.

Comment

• Zo'n 2.0 TFSI 211pk ga ik goed volgen op de 2de hands markt

Comment

Zo'n 2.0 TFSI 211pk ga ik goed volgen op de 2de hands markt
                  ik denk dat deze niet veel gaan kosten op 2 de hands markt, toen ik ging kijken voor mijn wagen ging ik ook benzine nemen, garage rade dit af, doorverkoopwaarde is zeer laag zei men

Comment

• I know, benzine hé Zo binnen een jaartje of 6-7, een dikke 2.0 TFSI onder m'n kloten en m'n vriendin de A3 ofzo Al zit de kans er ook in dat het dan een A5 2.0 TFSI wordt

Comment

Wanneer hadden ze gezegd dat je hem ging hebben? Ze mogen tot 25% over de termijn gaan .. Als je binnen die termijn annuleert ben je je voorschot kwijt.
                      Er is geen voorschot betaald, is Leasing auto.. heb er al mee gedreigd hem te annuleren. Ze zeggen we hebben nog tot 29/09/2008 en dat is nog 2 maand"

Als hij dan niet geleverd is zullen we u gratis een vervangwagen ter beschikking stellen. Maar daar heb ik dus niks aan, want heb al leasewagen (gratis natuurlijk..)

Op offerte stond er levering in Juni/Juli, nadien was het dan ineens september dan week 44 nu week 48...

Maar dus nog niks definitief.. Ik denk er ook aan eventueel ene te nemen uit stock, maar dan heb ik niet wat ik wil van opties..

Die van D'Ieteren, gisteren zo van "ja u hebt al verschillende keren gebeld hé" ja ik ken u hoor"

Totaal geen service, annuleer je hem, awel dat is uw keuze.

Comment

• D'Ieteren zijn kloothommels. Ik weet waarover ik het heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                          Yep inderdaad, 'k vind de avant ook een stuk mooier.
                          Smaken verschillen gelukkig.
                          Volgens mij is er geen avant, compact of hoe ze zo'n ding ook noemen knapper dan een limosine. Handiger wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                            Smaken verschillen gelukkig.
                            Volgens mij is er geen avant, compact of hoe ze zo'n ding ook noemen knapper dan een limosine. Handiger wel.
                            ik moest je zin een paar keer lezen... je bedoelt: avant, break, clipper, stationwagon, sportswagon, estate, etc... maar compact hoort niet thuis in 't rijtje dacht ik toch
                            Ik heb 't persoonlijk ook wel een beetje gehad met breaks in 't algemeen... deze keer heb ik ook voor een berline gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              ik moest je zin een paar keer lezen... je bedoelt: avant, break, clipper, stationwagon, sportswagon, estate, etc... maar compact hoort niet thuis in 't rijtje dacht ik toch
                              Ik heb 't persoonlijk ook wel een beetje gehad met breaks in 't algemeen... deze keer heb ik ook voor een berline gekozen.
                              Ja dat bedoel ik idd.
                              Bij BMW noemen ze het toch compact of iets dergelijks.? (Nee daar noemen ze het een Touring)
                              Eigenlijk is genoemde modellen een afbreuk op de echte tekening die altijd begint met een limosine of zoals jullie het in Belgie noemen een Berline.

Nogmaals ze zijn erg makkelijk als je een koelkast oid moet vervoeren. mooi vindt ik anders.

Maar smaken blijven verschillen gelukkig.
                              Anders reden we allemaal in dezelfde auto van het zelfde merk.
                              (uiteraard is dat dan een Audi).
                              Last edited by ; 24/07/2008, 16:21.

Comment

• @Kris: is uw wagen eveneens besteld bij Declerck in Gent?

Ik had daar mijn avant besteld: zou week 24 worden: kreeg in week 27 bericht dat deze opgeschoven was naar week 44... Ik heb geannuleerd (leasing) zonder kosten, en heb bij Topmotors een stockwagen gevonden die OK was qua opties/kleur.

Nog één (slapeloze) nacht te gaan en ik kan ermee gaan kroezen

greetz,
                                teizman

Comment

• weet iemand of het mogelijk is om de bumper te krijgen met links en rechts een uitlaat bij een 2.0tdi in plaats van een dubbele links

HEB DIE PAS VORIGE WEEK BESTELD MET SLINE UITBOUW KIT

Comment

• Alles is mogelijk, zolang je er maar genoeg geld voor over hebt. Uw uitlaatlijn zal moeten gewijzigd worden denk ik zo, en een nieuwe S line exterieurbumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                                      @Kris: is uw wagen eveneens besteld bij Declerck in Gent?

Ik had daar mijn avant besteld: zou week 24 worden: kreeg in week 27 bericht dat deze opgeschoven was naar week 44... Ik heb geannuleerd (leasing) zonder kosten, en heb bij Topmotors een stockwagen gevonden die OK was qua opties/kleur.

Nog één (slapeloze) nacht te gaan en ik kan ermee gaan kroezen

greetz,
                                      teizman
                                      Neen bij NAM te Gent.. Blijkbaar is het in die regio een probleem.. Kon je dan zomaar annuleren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
                                        heb vandaag de audi a4 besteld
                                        deepseeblue
                                        s-line exterieur
                                        s-line verlaging 30mm
                                        2.0 tdi 143pk
                                        sportzetels mustang bruin
                                        xenon lights
                                        cruise control
                                        bang and olufsen
                                        audi music interface
                                        radio symphony
                                        multifunctionele sportstuur
                                        19" r8 velgen

levering begin 2009,eind janurai ten vroegste
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Chipsy Bekijk Berichten
                                        Eindelijk, de kogel is door de kerk; ik heb mijn A4 met de nieuwe 2.0 TFSI 180 PK motor besteld! Fleet owner helemaal blij want ik had de offerte al in de pocket dus hij heeft weinig werk. Levertijd is geen probleem, "slechts" 10 weken, midden Juli besteld = rijden begin Oktober. Wat is er toch aan de hand in België dat jullie zulke lange levertijden hebben? Importeur te weining quotum gekregen? Of komt het door de Multitronic?

Ik kon het niet laten en ben me flink te buiten gegaan aan opties, hierbij de spec:

A4 2.0 TFSI 180 PK handgeschakeld / Pro Line Business in Quartzgrijs (na jullie advies geen Cascadeblauw dus)
                                        In Nederland is de Pro Line Business uitgerust met:
                                        - Navigatiesysteem (de simpele CD rom versie)
                                        - Alarm
                                        - Bluetooth handsfree telefoon voorbereiding
                                        - Audi sound system
                                        - Middenarmsteun
                                        - Multifunctioneel stuur
                                        Op zich wel een koopje voor € 1195,- totaal zou het anders > € 6600,- zijn geworden.

Daarnaast heb ik nog:
                                        - Sportonderstel 20 mm verlaagd
                                        - Sportstuur MF
                                        - Sportstoelen
                                        - Inleg aluminium hologram
                                        - MAK Penta 17" 225/50 R 17 met Audi naafdopje (voor de nerds )
                                        - Hemel in stof zwart (schande 1, € 451,20)
                                        - Neerklapbare achterbank (schande 2 , € 512,-!)
                                        - Upgrade naar DVD Navigatiesysteem met MMI high
                                        - Kleuren best. info systeem
                                        - Elektrisch bedienbaar zonnescherm voor achterruit (nieuwe optie a raison du € 489!)
                                        - Audi Parking System Plus (voor en achter. Grote bak; dus wel nodig )
                                        - Comfort airconditioning 3 zones
                                        - Verchroomde raam omlijsting
                                        - Opbergpakket
                                        - Lichtpakket
                                        - Bagagepakket
                                        - Audi Hold assist
                                        - Uitlaatsierstuk (want dat hebben ze ook al wegbezuinigd op de 2.0 TFSI)

Al met al ben ik zeer in mijn nopjes met deze specificatie.
                                        Ik heb bewust géén servotronic erbij besteld want die is me toch te licht en ik hou wel van wat meer gewicht in de besturing.

Nog 7 weken werken, dan 3 weken vakantie en meteen als ik terug ben ophalen!
                                        Ik zal daarna wat foto's posten, ben benieuwd naar de MAK velgen (zie plaatje) maar ik denk dat ze super passen.
                                        Proficiat met de bestelling, zien er beide prachtige config's uit.

En ik heb jullie ineens allebei toegevoegd aan het lijstje op pg. 102. (Moest ik iemand vergeten zijn, meld gerust. Ik ben twee weken op vakantie geweest, en om dan alles te lezen...)

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                          mannekes, op de oostenrijkse configurator is eindelijk de 2.0 tdi 170 te bestellen (meerprijs van ong. 1800 € tegenover de 143 pk) - amai !
                                          met een chip ben je dus goedkoper uit, zo wezenlijk zal die versie niet verschillen of wel ?

duitse config ligt er op dit moment uit
                                          Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Soms kan het ook zijn dat er enkele opties standaard geworden zijn op een hogere motorisatie. Weet je daar meer van?
                                          Hier heb ik ook wel interesse in.

De Duitse CC is ondertussen terug online, en daar is het op de kop €1.800 verschil. Voor de 2.0l TDi van 170pk mét quattro-aandrijving is het €4.150 verschil. Op de Belgische CC staat de 170pk-versie er nog niet op.

Als je het fototje van de 170pk-versie op de Duitse CC bekijkt, zijn het maar twee uitlaten aan de linkse kant.

Comment

Working...
                                          X