Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik haat het dat heel die boel zo onoverzichtelijk is

Comment

• Weet er iemand wat de coming home -leaving home functie precies doet? Schakelen dan de grote lichten aan of enkel te ledjes? of nog iets anders?

Kan je dit ook zelf gaan instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
        Vrijdag om 16u eindelijk afhalen, na exact 6 mnd wachten!
        Lucky you!!

Ik wacht al 7 maanden... :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
          Lucky you!!

Ik wacht al 7 maanden... :-(
          Dat begrijp ik dus niet dat zoiets kan, waarschijnlijk het gevolg om met een invoerder te werken waar BMW bv. rechtstreeks op de band kan reserveren....

Comment

• eindelijk mannen.................hij is er ..........morgenavond mag ik hem gaan afhalen..............

Ps: besteld 23/01 multitronic , met de APS....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
              Dat begrijp ik dus niet dat zoiets kan, waarschijnlijk het gevolg om met een invoerder te werken waar BMW bv. rechtstreeks op de band kan reserveren....
              Is nu voorzien voor december...besteld begin dit jaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk Berichten
                Kan er iemand nog eens de exacte verschillen tussen een gewonen A4 Berline en de A4 Berline S-Line posten aub?
                Ik denk dat er een paar zaken ontbreken aan het exterieur...

Bedankt!

MVG
                Loretto
                Als je een s-line kiest, is alleen de binnenkant s-line met uitzondering van het s-line teken op de voorvleugels. Als je de buitenkant ook wil, moet je pack sport design erbij nemen.
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 30/07/2008, 20:23.

Comment

Weet er iemand wat de coming home -leaving home functie precies doet? Schakelen dan de grote lichten aan of enkel te ledjes? of nog iets anders?

Kan je dit ook zelf gaan instellen?
                  Vooraan mistlampen en ledjes,
                  Achterlichten en nummerplaatverlichting.
                  De tijd is instelbaar met de MMI-knop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk Berichten
                    Vooraan mistlampen en ledjes,
                    Achterlichten en nummerplaatverlichting.
                    De tijd is instelbaar met de MMI-knop
                    Thx voor de snelle reactie!

Iemand foto'kes hiervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                      Knap! Ik zie dat je ook het B&0 systeem besteld hebt. Wat is je ervaring hiermee? Ik heb dit ook als optie genomen en binnen een 2-tal weken zou ik die van mij moeten hebben
                      speelt zeker niet slecht(kan altijd beter )ben vroeger nogal een muziekfreak geweest.
                      ik persoonlijk had nog iets beter verwacht voor die prijs.grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                        eindelijk mannen.................hij is er ..........morgenavond mag ik hem gaan afhalen..............

Bon, misschien komen we mekaar wel tegen dit weekend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                          speelt zeker niet slecht(kan altijd beter )ben vroeger nogal een muziekfreak geweest.
                          ik persoonlijk had nog iets beter verwacht voor die prijs.grtz
                          Vind ik ook, is geen boomcar.
                          Vind ook jammer dat alleen maar de hoge en lage tonen regelbaar zijn, anders niets.

Comment

Iemand foto'kes hiervan?
                            Zal vanavond proberen foto's te nemen zowel van de buitenkant als van de binnenkant.

Comment

Vind ik ook, is geen boomcar.
                              Vind ook jammer dat alleen maar de hoge en lage tonen regelbaar zijn, anders niets.
                              Nu, voor mij hoeft het geen boomcar te zijn...verre van... maar ik verwacht toch dat de kwaliteit van het geluid zeer goed zou zijn...

Comment

Als je een s-line kiest, is alleen de binnenkant s-line met uitzondering van het s-line teken op de voorvleugels. Als je de buitenkant ook wil, moet je pack sport design erbij nemen.
                                Bedankt voor het antwoord...
                                Dit wist ik dus niet. Zo erg is het voor mij niet. Gelukkig zaten de 18" velgen en 30mm verlaging er wel in...

Greetz Loretto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                                  eindelijk mannen.................hij is er ..........morgenavond mag ik hem gaan afhalen..............

Lukcy you :-( is dat ne 2.0 TDI? ik heb besteld begin 2008, nog steeds geen productieweek gekend.. en dat begint danig mijn...... uit te hangen!

Comment

• bestelperikelen

Kris, dat het je ... uithangt is naderhand wel duidelijk en heel begrijpelijk. Denk ook eens aan mensen zoals ik die hem niet voor januari 2009 moeten verwachten. Met nog wat d'Ieteren-geklooi erbij heb ik hem dan misschien tegen volgende zomer ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
                                      Kris, dat het je ... uithangt is naderhand wel duidelijk en heel begrijpelijk. Denk ook eens aan mensen zoals ik die hem niet voor januari 2009 moeten verwachten. Met nog wat d'Ieteren-geklooi erbij heb ik hem dan misschien tegen volgende zomer ;-)
                                      Daar denk ik zeker aan hoor, wanneer heb je hem besteld?

Comment

Iemand foto'kes hiervan?
                                        Hier enkele foto's
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

[ATTACH]53619[/ATTACH]

Hier enkele foto's
                                          Thx voor de fotokes!!!

Als ik het goed voor heb zit deze optie standaard bij de Xenon plus? (Of Lifestyle + pakket?)

Comment

Working...
                                          X