Ik haat het dat heel die boel zo onoverzichtelijk is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenVrijdag om 16u eindelijk afhalen, na exact 6 mnd wachten!
Ik wacht al 7 maanden... :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenLucky you!!
Ik wacht al 7 maanden... :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenDat begrijp ik dus niet dat zoiets kan, waarschijnlijk het gevolg om met een invoerder te werken waar BMW bv. rechtstreeks op de band kan reserveren....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk BerichtenKan er iemand nog eens de exacte verschillen tussen een gewonen A4 Berline en de A4 Berline S-Line posten aub?
Ik denk dat er een paar zaken ontbreken aan het exterieur...
Bedankt!
MVG
LorettoBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenWeet er iemand wat de coming home -leaving home functie precies doet? Schakelen dan de grote lichten aan of enkel te ledjes? of nog iets anders?
Kan je dit ook zelf gaan instellen?
Achterlichten en nummerplaatverlichting.
De tijd is instelbaar met de MMI-knop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk BerichtenVooraan mistlampen en ledjes,
Achterlichten en nummerplaatverlichting.
De tijd is instelbaar met de MMI-knop
Iemand foto'kes hiervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenKnap! Ik zie dat je ook het B&0 systeem besteld hebt. Wat is je ervaring hiermee? Ik heb dit ook als optie genomen en binnen een 2-tal weken zou ik die van mij moeten hebben
ik persoonlijk had nog iets beter verwacht voor die prijs.grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichteneindelijk mannen.................hij is er ..........morgenavond mag ik hem gaan afhalen..............
Ps: besteld 23/01 multitronic , met de APS....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenspeelt zeker niet slecht(kan altijd beter )ben vroeger nogal een muziekfreak geweest.
ik persoonlijk had nog iets beter verwacht voor die prijs.grtz
Vind ook jammer dat alleen maar de hoge en lage tonen regelbaar zijn, anders niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenThx voor de snelle reactie!
Iemand foto'kes hiervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk BerichtenVind ik ook, is geen boomcar.
Vind ook jammer dat alleen maar de hoge en lage tonen regelbaar zijn, anders niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk BerichtenAls je een s-line kiest, is alleen de binnenkant s-line met uitzondering van het s-line teken op de voorvleugels. Als je de buitenkant ook wil, moet je pack sport design erbij nemen.
Dit wist ik dus niet. Zo erg is het voor mij niet. Gelukkig zaten de 18" velgen en 30mm verlaging er wel in...
Greetz Loretto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichteneindelijk mannen.................hij is er ..........morgenavond mag ik hem gaan afhalen..............
Ps: besteld 23/01 multitronic , met de APS....
Comment
-
bestelperikelen
Kris, dat het je ... uithangt is naderhand wel duidelijk en heel begrijpelijk. Denk ook eens aan mensen zoals ik die hem niet voor januari 2009 moeten verwachten. Met nog wat d'Ieteren-geklooi erbij heb ik hem dan misschien tegen volgende zomer ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk BerichtenKris, dat het je ... uithangt is naderhand wel duidelijk en heel begrijpelijk. Denk ook eens aan mensen zoals ik die hem niet voor januari 2009 moeten verwachten. Met nog wat d'Ieteren-geklooi erbij heb ik hem dan misschien tegen volgende zomer ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenThx voor de snelle reactie!
Iemand foto'kes hiervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk Berichten[ATTACH]53619[/ATTACH]
Hier enkele foto's
Als ik het goed voor heb zit deze optie standaard bij de Xenon plus? (Of Lifestyle + pakket?)
Comment
Comment