Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• IMG_0388.JPG

IMG_0389.JPG

IMG_0390.JPG

IMG_0391.JPG

de fotos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Bij Audi heb ik alle MMI kleurenschermen uitgeprobeerd en dat van de A4 vond ik het minst vlot werken. Ook beeldschermkwaliteit verschilt met dat van de andere modellen.

je hebt blijkbaar de MMI bediening met draaiknop aan de radio. Dat is idd veel minder handig.

Het scherm en MMI bediening van het GPS plus systeem vind ik best ok. Ligt gemakkelijk in de hand en je navigeert vlot door de menu's.

Comment

• Hey

iemand de pro 's en contra's om van Long life over te schakelen gewone olie?

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
          Hey

grtz S
          Hallo,

Eerste indruk?

Vrijdag over gehad in de garage en liefst zien zij hem minstens 1 x per jaar, dus als je +/- 30k kilometers doet (of net minder) is long life misschien aan te raden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
            Hey

grtz S
            Ik doe veel km dus dan is long-life veel handiger. Olie is ook van betere kwaliteit.
            Moet op een B6 wel olie bijgieten want 30K zonder bijvullen haal ik niet met mijn rijstijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Ik doe veel km dus dan is long-life veel handiger. Olie is ook van betere kwaliteit.
              Moet op een B6 wel olie bijgieten want 30K zonder bijvullen haal ik niet met mijn rijstijl
              mijn B6 lust behoorlijk wat olie in vergelijking met m'n ex-bmw 3 touring

om de hoeveel km ververs je het?

Comment

• zonder type aanduiding

In NL wordt er gesproken over:
                • zonder type aanduiding
                • zonder motor aanduiding
                Kan iemand mij bevestigen of de 'zonder type aanduiding' direct ook 'zonder motor aanduiding' impliceert ?

thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sweep Bekijk Berichten
                  In NL wordt er gesproken over:
                  • zonder type aanduiding
                  • zonder motor aanduiding
                  Kan iemand mij bevestigen of de 'zonder type aanduiding' direct ook 'zonder motor aanduiding' impliceert ?

thanks
                  Neen, wil enkel zeggen dat "A4" wegvalt. De aanduiding van motortype blijft behouden.

Groeten,

Sven

Comment

• Dit is nu eens een interieur die ik ook graag in de mijne zou willen hebben

Comment

• Comment

mijn B6 lust behoorlijk wat olie in vergelijking met m'n ex-bmw 3 touring

om de hoeveel km ververs je het?
                        Nieuwe Audi A3 verbruikt ook olie hoor, zou nu moeten beter zijn met de nieuwe common-rails op de B8.
                        Long-Life is elke 25.000km nieuwe olie en na 12K moet ik er meestal wat bijgieten.
                        Auto heeft nu 250.000km maar hij doet eigenlijk al van in het begin.

Comment

• Comment

Echt knap! Welke kleur van leder is dit? Komt ook goed uit in combinatie met de inlegplaatjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Nieuwe Audi A3 verbruikt ook olie hoor, zou nu moeten beter zijn met de nieuwe common-rails op de B8.
                              Long-Life is elke 25.000km nieuwe olie en na 12K moet ik er meestal wat bijgieten.
                              Auto heeft nu 250.000km maar hij doet eigenlijk al van in het begin.
                              thanks voor de info

Comment

• Nieuw a4

Ik ben afgelopen weekend bij de audi dealer geweest.
                                Ik wil graag een A4 - (kleur weet ik nog niet zeker) Limousine
                                2.0 TFSI (180pk)
                                18'' 5 spaaks velgen
                                Pro-line uitvoering
                                Metallice omlijsting.

De levering zou midden/eind oktober zijn als ik hem nu bestelde. (nederland)
                                Ik ben bij 3 verschillende dealers geweest. Na een beetje onderhandelen heb ik 7% korting gekregen. Tevens zouden ze de 18" velgen achteraf monteren wat ook weer 700 euro scheelt.
                                Wat vinden jullie is 7% een reele korting voor een particulier zonder inruil?

Ik heb trouwens vandaag een proefrit gemaakt in een 1.8T moet zeggen dat is ook al een lekkere motor... voorspelt veel goeds voor de 2.0T
                                Last edited by ; 05/08/2008, 13:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
                                  Ik ben afgelopen weekend bij de audi dealer geweest.
                                  Ik wil graag een A4 - (kleur weet ik nog niet zeker) Limousine
                                  2.0 TFSI (180pk)
                                  18'' 5 spaaks velgen
                                  Pro-line uitvoering
                                  Metallice omlijsting.

De levering zou midden/eind oktober zijn als ik hem nu bestelde. (nederland)
                                  Ik ben bij 3 verschillende dealers geweest. Na een beetje onderhandelen heb ik 7% korting gekregen. Tevens zouden ze de 18" velgen achteraf monteren wat ook weer 700 euro scheelt.
                                  Wat vinden jullie is 7% een reele korting voor een particulier zonder inruil?

Ik heb trouwens vandaag een proefrit gemaakt in een 1.8T moet zeggen dat is ook al een lekkere moter... voorspelt veel goeds voor de 2.0T
                                  Volgens mij is 7% een mooie korting voor een particulier...meer ga je denk ik niet uit de brand kunnen slepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                    Echt knap! Welke kleur van leder is dit? Komt ook goed uit in combinatie met de inlegplaatjes...
                                    geen idee
                                    ik heb het in ieder geval op da forum'ke gevraagd

Comment

Geblindeerde ruiten zijn zo sjonnie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                        Kleur van het leder is mustangbruin dacht ik.
                                        Inlegplaatjes zijn er volgens mij uit het gamma van Audi exclusive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                                          Kleur van het leder is mustangbruin dacht ik.
                                          Inlegplaatjes zijn er volgens mij uit het gamma van Audi exclusive.
                                          Bedankt voor de info!

Comment

Working...
                                          X