Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren stond er bij ons nog een A4 B8 voor de deur. Prachtbak was met dit soort velgen bewerkt

Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
      Bon, misschien komen we mekaar wel tegen dit weekend!
      Kan goed zijn ;-) van welke regio ben je..?

grtz S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
        Neen, wil enkel zeggen dat "A4" wegvalt. De aanduiding van motortype blijft behouden.

Groeten,

Sven
        Als je zonder kentekens besteld , doen ze automatisch de beide (motor en type) weg....dus ik denk als je de motor wilt laten hangen dat je dit ofwel moet erbij aangeven ofwel de "zonder kenteken" optie niet moet nemen en eigenhandig de typeaanduiding verwijderen

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
          Als je zonder kentekens besteld , doen ze automatisch de beide (motor en type) weg....dus ik denk als je de motor wilt laten hangen dat je dit ofwel moet erbij aangeven ofwel de "zonder kenteken" optie niet moet nemen en eigenhandig de typeaanduiding verwijderen

grtz
          Sven,

Heb je je auto al? :-) zo ja stuur es wat fotokes!

Groeten,

Kris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
            Sven,

Groeten,

Kris
            Inderdaad heb hem....zal er dit weekend werk van maken........de audi sound system valt wel goed mee......;;maar de multitronic is een verademing...het wachten waard....hill hold ook een heel handige extra....volgende keer ga ik wel inklapbare spiegels nemen
            sturen gaat iets stroever vind ik...ma das misschien door de 18ers die ik op heb??
            foto's volgen nog ;-)

GRTZ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
              Sven,

Groeten,

Kris
              Enkele naar pm gestuurd

Groeten,
              Red

Comment

• Weet er iemand wanneer er nog eens Audi days zijn, want ik zoek me in oktober een A4 te gaan bestellen, maar zou evt nog willen wachten als er bvb in november promo acties zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                  Weet er iemand wanneer er nog eens Audi days zijn, want ik zoek me in oktober een A4 te gaan bestellen, maar zou evt nog willen wachten als er bvb in november promo acties zijn.
                  ik weet niet of ze zware acties gaan doen op A4 , de vraag is zo groot ,dus waarom extra promotie maken

Comment

• w00t! Hoor net van de dealer dat mijne bak in principe (nog niet bevestigd door de Duitsers) in week 35 gemaakt wordt. Dan nog 2 weken maximum voor transport enzo... enfin... als we Audi / D'Ieteren enzo mogen geloven that is... ahum

ter info: bestelling werd geplaatst eerste week juni en normale levering zou 9 oktoober ofzo zijn... ben dus (voorlopig nog) nogal opgelucht.

nog eens edit: iemand enig idee of er elders deftig/proper uitziende en passende uitlaatsierstukken te vinden zijn? Dus goedkopere dingen dan die van Audi zelf...
                    Last edited by ; 11/08/2008, 11:53.

Comment

• Van een kennis gehoord dat zijn A4 die gepland was voor december deze week geleverd wordt. Ze zijn precies hun schade aan het inhalen. Hij heeft APS.

Comment

• Vandaag besteld

Vandaag besteld:

A4 Limousine
                        Motor: 2.0 TFSI (180pk)
                        Kleur: Ijszilver metallic
                        Uitvoering: Pro-Line
                        Bekleding: gewoon standaard zwart
                        Velgen: 18' inch 5 ster velgen
                        Opties: Blanke sierlijsten alleen voor de rest auto gewoon basic pro-line uitvoering

Productie week: 39 zou in week 41 geleverd worden (nederland)
                        En ik heb uiteindelijk 10,5% korting weten te bedingen als particulier. Had eerst 9% gekregen, maar aangezien er een prijsstijging komt van 1,5% voor auto's geproduceerd in oktober heb ik ook deze 1,5% nog bedingd.

Ben erg blij en kan echt niet wachten om deze geweldige auto te krijgen in oktober!!

Comment

• mijn audi a4 is geleverd, nu al ....is zeer vlotjes gegaan, ben vandaag gaan kijken , maar hij stond nog op startblokken...volgende week mag ik hem gaan halen

Nu heb ik een klein vraagje, ik heb s-sportvering genomen, en bij een firma , niet de firma waar ik mijn wagen besteld heb, zeiden ze dat als ik die sportvering nam er s-line logo's op de zijkanten zouden staan...nu weet ik niet ofdat dat standaard bij een s sportvering zit??? Ben vandaag gaan kijken naar mijn wagen, was wel nog niet klaar, en daar stonden de logo's niet op...;worden die erna nog geplaatst??? weet iemand mij daar info over te geven...heb het spijtig genoeg niet knn vragen aan mijn verkoper van de wagen, want was nie daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichten
                            mijn audi a4 is geleverd, nu al ....is zeer vlotjes gegaan, ben vandaag gaan kijken , maar hij stond nog op startblokken...volgende week mag ik hem gaan halen

Nu heb ik een klein vraagje, ik heb s-sportvering genomen, en bij een firma , niet de firma waar ik mijn wagen besteld heb, zeiden ze dat als ik die sportvering nam er s-line logo's op de zijkanten zouden staan...nu weet ik niet ofdat dat standaard bij een s sportvering zit??? Ben vandaag gaan kijken naar mijn wagen, was wel nog niet klaar, en daar stonden de logo's niet op...;worden die erna nog geplaatst??? weet iemand mij daar info over te geven...heb het spijtig genoeg niet knn vragen aan mijn verkoper van de wagen, want was nie daar...
                            s line logo zetten ze er op vanuit de fabriek, dus zal zonder logo's zijn vrees ik
                            als je die logo's wil kan je eens kijken in de online audi shop, misschien kan je ze daar apart kopen

Comment

• Logo's heb je enkel bij een S line of een S line exterieur, niet als je maar 1 onderdeel van de S line neemt. Enkel S line sportvering zal dus niet voor logo's zorgen. En terecht.

Comment

• wou het gewoon weten, veel maakt het niet uit hoor....het is dan ook geen s-line he....dan knn ze bij willems in genk goed liegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Logo's heb je enkel bij een S line of een S line exterieur, niet als je maar 1 onderdeel van de S line neemt. Enkel S line sportvering zal dus niet voor logo's zorgen. En terecht.
                                  Inderdaad terecht, S-Line is meer dan sportvering en velgen zoals sommigen hier beweren.

P.S.: ik heb een echte S-Line

@Robg: mooie korting van jou!!

Comment

• Ik heb stiekem geen echte S line Heb wel alle S line opties, en S line exterieur, maar om het interieur dat ik wou te hebben kon ik geen S line nemen (of enkel tegen een serieuze meerprijs).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichten
                                      wou het gewoon weten, veel maakt het niet uit hoor....het is dan ook geen s-line he....dan knn ze bij willems in genk goed liegen
                                      Meestal weten die pipo's niet beter, en liegen ze niet echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Logo's heb je enkel bij een S line of een S line exterieur, niet als je maar 1 onderdeel van de S line neemt. Enkel S line sportvering zal dus niet voor logo's zorgen. En terecht.

Zo terecht is dit niet want bij andere modellen zoals de A5 krijg je wel degelijk S-Line logo's op de zijkanten bij een Sportvering (-10mm)

het maakt nu echt niets uit wie zo'n logo heeft en niet, alleen de échte S en RS'en hebben een status, terwijl
                                        de S-Line puur een marketing concept is
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          het maakt nu echt niets uit wie zo'n logo heeft en niet, alleen de échte S en RS'en hebben een status, terwijl
                                          de S-Line puur een marketing concept is
                                          Ja want het S-Line pakket is een logo en een S-reeks heeft opties en status.
                                          Wat voor een antwoord is dat nu??

Interieur is compleet anders + sportzetels, sportvering, sportstuur, bredere/grotere velgen, ...

Alles is marketing hé maar S-Line is geen lucht. T'is een duur optiepakket, dat wel

Comment

Working...
                                          X